Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-20
Brzeg: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 216265 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu , ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4441390 do 2, faks 077 4441390 do 2.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.brzeg.sisco.info/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu, o parametrach minimalnych opisanych w zał. Nr 1 do SIWZ. Pakiet I Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. Pakiet II Dostawa programu antywirusowego. Pakiet III Dostawa infopanelu (elektronicznej informacji dla bezrobotnych). Pakiet IV Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - opcja kolor. Pakiet V Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - opcja czarno/biała. Pakiet VI Dostawa materiałów eksploatacyjnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.12.50 - 30.23.12.50 30.23.32.32 - 30.23.32.32 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.24.16.00 - 30.24.16.00 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.31.80 - Urządzenia z pamięcią flash 42.96.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne 30.24.21.00 - 30.24.21.00 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych; 2)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 dostawy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone powyżej w pkt. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów według formuły - spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 Ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, według wzory stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty, b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)wykaz wykonanych dostaw min. 3 zadań w okresie ostatnich trzech lat, o rodzaju i wartości podobnej do obecnego zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ (odrębnie dla każdego pakietu). f)dokument - deklaracja zgodności zestawów komputerowych z normą CE (oświadczenie producenta komputerów i monitorów lub inny dokument potwierdzający spełnienie wyszczególnionego warunku). 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w pkt. od 1.a) do 1.d) niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. składa dokumenty na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. /Dz.U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn.zm./. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.brzeg.sisco.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, ul. Armii Krajowej 32, pokój nr. 25, tel. (077) 444-13-90 wew. 41..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu ul. Armii Krajowej 32, pokój 16..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - 9 sztuk, Monitor LCD - 9 sztuk, Drukarka igłowa - 1 sztuka, Switch - 2 sztuki, Pakiet biurowy - Microsoft Office Small Business 2007 PL BOX lub równoważny - sztuk 5, Notebook - sztuk 1, Dysk zewnętrzny - sztuk 3, Pendrive - sztuk 1, Urządzenie wielofunkcyjne + dodatkowy komplet tonerów (3 szt. czarne) - sztuk 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4, 30.23.32.32-6, 32.42.00.00-3, 30.24.16.00-6, 30.21.31.00-6, 30.23.41.00-9, 30.23.31.80-6, 42.96.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa programu antywirusowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Licencje dla 20 stanowisk komputerowych (stacji roboczych) na 1 rok. Wersja oprogramowania Eset NOD32 Antivirus. Wersja dla systemów operacyjnych: Microsoft Windows 98/XP/Vista/7..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa infopanelu (elektronicznej informacji dla bezrobotnych).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Elementy zamówienia Dostawa następujących elementów systemu: -moduł wyświetlania w postaci infopanelu; -moduł centralny (serwer aplikacji); -licencja bezterminowa z nielimitowana ilością stanowisk; -inne elementy sytemu niezbędne do prawidłowego działania; II. Opis techniczny rozwiązania Wymagania ogólne -modułowa budowa systemu umożliwiająca dowolną rozbudowę systemu o kolejne moduły wyświetlania; -każdy moduł systemu stanowi niezależne w pełni funkcjonalne rozwiązanie typu komputer klasy PC umożliwiające poprzez zastosowanie odpowiedniego oprogramowania do zmiany jego funkcji w przyszłości; -system dostarczany jest wstępnie skonfigurowany, gotowy do pracy; Wymagania dodatkowe: -szkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu -dokumentacja systemu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - opcja kolor.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne + dodatkowy komplet tonerów (3 szt. czarne i po 2 szt. kolorowe).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - opcja czarno/biała.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne + dodatkowy komplet tonerów (3 szt. czarne).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tusz do drukarki Canon iP 4600 czarny - model CLI - 521Bk, Tusz do drukarki Canon iP 4600 cyan - model CLI - 521C, Tusz do drukarki Canon iP 4600 magenta - model CLI - 521M, Tusz do drukarki Canon iP 4600 żółty - model CLI - 521Y, Tusz do drukarki Canon iP 4600 czarny - model PGI - 520Bk, Toner do drukarki HP LJ 2055d - czarny CE 505X, Toner do drukarek HP Color LJ 3525DN czarny - model CE 250X, Toner do drukarek HP Color LJ 3525 DN błękitny - model CE 252A, Toner do drukarek HP Color LJ 3525 DN żółty - model CE 253A, Toner do drukarek HP Color LJ 3525 DN purpura - model CE 253A, Taśma barwiąca do drukarki EPSON FX-890/LQ 590 - czarna nylon 12,7 mm x 14 mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.23.72.00-1, 30.19.23.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- "Pielęgnacja oraz wycinka drzew i zakrzaczeń na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r."
- "Przebudowa drogi powiatowej 1193 O ul. Wrocławskiej w m. Brzeg - etap II"
- Realizacja świadczeń zdrowotnych w zakresie usług specjalistycznego transportu sanitarnego na rzecz pacjentów Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Pakiet 1 - Transport "S".
- "Przebudowa ul. Trzech Kotwic"
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Higieny Komunalnej Sp. z .o.o. w Brzegu
- Odbudowa boiska wielofunkcyjnego sportowego przy Zespole Szkół Budowlanych w Brzegu
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 15 m-cy
- Dostawa przełącznic, modułów i kabli światłowodowych SM MPO
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.