Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-20
Jastrzębie-Zdrój: Dostawy materiałów do Centralnej Sterylizacji, DZP/38/382-63/09
Numer ogłoszenia: 216677 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów do Centralnej Sterylizacji, DZP/38/382-63/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów do Centralnej Sterylizacji Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, zgodnie z bieżącymi potrzebami. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 13 części (pakietów): Pakiet 1: TESTY BIOLOGICZNE, Wskaźniki CHEMICZNE 5,4 KLASY; Pakiet 2: Testy Bowi-Dicka , etykiety dwukrotnie przylepne, arkusze testowe do zgrzewarki; Pakiet 3: Naboje gazowe, papier do drukarki sterylizatora gazowego Pakiet 4: Maty dekontaminacyjne; Pakiet 5: Plomby zabezpieczające, ochraniacze do narzędzi; Pakiet 6: Zintegrowane wskaźniki; Pakiet 7: Rękawy i torebki papierowo-foliowe płaskie oraz z fałdą; Pakiet 8: Rękaw włókninowo-foliowy płaski oraz torebki włókninowo-foliowe płaskie; Pakiet 9: Papier krepowany, włóknina sterylizacyjna oraz taśmy samoprzylepne do sterylizacji; Pakiet 10: Opakowania posterylizacyjne, torebki foliowe z zamknięciem samoprzylepnym; Pakiet 11: Taśma do drukarki sterylizatora parowego, stojak na papier, filtry do uzdatniacza wody; Pakiet 12: Kosz stalowy z pozycjonerem; Pakiet 13: Testy do kontroli skuteczności mycia endoskopów elastycznych. Zaoferowane wyroby muszą posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie: a) szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych (ulotki informacyjne, broszury, foldery, katalogi, itp. - w języku polskim) z zaznaczeniem którego Pakietu i której pozycji dotyczy; b) oświadczenie o posiadaniu aktualnych pozwoleń na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla wszystkich zaoferowanych produktów oraz o potwierdzeniu gotowości do ich udostępnienia na żądanie Zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem postępowania - w ramach udzielanych na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień). Realizacja każdego zamówienia złożonego telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub złożonego pisemnie nastąpi w nieprzekraczalnym czasie do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego (pisemnie, telefonicznie lub faksem). Wykonawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 48 godzin od dnia jej otrzymania za pomocą faksu lub w uzasadnionych przypadkach telefonicznie. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producenta wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. Oferowany asortyment musi posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu jego dostarczenia do Zamawiającego. Wykonawca dostarcza towar na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Medycznego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem: a) zmiany stawki podatku VAT - zmiana nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę podatku VAT; b) korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości / ilości umów, bez konsekwencji finansowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 22.99.32.00 - Papier termoczuły lub tektura 24.11.15.00 - Gazy medyczne 30.17.30.00 - Maszyny nakładające etykiety 30.19.76.10 - Papier i tektura złożone 33.16.92.00 - Kosze chirurgiczne 39.52.52.00 - Wkłady filtra z tkaniny 44.17.40.00 - Folia 44.52.22.00 - Klucze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą wykazać, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku Wykonawców będących Podmiotami Zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605), w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej; 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Inne dokumenty, które muszą być dołączone do oferty: 1) Formularz asortymentowo - cenowy; 2) Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; 3) Oświadczenie o posiadaniu aktualnych pozwoleń na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla wszystkich zaoferowanych produktów oraz o potwierdzeniu gotowości do ich udostępnienia na żądanie Zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem postępowania - w ramach udzielanych na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień); 4) Szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych (ulotki informacyjne lub broszury lub foldery lub katalogi, itp. - w języku polskim) z zaznaczeniem którego Pakietu i której pozycji dotyczy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2, Al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie Zdrój. Dział Zamówień Publicznych, XI piętro, pok. nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2, Al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie Zdrój. Dział Zamówień Publicznych, XI piętro, pok. nr 9. Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej o godz. 10:30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: TESTY BIOLOGICZNE, Wskaźniki CHEMICZNE 5,4 KLASY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo określony w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: Testy Bowi-Dicka, etykiety dwukrotnie przylepne, arkusze testowe do zgrzewarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo określony w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 30.17.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: Naboje gazowe, papier do drukarki sterylizatora gazowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo określony w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.32.00-9, 24.11.15.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4: Maty dekontaminacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo określony w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5: Plomby zabezpieczające, ochraniacze do narzędzi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo określony w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 30.19.76.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6: Zintegrowane wskaźniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo określony w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7: Rękawy i torebki papierowo-foliowe płaskie oraz z fałdą.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo określony w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8: Rękaw włókninowo-foliowy płaski oraz torebki włókninowo-foliowe płaskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo określony w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9: Papier krepowany, włóknina sterylizacyjna oraz taśmy samoprzylepne do sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo określony w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10: Opakowania posterylizacyjne, torebki foliowe z zamknięciem samoprzylepnym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo określony w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11: Taśma do drukarki sterylizatora parowego, stojak na papier, filtry do uzdatniacza wody.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo określony w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 22.99.32.00-9, 39.52.52.00-0, 44.52.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12: Kosz stalowy z pozycjonerem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo określony w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13: Testy do kontroli skuteczności mycia endoskopów elastycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo określony w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Zakup 9-cio osobowego busa na potrzeby pracowników Zakładu Aktywności Zawodowej w Jastrzębiu-Zdroju
- Zakup serwerów na potrzeby utworzenia klastra wysokiej dostępności dla systemów bezpieczeństwa Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawy wyrobów medycznych stosowanych w kardiologii inwazyjnej - powtórzenie
- Sukcesywne dostawy chleba do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
więcej: Papier termoczuły lub tektura »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.