Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-05
Warszawa: Prace eksperckie mające na celu opracowanie zintegrowanego modelu danych katastralnych oraz mapy zasadniczej, zaprojektowanie struktury bazy danych według przyjętego modelu danych, określenie niezbędnych standardów technicznych dla projektu, opracowanie zasad aktualizacji Bazy Danych Topograficznych danymi zawartymi w zintegrowanej bazie danych oraz przeprowadzenie szkoleń w tym zakresie
Numer ogłoszenia: 216460 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Mazowieckiego, w imieniu którego działa Biuro Geodety Województwa Mazowieckiego w Warszawie , ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8277046, fax. 022 8288459.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl; www.bgwm.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace eksperckie mające na celu opracowanie zintegrowanego modelu danych katastralnych oraz mapy zasadniczej, zaprojektowanie struktury bazy danych według przyjętego modelu danych, określenie niezbędnych standardów technicznych dla projektu, opracowanie zasad aktualizacji Bazy Danych Topograficznych danymi zawartymi w zintegrowanej bazie danych oraz przeprowadzenie szkoleń w tym zakresie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prace eksperckie mające na celu opracowanie zintegrowanego modelu danych katastralnych oraz mapy zasadniczej, zaprojektowanie struktury bazy danych według przyjętego modelu danych, określenie niezbędnych standardów technicznych dla projektu, opracowanie zasad aktualizacji Bazy Danych Topograficznych danymi zawartymi w zintegrowanej bazie danych, opracowanie zasad wizualizacji kartograficznej oraz przeprowadzenie szkoleń w tym zakresie, realizowane w ramach projektu Wypracowanie i wdrożenie innowacyjnych metod integracji danych katastralnych, mapy zasadniczej i Bazy Danych Topograficznych oraz modernizacja usług publicznych świadczonych przez służbę geodezyjną i kartograficzną, współfinansowanego z Mechanizmów Finansowych Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Prace eksperckie, o których mowa w ust. 1, realizowane będą w dwóch etapach. 3. W ramach prac eksperckich, o których mowa w ust. 1, należy wykonać: ETAP I: 1) opracować ogólny obiekt przestrzenny opisany w kategoriach geometrii i topologii, jakości danych, położenia, czasu, metadanych; 2) opracować specyfikacje danych dla ogólnego modelu geodezyjnego oraz poszczególnych modeli georeferencyjnych i katalogi obiektów danych georeferencyjnych wraz z modelami kartograficznymi, obejmujące zakres treści baz wyszczególnionych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 12 lipca 2001r., w sprawie szczegółowych zasad i trybu założenia i prowadzenia krajowego systemu informacji o terenie tj. a) bazy danych szczegółowych osnów geodezyjnych, b) bazy danych ewidencji gruntów i budynków, c) bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, d) bazy danych obiektów topograficznych objętych zakresem treści mapy zasadniczej, e) bazy danych obiektów topograficznych z numerycznym modelem rzeźby terenu, w zakresie treści wynikającej z Wytycznych Technicznych Głównego Geodety Kraju: Baza Danych Topograficznych (TBD), oraz f) rejestru cen i wartości nieruchomości; g) baz danych tematycznych prowadzonych przez Służbę Geodezyjną i Kartograficzną oraz metadane obejmujące zakresy tematyczne, o których mowa w pkt 2 a - g Głównymi elementami każdej specyfikacji danych będą: schematy aplikacyjne, katalogi obiektów oraz implementacje schematów aplikacyjnych danych georeferencyjnych do schematu aplikacyjnego GML; ETAP II: 3) przeprowadzić działania szkoleniowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.22.22.00 - Usługi w zakresie systemów informacji lub usługi w zakresie planowania technologii Kod CPV wg słownika 2008: 72.22.22.00 - Usługi w zakresie systemów informacji lub usługi w zakresie planowania technologii Oryginalny kod CPV: 80.42.10.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego Kod CPV wg słownika 2008: 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p.; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Zamawiający uzna spełnienie warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 3), jeżeli wykonawcy: 1) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizowali zamówienia, których przedmiotem było: a) tworzenie obiektowych lub obiektowo-relacyjnych baz danych przestrzennych lub b) przetwarzanie, weryfikowanie i analizowanie zbiorów danych przestrzennych zapisanych w obiektowej lub obiektowo-relacyjnej bazie danych lub c) opracowanie oprogramowania komputerowego do zarządzania danymi przestrzennymi lub dostosowanie takiego oprogramowania przeznaczonego do zarządzania danymi przestrzennymi, a łączna wartość zakresów przedmiotu zamówienia, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 a - c wyniosła co najmniej 800 000 PLN brutto i jednocześnie wartość zakresów przedmiotu zamówienia, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 a - c nie była niższa niż 200 000 PLN brutto, w ramach każdego zamówienia wykazanego w wykazie wykonanych usług, o którym mowa w rozdziale: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu ust. 4 pkt. 1. 2) dysponują zespołem osób, posiadających wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej: a) osobą, która legitymuje się wyższym wykształceniem geodezyjnym lub kartograficznym, uprawnieniami, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz doświadczeniem potwierdzonym udziałem merytorycznym w minimum trzech pracach geodezyjnych, dotyczących aktualizacji bądź modernizacji ewidencji gruntów i budynków, wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem ogłoszenia o wszczęciu postępowania dotyczącego niniejszego zamówienia i zakończonych, przyjętych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, o którym mowa w art. 40 ust 2 i 3 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne; b) osobą, która legitymuje się wyższym wykształceniem geodezyjnym lub kartograficznym, uprawnieniami, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz doświadczeniem potwierdzonym udziałem merytorycznym w minimum trzech pracach geodezyjnych, dotyczących zakładania bądź aktualizacji mapy zasadniczej, wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem ogłoszenia o wszczęciu postępowania dotyczącego niniejszego zamówienia i przyjętych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, o którym mowa w art. 40 ust 2 i 3 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne, c) osobą, która legitymuje się wyższym wykształceniem geodezyjnym lub kartograficznym, z uprawnieniami, o których mowa w art. 43 pkt 6 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz doświadczeniem potwierdzonym udziałem merytorycznym (bezpośrednie wykonywanie bazy danych z wyłączeniem udziału w zbieraniu materiałów lub pracach topograficznych) w minimum trzech pracach geodezyjnych w zakresie wykonania Bazy Danych Topograficznych (TBD) wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem ogłoszenia o wszczęciu postępowania dotyczącego niniejszego zamówienia i przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, o którym mowa w art. 40 ust 2 i 3 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne, d) osobą, która legitymuje się wyższym wykształceniem informatycznym lub geodezyjnym lub kartograficznym, płynną znajomością języka angielskiego, oraz wiedzą i doświadczeniem z zakresu modelowania danych, w tym w języku UML oraz znajomością norm ISO serii 19100 potwierdzone udziałem merytorycznym w budowie i wdrożeniu minimum dwóch systemów informatycznych wdrożonych i przyjętych przez zamawiającego, które to prace obejmowały między innymi: inwentaryzację danych, analizę, badanie i implementację procesów biznesowych, analizę, implementowanie i dokumentowanie wymagań użytkowników dokumentowanie danych koncepcyjnych, logicznych i fizycznych, dokumentowanie reguł związków, ograniczeń między danymi, wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem ogłoszenia o wszczęciu postępowania dotyczącego niniejszego zamówienia. e) osobą , która legitymuje się wyższym wykształceniem oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu geodezji i kartografii oraz budowy baz danych przestrzennych oraz ich implementacji, 3. Przez udział merytoryczny w pracach geodezyjnych, o których mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a-c należy rozumieć kierowanie oraz sprawowanie bezpośredniego nadzoru w rozumieniu art. 42 ust. 2 pkt. 1 Ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027, z późn. zm.) nad pracami geodezyjnymi i kartograficznymi, które były przedmiotem zgłoszeń na podstawie art. 12 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne lub wykonywanie, w ramach takich prac, pomiarów geodezyjnych lub fotogrametrycznych lub też czynności związanych z przetwarzaniem wyników tych pomiarów. 4. Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy w toku oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu otrzymają najwyższą ilość punktów. 5. Liczba przyznanych punktów zależeć będzie od wartości zrealizowanych zamówień, o których mowa w ust. 2 pkt 1. Zamawiający przyzna 1 punkt za każde zrealizowane zamówienie wykazane w wykazie, o którym mowa w rozdziale: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu ust. 4 pkt. 1. W przypadku uzyskania równej punktacji przez kilku Wykonawców Zamawiający ustali kolejność Wykonawców według większej łącznej wartości zrealizowanych zamówień, o których mowa w ust. 2 pkt 1. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę zamówień, których wartość będzie niższa niż 200 000 PLN.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu następujących dokumentów: 1. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczeń zgodnych z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie muszą spełniać przesłanki określone w art. 23 p.z.p. 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dopuszcza się złożenie przez pełnomocnika oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 p.z.p. Doświadczenie, potencjał kadrowy i techniczny wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie będzie sumowany. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, aktualny odpis składa każdy z podmiotów; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, zaświadczenia składa każdy z podmiotów. 5. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom wymienionym w Opisie warunków udziału w postępowaniu. Wykaz musi zawierać: nazwę Zleceniodawcy, wartość usługi, zakres, czas realizacji usługi. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług. 2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia ( należy podać nazwę projektu, zleceniodawcę oraz zakres wykonywanych prac oraz funkcje wykonywaną w projekcie, w przypadku szkoleń dodatkowo liczbę osób przeszkolonych w jednym szkoleniu, zaś w przypadku potwierdzenia znajomości języka angielskiego podać przykłady stosowania tej znajomości w postaci informacji o posiadanym wykształceniu w tym zakresie oraz odbytych kursach i posiadanych certyfikatach) i wykształcenia (należy podać nazwę uczelni, wydziału, rok ukończenia, tytuł) niezbędnych do wykonania zamówienia; 3) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe z zakresu 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, 2 - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, oraz 6 - redakcja map, o których mowa w art. 43 pkt 1, 2 i 6 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przesłana Wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Biuro Geodety Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 28, 00-024 Warszawa, Sekretariat, pokój 206.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Skrót p.z.p. oznacza ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach, okres realizacji I etapu - 4 miesiące, II etapu - 3 miesiące (etap II będzie się rozpoczynał w trakcie trwania etapu I).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia pn. "Kodeks postępowania administracyjnego (KPA)
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Poczesna"
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Kursy stacjonarne dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli - 9 części zamówienia.
więcej: Usługi w zakresie systemów informacji lub usługi w zakresie planowania technologii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.