eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług medycznych dla Transportowego Dozoru Technicznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-21

Warszawa: Świadczenie usług medycznych dla Transportowego Dozoru Technicznego.
Numer ogłoszenia: 216544 - 2015; data zamieszczenia: 21.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147766 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny, ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4902902, faks 22 830 00 62.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych dla Transportowego Dozoru Technicznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie Usług medycznych dla Transportowego Dozoru Technicznego. Usługi te obejmują: a. świadczenia usług z zakresu medycyny pracy wobec pracowników Zamawiającego - w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j Dz. U. z 2014 poz. 1502 ze zm.), ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1184 ze zm.) oraz wydanych na ich podstawie innych aktów prawnych, b. świadczenia kompleksowych usług medycznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00 - Usługi ochrony zdrowia 85.12.10.00 - Usługi medyczne 85.12.11.00 - Ogólne usługi lekarskie 85.12.12.00 - Specjalistyczne usługi medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LUX MED. Sp. z o.o., ul. Postępu 21C, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 612090,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 612090,00

  • Oferta z najniższą ceną: 612090,00 / Oferta z najwyższą ceną: 612090,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    1.Zgodnie z treścią art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm./ o zamówieniu uzupełniającym może być mowa, jeżeli spełnione są następujące przesłanki: 1)musi być ono udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; 2)musi być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług; 3)może stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego; 4)polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień; 5)zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego; 6)zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego; 7)jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 2.zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 4 czerwca 2013 r. umowa nr ZP/10/2013 Wykonawcy LUX MED. Sp. z o.o., ul. Postępu 21C 02-676 Warszawa po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego zainicjowanego ogłoszeniem o zamówieniu opublikowany w dniu 16.04.2013 r. o nr 2013/ S 074-124094. 3.w treści ogłoszenia o zamówieniu w pkt. VI.3) został zawarty zapis o możliwości udzielenia wyłonionemu Wykonawcy zamówień uzupełniających w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 3. niniejsze zamówienie realizowane będzie w związku z zamówieniem podstawowym (umowa nr ZP/10/2013) wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosiła: 1 260 750,00 zł, w tym wartość zamówienia uzupełniającego wyniosła: 630 375, 00 zł - wg protokołu z postępowania i wniosku o zamówienie publiczne. 4. dotychczas nie udzielono w związku z zawarciem umowy nr ZP/10/2013 żadnego zamówienia. Kwota, która pozostała do wykorzystania w ramach zamówień uzupełniających wynosi więc: 630 375, 00 zł. Szacunkowa wartość planowanego do udzielenia zamówienia wynosi 612 090,00 zł, a zatem wartość udzielanego zamówienia nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. 5. w ramach umowy podstawowej przewidziano usługi obejmujące: 1)świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy, 2)świadczenia zdrowotne nie wchodzące w zakres medycyny pracy. Usługi będące przedmiotem zamówienia podzielono na 4 zakresy (PAKIETY) w tym m.in. : 1)Zakres usług medycznych nr 1 (Pakiet I) obejmuje świadczenia z zakresu medycyny pracy a także świadczenia kompleksowych usług medycznych pracy dla pracowników Zamawiającego. 2)Zakres usług medycznych nr 2 (Pakiet II) obejmuje świadczenie kompleksowych usług medycznych dla rodzin pracowników Zamawiającego tj. małżonków lub partnerów życiowych i ich dzieci pozostających na utrzymaniu do 26 roku życia. 3)Zakres usług medycznych nr 3 (Pakiet III) obejmuje świadczenie kompleksowych usług medycznych dla rodzin pracowników Zamawiającego tj. rodziców/teściów . W ramach umowy podstawowej i zamówienia uzupełniającego zachodzi tożsamość zakresu usług. Tym samym zamówienie uzupełniające jest zamówieniem tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe i zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 6. W związku z powyższym zostały spełnione wszystkie przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.