Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-05
Żabia Wola: Naprawa przepustu na rz. Mrowna w ciągu drogi gminnej Zalesie - Władysławów
Numer ogłoszenia: 216112 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabia Wola , ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578182, 8578224, fax. 046 8578181.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.zabiawola.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa przepustu na rz. Mrowna w ciągu drogi gminnej Zalesie - Władysławów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Naprawa przepustu na rz. Mrowna w ciągu drogi gminnej Zalesie - Władysławów. Zakres rzeczowy I) Roboty rozbiórkowe II) Przebudowa przepustu III) Naprawa korpusu drogi gminnej IV) Ustawienie barier sprężystych SP-09.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.19 - Renowacja mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 31.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. e) dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowane w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwóch podobnych zamówień. Za podobne zamówienia uznaje się remonty, przepustów o podobnej złożoności robót w warunkach stałego przepływu wody. f) dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane (kierownika budowy) udokumentują kwalifikacje zawodowe i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego. Jeżeli uprawnienia uzyskanie po 1 stycznia 1995 r., tj. od dnia wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane również Decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisaniu do Centralnego Rejestru. Zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane g) posiadają ubezpieczenie potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym zakres przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 150.000,00 zł 2) Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ust. 1 pkt. 1-3, b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. f) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3) Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert e) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny f) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4) Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej SIWZ. 6) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, (oryginał do wglądu w dniu podpisywania umowy), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz terminu realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością według wzoru ustalonego w załączniku nr 6, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i posiadanych uprawnień według wzoru ustalonego w załączniku nr 7, 5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym zakres przedmiotu zamówienia w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 6) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy według wzoru ustalonego w załączniku nr 4 7) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy według wzoru ustalonego w załączniku nr 5 8) Do oferty należy załączyć również: 1.1. wypełniony wzór formularza ofertowego wraz z załącznikami według wzorów ustalonego w załączniku nr 1, 1.2. kosztorys ofertowy A. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: A.1) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. A zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. A. B. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów B.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę, osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. B.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabiawola.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żabia Wola
Adres:
ul. Główna 3,
96-321 Żabia Wola.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żabia Wola Adres: ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola pok. nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ŻABIA WOLA
- Realizacja usługi polegającej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu Gminy Żabia Wola za rok 2025
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
więcej: przetargi ŻABIA WOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA ROZBIÓRCE I BUDOWIE OBIEKTU MOSTOWEGO NR 3 NA CYTADELI [POZNAŃ]
- "Budowa drogi dla rowerów z OZE" w ramach projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ulicy Pogodnej w Dąbrówce Leśnej wraz z odwodnieniem
- Interwencyjne oczyszczanie odcinków kolektorów kanalizacji deszczowej w związku z ich awaryjną niedrożnością wraz z pracami towarzyszącymi na terenie miasta Dębicy w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.