Og³oszenie z dnia 2024-06-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00468342/01 - Wynik z dnia 2024-08-23
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi nr 4b - odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrêbie Rudniki gmina W³odowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Zawierciañski
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zawiercie.powiat.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Centrum Us³ug Wspólnych w Zawierciu
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6492318342
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Parkowa 2
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Zawiercie
1.11.5.) Kod pocztowy: 42-400
1.11.6.) Województwo: ¶l±skie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuw-zawiercie.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.cuw-zawiercie.1bip.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi nr 4b - odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrêbie Rudniki gmina W³odowice
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f4d9cea8-2ca7-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00381114
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00068558/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Wykonanie dróg poscaleniowych Rudniki
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Scalenie gruntów rolnych we wsi Rudniki, gmina W³odowice, Powiat Zawierciañski” w ramach poddzia³ania „Wsparcie na inwestycje zwi±zane z rozwojem, modernizacj± i dostosowaniem rolnictwa i le¶nictwa” objêtego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9402063.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzone bêdzie przy u¿yciu Platformy zakupowej pod Profilem Nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie (dalej: Platforma).
Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/940206;
Ilekroæ w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ) lub w przepisach o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej prowadzonego postêpowania nale¿y przez to rozumieæ Platformê.
Na Platformie, Pe³nomocnik Zamawiaj±cego bezp³atnie, w pe³nym, bezpo¶rednim i nieograniczonym dostêpie bêdzie prowadziæ postêpowanie, a tak¿e udostêpniaæ zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w SWZ, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, tj.:
1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej przy u¿yciu Platformy zakupowej pod Profilem Nabywcy:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie (dalej: Platforma). Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/940206.
2. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania: SRZP261-0028/24.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
6. Osob± uprawnion± do kontaktu z Wykonawcami w sprawach procedury postêpowania jest: Izabela Ka¼mierczak - Inspektor w Samodzielnym Referacie Zamówieñ Publicznych Centrum Us³ug Wspólnych w Zawierciu, adres e-mail: ikazmierczak@cuwzawiercie.pl, tel.: 32 67 107 65 wew. 82
7. W sytuacjach awaryjnych (np. w przypadku braku dzia³ania Platformy zakupowej) zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej z adresu e-mail: sekretariat@cuw-zawiercie.pl.
8. Oferta powinna byæ: sporz±dzona na podstawie za³±czników do SWZ w jêzyku polskim.
9. Ofertê (dok. wym. w Rozdz. XIV ust. 3) oraz dok. wym. w Rozdz. XIV ust. 4 SWZ, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci:
1/ w formie elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub
2/ w postaci elektronicznej (cyfrowej) opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zaleca siê aby w procesie sk³adania oferty na platformie zakupowej, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca z³o¿y³ bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie zostanie przes³any do systemu.
10. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia
17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
11. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z aktualnymi wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju. Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1/ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Us³ug Wspólnych w Zawierciu z siedzib±: 42-400 Zawiercie, ul.Parkowa 2 , reprezentowane przez Dyrektora.
2/ administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@cuwzawiercie.pl.
3/ Dane Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i z którym zostanie podpisana umowa na realizacjê zadania publicznego bêd± przekazane do Wspó³administratora. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± równie¿ osoby lub podmioty, którym na podstawie odrêbnych przepisów prawa przys³uguje prawo do wgl±du lub kontroli, jak równie¿ osoby lub podmioty, którym dane zostan± udostêpnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o dostêpie do informacji publicznej.
4/ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji o którym mowa w art. 275 pkt 1 PZP.
5/ Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
6/ Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
7/ obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8/ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
9/ posiada Pani/Pan:
a/ na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b/ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c/ na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d/ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO oraz do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a/ w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b/ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c/ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SRZP261-1-0028/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja (wykonanie) robót budowlanych w ramach zamówienia pod nazw±: „Budowa drogi nr 4b - odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrêbie Rudniki gmina W³odowice w ramach inwestycji ,,Budowa lub przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i le¶nych oraz dojazdów do zabudowañ poszczególnych uczestników scalania”, z operacji pn.: „Scalenie gruntów rolnych we wsi Rudniki, gmina W³odowice, Powiat Zawierciañski” w ramach poddzia³ania „Wsparcie na inwestycje zwi±zane z rozwojem, modernizacj± i dostosowaniem rolnictwa i le¶nictwa” objêtego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020”.
2. W ramach zamówienia Wykonawca zaprojektuje i wykona roboty budowlane obejmuj±ce w szczególno¶ci:
a/ budowê projektowanej drogi,
b/ udro¿nienie b±d¼ budowê i przebudowê przepustów pod drog±,
c/ budowê i przebudowê zjazdów publicznych i indywidualnych,
d/ wycinkê zieleni koliduj±cej z inwestycj±,
e/ przebudowê i zabezpieczenie istniej±cego uzbrojenia terenu.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Program Funkcjonalno – U¿ytkowy (w skrócie PFU) stanowi±cy Za³±cznik nr 9 do SWZ.
4. Zakres i przyjête parametry techniczne projektowanej drogi objêtej zamówieniem:
Droga nr 4b – odc.1 i odc.2
d³ugo¶æ odcinka: 751 mb
klasa drogi: D
szeroko¶æ jezdni: 5,0 m
spadek jednostronny: 3%
szeroko¶æ poboczy: 0,75 m
nawierzchnia: KR0 / mieszanka niezwi±zana
5. Opis oraz sposób realizacji przedmiotowego zamówienia okre¶laj± równie¿ Projektowane postanowienia przysz³ej umowy stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
6. Przedmiot zamówienia ze wzglêdu na realizacjê inwestycji w formule „zaprojektuj i wybuduj” zosta³ podzielony na dwa Etapy:
1/ ETAP I - faza prac projektowych, która obejmuje sporz±dzenie na podstawie Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego, (stanowi±cego Za³±cznik nr 9 do SWZ), kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przedmiotowej inwestycji wraz uzyskaniem niezbêdnych decyzji administracyjnych na ich realizacjê (pozwolenia na budowê lub/i zg³oszenia robót budowlanych);
2/ ETAP II - faza wykonawcza – tj. wykonanie robót budowlanych opisanych sporz±dzon± dokumentacj± projektow± oraz STWiORB, oraz sprawowanie nadzoru autorskiego projektanta nad realizacj± robót budowlanych.
7. Gwarancja: Wykonawca zobowi±zany jest do udzielenia Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci wykonania przedmiotu umowy na wykonane roboty (w tym materia³y i urz±dzenia) na okres 60 miesiêcy, który rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania Protoko³u koñcowego odbioru robót.
8. Ubezpieczenie: Wykonawca w ca³ym okresie realizacji przedmiotu zamówienia (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru koñcowego robót) zobowi±zany jest posiadaæ aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) za wyrz±dzone szkody materialne (mienie osób trzecich i mienie powierzone) powsta³e w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ warto¶æ umowy brutto wyra¿on± w z³otych polskich [PLN] lub dla walut obcych w wysoko¶ci równowa¿nej, przeliczonej wed³ug ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych og³oszonego przez NBP na ostatni dzieñ roboczy poprzedzaj±cy dzieñ zawarcia umowy.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przed³o¿enia stosownego dokumentu w tym zakresie, najpó¼niej w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z zapisami Rozdz. XXI ust. 3 pkt 1/ SWZ.
9. Przedmiot zamówienia powinien zostaæ wykonany zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, w tym: ustaw± z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych oraz zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego, Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego i zawieraæ wszystkie niezbêdne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektowe
10. Rozwi±zania równowa¿ne:
1/ Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczone przez konkretnego Wykonawcê, dopuszcza siê w tym zakresie zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
2/ W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
11. Zamawiaj±cy informuje, ¿e opis przedmiotu zamówienia uwzglêdnia postanowienia art. 100 ust. 1 ustawy PZP, tj. uwzglêdnia wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania
z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników.
12. Elektromobilno¶æ: Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy tak¿e Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy zapewnienia do realizacji przedmiotowego zamówienia pojazdów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych. Wymóg ten bêdzie podlega³ uprawnieniu Zamawiaj±cego do czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy. Do dnia przekazania terenu budowy Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o dostosowaniu floty pojazdów samochodowych u¿ytkowanych do realizacji niniejszego zamówienia do ww. Ustawy. (O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem Za³±cznika nr 3 do PPPU, stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ). Powy¿sze o¶wiadczenie Wykonawca bêdzie zobowi±zany z³o¿yæ w ka¿dym przypadku konieczno¶ci aktualizacji informacji przekazanych Zamawiaj±cemu w o¶wiadczeniu wstêpnym (przed przekazaniem terenu budowy).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1/ Cena ofertowa (C) – waga kryterium 60 %
2/ Do¶wiadczenie Projektanta (DP) – waga kryterium 20 %
3/ Do¶wiadczenie Kierownika budowy (DK) – waga kryterium 20 %
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach zosta³y opisane szczegó³owo w Rozdziale XX SWZ - Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Projektanta
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1/ zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
2/ uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
3/ sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
4/ zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e Wykonawca spe³ni warunek w tym zakresie, je¿eli ³±cznie wyka¿e, ¿e:
a/ w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie i prawid³owo ukoñczy³:
co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub odbudowie lub remoncie drogi (z wy³±czeniem remontów cz±stkowych) - o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 600 000,00 PLN brutto (s³ownie: sze¶æset tysiêcy z³otych) lub
co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub odbudowie lub remoncie drogi (z wy³±czeniem remontów cz±stkowych) - o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 300 000,00 PLN brutto (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych) ka¿da,
oraz
b/ skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedn± (1) osobê wyznaczon± do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej i pe³nienia funkcji PROJEKTANTA, posiadaj±c± wa¿ne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ.
oraz
c/ skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedn± (1) osobê wyznaczon± do pe³nienia samodzielnej funkcji KIEROWNIKA BUDOWY, posiadaj±c± wa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ.
Uwagi do Rozdz. VIII ust. 2 pkt 4/ lit. a/:
• W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia tej warto¶ci na warto¶æ w z³otych wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) dla danej waluty z dnia publikacji Og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu ukazania siê Og³oszenia o zamówieniu, NBP nie publikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje w/w informacje;
• W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spe³niania warunku do¶wiadczenia, zobowi±zany jest wykazaæ udzia³ tych podmiotów w wykonaniu zamówienia;
• Wykonawca, który w celu potwierdzenia warunków, o których mowa powy¿ej, bêdzie siê legitymowa³ wiedz± i do¶wiadczeniem nabytym w ramach wspólnej realizacji umów z innymi wykonawcami (konsorcjum) zobowi±zany jest wykazaæ zakres robót, w wykonaniu którego faktycznie uczestniczy³. Przy dokonywaniu oceny spe³niania ww. warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy uzna tylko te roboty budowlane, które zosta³y zakoñczone i odebrane przez podmioty, na rzecz których by³y wykonywane. Jako zakoñczenie robót budowlanych nale¿y rozumieæ podpisanie protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu;
Uwagi do Rozdz. VIII ust. 2 pkt 4/ lit. b/ i lit. c/:
• Uprawnienia osób, na które bêdzie powo³ywa³ siê Wykonawca w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, musz± byæ zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objêtym zamówieniem bêd± pozwalaæ na pe³nienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalno¶ci;
• W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa;
• Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji Projektanta i Kierownika Budowy, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami przez jedn± osobê;
• Do¶wiadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia, tj. do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej i pe³nienia funkcji PROJEKTANTA oraz do pe³nienia samodzielnej funkcji KIEROWNIKA BUDOWY, stanowi± w niniejszym postêpowaniu pozacenowe kryteria oceny ofert (zob. Rozdz. XX SWZ). Wykonawca poddaje ofertê ocenie w pozacenowym kryterium oceny, sk³adaj±c stosowne deklaracje w tre¶ci Formularza ofertowego (Za³±cznik nr 1 do SWZ).
3. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w Rozdz. VIII ust. 2 pkt 4/ SWZ na zasadzie: „spe³nia - nie spe³nia”, w oparciu o: O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik nr 3 do SWZ) oraz dokument „Wykaz robót budowlanych” (Za³±cznik nr 5 do SWZ) i dokument „Wykaz osób” (Za³±cznik nr 6 do SWZ), o których mowa odpowiednio w Rozdz. X ust. 4 pkt 2/ lit. a/ i b/ SWZ, a które s± dokumentami, o których mowa odpowiednio w § 9 ust. 1 pkt 1) i 3) Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy Technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów i o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy;
4. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zosta³y opisane w ust. 2 (zgodnie z Za³±cznikiem nr 8 do SWZ - O¶wiadczenie wykonawców wystêpuj±cych wspólnie).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a/ O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – (O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem, stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ);
b/ Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, na potwierdzenie spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
a/ wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykaz powinien zawieraæ informacje potwierdzaj±ce spe³nienie warunku okre¶lonego w Rozdz. VIII ust. 2 pkt 4/ lit. a/ SWZ. (Wykaz nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ);
b/ wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien zawieraæ informacje potwierdzaj±ce spe³nienie warunku okre¶lonego w Rozdz. VIII ust. 2 pkt 4/ lit. b/ i lit. c/ SWZ. (Wykaz nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ);
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Na Ofertê sk³ada siê: Formularz ofertowy - sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ.Ponadto do udzia³u w postêpowaniu wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:
1/ O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 PZP – odpowiednio w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale X ust. 1 SWZ, stanowi±cym wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca / Wykonawca wystêpuj±cy wspólnie / Podmiot udostêpniaj±cy zasoby - nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (O¶wiadczenie nale¿y sporz±dziæ z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ),
2/ je¿eli dotyczy - pe³nomocnictwo (lub inny stosowny dokument) w przypadku podpisania oferty przez osobê upowa¿nion± na podstawie pe³nomocnictwa lub w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie,
3/ je¶li Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 PZP - dokument (np. zobowi±zanie) podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SWZ),
4/ w przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, w odniesieniu do warunków, które zosta³y opisane w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4/ SWZ (wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 8 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. umowa reguluj±ca wspó³pracê Wykonawców - umowa konsorcjum, umowa spó³ki cywilnej), potwierdzaj±cy umocowanie pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, winno byæ za³±czone do oferty w formie spe³niaj±cej wymagania rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu - (O¶wiadczenie zawarte jest w tre¶ci Za³±cznika nr 3 do SWZ - odpowiednio).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zosta³y opisane w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4/ SWZ (zgodnie ze sk³adan± ofert±). O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem, stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.
4. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z podmiotem wskazanym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami za po¶rednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/940206 - w my¶l Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-10 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Budowa zadaszenia o sta³ej konstrukcji wraz z renowacj± i konserwacj± istniej±cego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
- Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym
wiêcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych "PSZOK"
- Budowa drogi dla pieszych z niezbêdnym o¶wietleniem w ci±gu drogi krajowej nr 43 w m. Ka³u¿e w woj. ³ódzkim
- Budowa ulicy Ko³odziejskiej wraz z budow± sieci kanalizacyjnej w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Przebudowa budynku g³ównego biblioteki publicznej w ramach przedsiêw. Prace budowlane, dostawa i monta¿ platformy/podno¶nika dla niepe³nospraw. i matek z dzieæmi w budynku g³ównym WiMP w Gdañsku
- Zagospodarowanie przestrzeni na potrzeby infrastruktury sportowo-rekreacyjnej przyszkolnej przy Zespole Szkó³ Nr 4 w M³awie
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyleg³ymi w Lesznie
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.