Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-11
Kraków: Remont dachów budynków: stacji obsługi, stacji diagnostyki i stacji paliw wraz z remontem zalanych pomieszczeń, fragmentu elewacji budynku stacji paliw oraz robót konserwacyjno-naprawczych w obiektach Centrum Logistyki
w Krakowie przy ul. Cystersów 21
Numer ogłoszenia: 216205 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów budynków: stacji obsługi, stacji diagnostyki i stacji paliw wraz z remontem zalanych pomieszczeń, fragmentu elewacji budynku stacji paliw oraz robót konserwacyjno-naprawczych w obiektach Centrum Logistyki w Krakowie przy ul. Cystersów 21.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót remontowych oraz konserwacyjno - naprawczych: 1.Budynek stacji obsługi - remont pokrycia dachowego, wymiana obróbek blacharskich, wymiana rur spustowych, wymiana rynien dachowych, remont fragmentu elewacji, uzupełnienie i przetarcie tynków wewnętrznych, roboty malarskie. 2.Budynek diagnostyki i stacji paliw - remont pokrycia dachowego, demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej wraz z wymianą skorodowanych uchwytów, wymiana okładziny ściennej z paneli, roboty malarskie. 3.Roboty konserwacyjno - naprawcze w pomieszczeniu lakierni samochodowej i pomieszczeniu ładowania akumulatorów, polegające na malowaniu ścian i sufitów wraz z zeskrobaniem farby i przetarciem tynków Szczegółowy sposób prowadzenia prac i zakres wchodzący w skład przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna zawierająca: - Tabele elementów rozliczeniowych - załącznik Nr 2a - 2c do SIWZ, - Przedmiary robót - załącznik Nr 5a - 5c do SIWZ, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik Nr 6 do SIWZ. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (załącznik nr 3 do siwz)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.12.00 - Zakładanie paneli 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować termin związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie co najmniej 2 roboty remontowe polegające na wykonaniu łącznie robót dekarskich, elewacyjnych i malarskich na kwotę min. 100 000,00 zł brutto każda z nich lub po 2 roboty: dekarskie, malarskie, elewacyjne na kwotę min. 30 000,00 zł brutto każda z nich.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca dysponuje min. 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia konstrukcyjno - budowlane.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje i dopuszcza następujące zmiany w umowie: 1. zmiany terminu umownego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy w przypadku: a. konieczności wykonania robót dodatkowych, niemożliwych wcześniej do przewidzenia, a które będą niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszej umowy, b. z powodu działania (siły wyższej). Za okoliczności siły wyższej uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie elektryczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organa państwowe, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. c. opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu terenu budowy, d. nie sprzyjających warunków atmosferycznych udokumentowanych w dzienniku budowy, dzienniku korespondencyjnym lub protokole konieczności. 2. zmiany stawki podatku VAT w przypadku, gdy w momencie wszczęcia postępowania na wyłonienie Wykonawcy robót określonych w § 1 wzoru umowy, nie dało się przewidzieć (np. w oparciu o ogłoszone, lecz nieobowiązujące jeszcze przepisy), iż nastąpi zmiana stawki podatku VAT na roboty objęte przedmiotem umowy. Warunkiem wprowadzenia tych zmian jest wejście w życie zmian przepisów, które pozostają w związku z umową i zastosowanie których jest wymagane dla działania stron, zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. CIOR w Krakowie, ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków pok. 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Poczta Polska S.A. CIOR w Krakowie, ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków pok. 213.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 25.09.2010.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są: Sprawy merytoryczne: Mirosław Guguła - tel. 012 619-05-84 Sprawy proceduralne: Magdalena Kurdziel - tel. 012 619-05-37.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- przetarg nieograniczony na kompleksową obsługę prawną Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Victoria"
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.