eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Rewitalizacja na terenach zieleni miejskiej w Zawierciu - sadzenie, pielęgnacja oraz utrzymanie roślin i inne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Zawiercie: Rewitalizacja na terenach zieleni miejskiej w Zawierciu - sadzenie, pielęgnacja oraz utrzymanie roślin i inne.
Numer ogłoszenia: 216565 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, fax. 032 6721513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja na terenach zieleni miejskiej w Zawierciu - sadzenie, pielęgnacja oraz utrzymanie roślin i inne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja na terenach zieleni miejskiej w Zawierciu - sadzenie, pielęgnacja oraz utrzymanie roślin i inne. Część 1 (zadanie nr 1) Założenie rabaty różanej o powierzchni 90 m2 w Parku im. Adama Mickiewicza, odnowa rabat różanych przy ulicy Paderewskiego, rewitalizacja rabaty bylinowej o powierzchni 35 m2 w Parku im. Adama Mickiewicza oraz wykonanie rabaty z jałowców płożących w Parku im. Adama Mickiewicza. Zakres przedmiotowej części zamówienia obejmuje: A) Założenie rabaty różanej o powierzchni 90 m2 w Parku im. Adama Mickiewicza różami szlachetnymi o barwie czerwonej i wysokości wzrostu 1 m w ilości 360 sztuk. Wymagane jest, aby sadzone róże były donicowane, tej samej odmiany o dobrze rozwiniętym, nie przesuszonym systemie korzeniowym. Termin założenia rabaty: do dnia 31 października 2008 r. Wymagane zabezpieczenie róż na zimę oraz gwarancja przyjęcia się roślin w terminie do dnia 15 czerwca 2009 r. Zakres czynności przy założeniu rabaty: - Zdjęcie darni - Wyrównanie powierzchni rabaty - Ułożenie maty ogrodniczej na całej powierzchni rabaty różanej - Uzupełnienie miejsc sadzenia ziemią urodzajną - Sadzenie róż szlachetnych o barwie czerwonej i wysokości wzrostu 1 m w rozstawie 4 sztuki na m2 (w sumie 360 sztuk) - Wysypanie całej powierzchni rabaty korą, lub oczyszczonymi zrąbkami drewnianymi - Uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac B) Odnowa rabat różanych przy ulicy Paderewskiego Odnowa rabat różanych przy ulicy Paderewskiego polega na dosadzeniu brakujących róż szlachetnych o barwie czerwonej. Wymagane jest, aby sadzone róże były donicowane, tej samej odmiany o dobrze rozwiniętym, nie przesuszonym systemie korzeniowym. Termin wykonania zadania: do dnia 31 października 2008 r. Wymagane zabezpieczenie róż na zimę oraz gwarancja przyjęcia się roślin w terminie do dnia 15 czerwca 2009 r. Zakres czynności podczas uzupełniania rabat różanych: - Zaprawienie dołów przygotowanych do sadzenia ziemią urodzajną - Posadzenie 295 róż odmiany szlachetnej, o barwie czerwonej, wysokości wzrostu równej z rosnącymi obecnie na rabatach różami - Uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac C) Rewitalizacja rabaty bylinowej o powierzchni 35 m2 w Parku im. Adama Mickiewicza. Termin wykonania rabaty do dnia 31 października 2008 r. Wymagana gwarancja przyjęcia się posadzonych bylin do dnia 15 czerwca 2009 r. Zakres czynności: - Likwidacja starych bylin - Uzupełnienie rabaty ziemią urodzajną - Wyrównanie powierzchni rabaty - Posadzenie bylin cieniolubnych które docelowo stworzą jednolitą powierzchnię rabaty w ilości 20 sztuk na 1m2. Proponowane rośliny to barwinek pospolity lub dąbrówka rozłogowa. - Uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac D) Wykonanie rabaty z jałowców płożących w Parku im. Adama Mickiewicza. Wymagana obsada jałowców płożących odmiany golden carpet na rabacie o powierzchni 42 m2, która jest częściowo obsadzona jałowcami pośrednimi i jałowcami irlandzkimi. W zakres prac związanych z wykonaniem rabaty wchodzi posadzenie 8 sztuk jałowca płożącego na rabacie od strony alejki. Wymagane jest, aby jałowce płożące do obsady były donicowane, o dobrze rozwiniętym systemie korzeniowym i średnicy sadzonych roślin nie mniejszej niż 30 cm. Termin realizacji zadania: do dnia 31 października 2008 r. Wymagana gwarancja przyjęcia się posadzonych jałowców płożących do dnia 15 czerwca 2009 r. Zakres czynności przy wykonaniu obsady: - Usunięcie darni - Wyrównanie powierzchni rabaty - Rozłożenie maty ogrodniczej - Uzupełnienie miejsc sadzenia ziemią urodzajną - Posadzenie 8 sztuk jałowców płożących odmiany golden car pet - Wysypanie całej powierzchni rabaty korą, lub oczyszczonymi zrąbkami drewnianymi - Uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. Część 2 (zadanie nr 2) Odmłodzenie skupin starych krzewów o powierzchni 1700 m2 w Parku im. Adama Mickiewicza, przy szacowanej ilości gałęzi do wywozu 1 m3 ze 120 m2 co daje 14 m3. Termin realizacji zadania do dnia 31 października 2008 r. Zakres czynności: - Wykonanie cięć odmładzających - Podczas wykonywania prac należy na ścięte gałęzie uprzątać na bieżąco, w sposób nie utrudniający korzystania mieszkańcom z Parku - Wywóz odciętych części krzewów - Uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac Część 3 (zadanie nr 3) Zakup i rozstawienie 17 donic betonowych wraz z obsadą roślinami sezonowymi i wieloletnimi przy Pomniku Nieznanego Żołnierza. Wymagane jest, aby wszystkie donice miały tę samą barwę i fakturę, wykończone kruszywem o wysokiej jakości. Niedopuszczalne jest rozstawienie donic posiadających wady np. rysy, pęknięcia, wyszczerbienia. Wymagana gwarancja 5 lat na trwałość donic oraz fakturę kruszyw. Obsadę należy wykonać bratkami o barwie niebieskiej (rośliny sezonowe) oraz jałowcami płożącymi golden carpet (rośliny wieloletnie). Termin wykonania zadania: do dnia 31 października 2008 r. Wymagana gwarancja przyjęcia się posadzonych jałowców w terminie do dnia 15 czerwca 2009 r. Zakres czynności: - Zakup 17 donic betonowych: 9 sztuk prostokątnych (długość 120 m, wysokość 60 m, szerokość 60 m), 8 sztuk okrągłych (średnica 70 cm, wysokość 40 cm) - Przywóz donic - Ustawienie donic - Napełnienie donic ziemią urodzajną - Wykonanie następującej obsady w donicach: X w donicach prostokątnych obsada 180 sztuk kwiatów sezonowych (bratek o barwie niebieskiej), X w donicach okrągłych obsada jałowcem płożącym golden carpet, po jednej sztuce na donice. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki nr 5 a-c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zw. dalej SIWZ) - przedmiary prac (kosztorysy ślepe). Wykonawca zobowiązany będzie pokryć ewentualne roszczenia użytkowników terenów zieleni za szkody będące następstwem zdarzeń powstałych na skutek niewykonania bądź nienależytego wykonania zobowiązania objętego przedmiotowym zamówieniem publicznym oraz posiadać ubezpieczenie OC..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: a) część (zadanie) 1 - 800,00 zł, b) część (zadanie) 2 - 200,00 zł, c) część (zadanie) 3 - 300,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt. IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU ING BANK ŚLĄSKI CBK/CZĘSTOCHOWA KONTO 80 10501142 1000000800653354 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym pn. rewitalizacja na terenach zieleni miejskiej w Zawierciu - sadzenie, pielęgnacja oraz utrzymanie roślin i inne - część (zadanie) nr (należy wpisać nr części (zadania), na którą(e) Wykonawca składa ofertę i wpłaca wadium). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. W/w formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt. VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp oraz spełniają dodatkowo warunki szczegółowe (dla poszczególnych części - zadań): Część 1 (zadanie nr 1) a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi polegające na pielęgnacji terenów zieleni, na których zlokalizowane były rabaty różane i bylinowe o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto każda, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego; b) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 20.000,00 zł; Część 2 (zadanie nr 2) c) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi polegające na pielęgnacji terenów zieleni, w skład których wchodziły skupiny krzewów o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto każda, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego; d) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 5.000,00 zł; Część 3 (zadanie nr 3) e) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 5.000,00 zł; W przypadku składania oferty na dwie części (w skład której: wchodzą część (zadanie) nr 1 oraz część (zadanie) nr 2) albo trzy części (zadania) Wykonawcy powinni wykazać się spełnianiem następującego warunku szczegółowego: - wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na pielęgnacji terenów zieleni, w skład których wchodziły rabaty różane i bylinowe, skupiny krzewów o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto każda, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego. W przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części (zadania) Wykonawca powinien przedstawić polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę stanowiącą sumę minimum kwoty ubezpieczenia wymaganej dla każdej z części (np. ubiegając się o realizację trzech zadań Wykonawca powinien przedstawić polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 30.000,00 zł). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. W/w zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt. VI niniejszej specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane usługi zostały wykonane należycie. 5) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 6) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 7) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu). 8) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o otrzymane przedmiary prac (kosztorysy ślepe) - załączniki nr 5 a-c do SIWZ. W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z umieszczoną klauzulą za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia, a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V SIWZ muszą spełniać oni łącznie. Ich potencjały ludzkie, techniczne, wiedza i doświadczenie, a także sytuacja ekonomiczna i finansowa zostaną zsumowane, aby mogli spełniać warunki udziału w postępowaniu. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie wykonawcy. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt 2-3, dotyczące każdego partnera konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne lub wspólne; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, pokój 202..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, Punkt Informacyjny (parter UM)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12 września 2008 r. Cena specyfikacji 12,20 zł (w tym 22% VAT)..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Założenie rabaty różanej o powierzchni 90 m2 w Parku im. Adama Mickiewicza, odnowa rabat różanych przy ulicy Paderewskiego, rewitalizacja rabaty bylinowej o powierzchni 35 m2 w Parku im. Adama Mickiewicza oraz wykonanie rabaty z jałowców płożących w Parku im. Adama Mickiewicza..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowej części zamówienia obejmuje: A) Założenie rabaty różanej o powierzchni 90 m2 w Parku im. Adama Mickiewicza różami szlachetnymi o barwie czerwonej i wysokości wzrostu 1 m w ilości 360 sztuk. Wymagane jest, aby sadzone róże były donicowane, tej samej odmiany o dobrze rozwiniętym, nie przesuszonym systemie korzeniowym. Termin założenia rabaty: do dnia 31 października 2008 r. Wymagane zabezpieczenie róż na zimę oraz gwarancja przyjęcia się roślin w terminie do dnia 15 czerwca 2009 r. Zakres czynności przy założeniu rabaty: - Zdjęcie darni - Wyrównanie powierzchni rabaty - Ułożenie maty ogrodniczej na całej powierzchni rabaty różanej - Uzupełnienie miejsc sadzenia ziemią urodzajną - Sadzenie róż szlachetnych o barwie czerwonej i wysokości wzrostu 1 m w rozstawie 4 sztuki na m2 (w sumie 360 sztuk) - Wysypanie całej powierzchni rabaty korą, lub oczyszczonymi zrąbkami drewnianymi - Uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac B) Odnowa rabat różanych przy ulicy Paderewskiego Odnowa rabat różanych przy ulicy Paderewskiego polega na dosadzeniu brakujących róż szlachetnych o barwie czerwonej. Wymagane jest, aby sadzone róże były donicowane, tej samej odmiany o dobrze rozwiniętym, nie przesuszonym systemie korzeniowym. Termin wykonania zadania: do dnia 31 października 2008 r. Wymagane zabezpieczenie róż na zimę oraz gwarancja przyjęcia się roślin w terminie do dnia 15 czerwca 2009 r. Zakres czynności podczas uzupełniania rabat różanych: - Zaprawienie dołów przygotowanych do sadzenia ziemią urodzajną - Posadzenie 295 róż odmiany szlachetnej, o barwie czerwonej, wysokości wzrostu równej z rosnącymi obecnie na rabatach różami - Uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac C) Rewitalizacja rabaty bylinowej o powierzchni 35 m2 w Parku im. Adama Mickiewicza. Termin wykonania rabaty do dnia 31 października 2008 r. Wymagana gwarancja przyjęcia się posadzonych bylin do dnia 15 czerwca 2009 r. Zakres czynności: - Likwidacja starych bylin - Uzupełnienie rabaty ziemią urodzajną - Wyrównanie powierzchni rabaty - Posadzenie bylin cieniolubnych które docelowo stworzą jednolitą powierzchnię rabaty w ilości 20 sztuk na 1m2. Proponowane rośliny to barwinek pospolity lub dąbrówka rozłogowa. - Uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac D) Wykonanie rabaty z jałowców płożących w Parku im. Adama Mickiewicza. Wymagana obsada jałowców płożących odmiany golden carpet na rabacie o powierzchni 42 m2, która jest częściowo obsadzona jałowcami pośrednimi i jałowcami irlandzkimi. W zakres prac związanych z wykonaniem rabaty wchodzi posadzenie 8 sztuk jałowca płożącego na rabacie od strony alejki. Wymagane jest, aby jałowce płożące do obsady były donicowane, o dobrze rozwiniętym systemie korzeniowym i średnicy sadzonych roślin nie mniejszej niż 30 cm. Termin realizacji zadania: do dnia 31 października 2008 r. Wymagana gwarancja przyjęcia się posadzonych jałowców płożących do dnia 15 czerwca 2009 r. Zakres czynności przy wykonaniu obsady: - Usunięcie darni - Wyrównanie powierzchni rabaty - Rozłożenie maty ogrodniczej - Uzupełnienie miejsc sadzenia ziemią urodzajną - Posadzenie 8 sztuk jałowców płożących odmiany golden car pet - Wysypanie całej powierzchni rabaty korą, lub oczyszczonymi zrąbkami drewnianymi - Uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. Szczegółowy zakres zamówienia określa załączniki nr 5 a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zw. dalej SIWZ) - przedmiar prac (kosztorys ślepy)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odmłodzenie skupin starych krzewów o powierzchni 1700 m2 w Parku im. Adama Mickiewicza,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odmłodzenie skupin starych krzewów o powierzchni 1700 m2 w Parku im. Adama Mickiewicza, przy szacowanej ilości gałęzi do wywozu 1 m3 ze 120 m2 co daje 14 m3. Termin realizacji zadania do dnia 31 października 2008 r. Zakres czynności: - Wykonanie cięć odmładzających - Podczas wykonywania prac należy na ścięte gałęzie uprzątać na bieżąco, w sposób nie utrudniający korzystania mieszkańcom z Parku - Wywóz odciętych części krzewów - Uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac Szczegółowy zakres części zamówienia określa załączniki nr 5 b do SIWZ - przedmiar prac (kosztorys ślepy)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i rozstawienie 17 donic betonowych wraz z obsadą roślinami sezonowymi i wieloletnimi przy Pomniku Nieznanego Żołnierza..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i rozstawienie 17 donic betonowych wraz z obsadą roślinami sezonowymi i wieloletnimi przy Pomniku Nieznanego Żołnierza. Wymagane jest, aby wszystkie donice miały tę samą barwę i fakturę, wykończone kruszywem o wysokiej jakości. Niedopuszczalne jest rozstawienie donic posiadających wady np. rysy, pęknięcia, wyszczerbienia. Wymagana gwarancja 5 lat na trwałość donic oraz fakturę kruszyw. Obsadę należy wykonać bratkami o barwie niebieskiej (rośliny sezonowe) oraz jałowcami płożącymi golden car pet (rośliny wieloletnie). Termin wykonania zadania: do dnia 31 października 2008 r. Wymagana gwarancja przyjęcia się posadzonych jałowców w terminie do dnia 15 czerwca 2009 r. Zakres czynności: - Zakup 17 donic betonowych: 9 sztuk prostokątnych (długość 120 m, wysokość 60 m, szerokość 60 m), 8 sztuk okrągłych (średnica 70 cm, wysokość 40 cm) - Przywóz donic - Ustawienie donic - Napełnienie donic ziemią urodzajną - Wykonanie następującej obsady w donicach: X w donicach prostokątnych obsada 180 sztuk kwiatów sezonowych (bratek o barwie niebieskiej), X w donicach okrągłych obsada jałowcem płożącym golden carpet, po jednej sztuce na donice. Szczegółowy zakres części zamówienia określa załącznik nr 5 c do SIWZ - przedmiar prac (kosztorys ślepy)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.