Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-11
Strumień: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Gminy Strumień
w sezonie zimowym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 216721 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Strumieniu , Rynek 4, 43-246 Strumień, woj. śląskie, tel. 0-33 8570142, faks 0-33 8570247.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strumien.bip.net.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Gminy Strumień w sezonie zimowym 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Bąków, Drogomyśl, Pruchna, Zabłocie, Zbytków w sezonie zimowym 2012/2013. Wykonanie usługi polegać będzie na usuwaniu z dróg śniegu, błota pośniegowego i zwalczaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym (z wyłączeniem użycia środków chemicznych) nawierzchni na jezdniach i innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego, we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia w miarę potrzeb, w zależności od warunków atmosferycznych, zgodnie z wytycznymi w zakresie zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 stanowiącymi załącznik nr 1. Drogi będą utrzymywane na biało. Materiał do posypywania dróg zapewnia Zamawiający na swój koszt i udostępni go Wykonawcy. Wykaz dróg - załącznik nr 2, Mapa dróg i ulic - załącznik nr 3.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Działając w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 30% zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju prac
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym: a) dla sołectwa Bąków: - pojazd z pługiem przednim - 1 szt., - rozsypywarka dozująca i rozsypująca materiały - 1 szt., - koparko- ładowarka - 1 szt. b) dla sołectwa Drogomyśl: - pojazd z pługiem przednim - 2 szt., - rozsypywarka dozująca i rozsypująca materiały - 1 szt., - koparko- ładowarka - 1 szt. c) dla sołectwa Pruchna: - pojazd z pługiem przednim - 2 szt., - rozsypywarka dozująca i rozsypująca materiały - 1 szt., - koparko- ładowarka - 1 szt. d) dla sołectwa Zabłocie: - pojazd z pługiem przednim - 1 szt., - rozsypywarka dozująca i rozsypująca materiały - 1 szt., - koparko- ładowarka - 1 szt. e) dla sołectwa Zbytków: - pojazd z pługiem przednim - 1 szt., - rozsypywarka dozująca i rozsypująca materiały - 1 szt., - koparko- ładowarka - 1 szt
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ. 2. Wypełniony formularz kalkulacji ceny ofertowej, załącznik nr 7
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia umowy określa projekt umowy stanowiący część B. do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony. 2. Strony ustalają, że zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w umowie a także w przypadkach: 2.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy gdy wystąpi klęska żywiołowa. W przypadku wystąpienia tej okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu skróceniu lub przedłużeniu. 2.2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia gdy nastąpi: - pojawienie się na rynku, części materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, - pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 2.3. Zmiany organizacji wykonywania zamówienia w szczególności: - zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania przedmiotu umowy bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach umowy. Zmiana taka nie może pociągać za sobą zmiany wynagrodzenia poza przypadkiem zmniejszenia wynagrodzenia wskutek rezygnacji z części wykonania umowy. - zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego, - zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy. 2.4. Płatności - zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzonych do umowy, a także zmiany samoistne o ile nie spowodują konieczności zapłaty wykonawcy odsetek ustawowych, - zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy. 2.5. Pozostałe przypadki zmian - siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, - zmiana obowiązującej stawki VAT, - zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, - rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia. 2.6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, d) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych, e) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie wyrazić zgody bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez zamawiającego jak i przez wykonawcę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strumien.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Strumieniu, ul. Rynek 4, 43-246 Strumień, pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Strumieniu, ul. Rynek 4, 43-246 Strumień, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Bąków w sezonie zimowym 2012/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Bąków w sezonie zimowym 2012/2013. Wykonanie usługi polegać będzie na usuwaniu z dróg śniegu, błota pośniegowego i zwalczaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym (z wyłączeniem użycia środków chemicznych) nawierzchni na jezdniach i innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego, we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia w miarę potrzeb w zależności od warunków atmosferycznych, zgodnie z wytycznymi w zakresie zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 stanowiącymi załącznik nr 1. Wykaz dróg - załącznik nr 2, mapa dróg i ulic - załącznik nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Drogomyśl w sezonie zimowym 2012/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Drogomyśl w sezonie zimowym 2012/2013. Wykonanie usługi polegać będzie na usuwaniu z dróg śniegu, błota pośniegowego i zwalczaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym (z wyłączeniem użycia środków chemicznych) nawierzchni na jezdniach i innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego, we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia w miarę potrzeb w zależności od warunków atmosferycznych, zgodnie z wytycznymi w zakresie zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 stanowiącymi załącznik nr 1. Wykaz dróg - załącznik nr 2, mapa dróg i ulic - załącznik nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Pruchna w sezonie zimowym 2012/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Pruchna w sezonie zimowym 2012/2013. Wykonanie usługi polegać będzie na usuwaniu z dróg śniegu, błota pośniegowego i zwalczaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym (z wyłączeniem użycia środków chemicznych) nawierzchni na jezdniach i innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego, we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia w miarę potrzeb w zależności od warunków atmosferycznych, zgodnie z wytycznymi w zakresie zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 stanowiącymi załącznik nr 1. Wykaz dróg - załącznik nr 2, mapa dróg i ulic - załącznik nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Zabłocie w sezonie zimowym 2012/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Zabłocie w sezonie zimowym 2012/2013. Wykonanie usługi polegać będzie na usuwaniu z dróg śniegu, błota pośniegowego i zwalczaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym (z wyłączeniem użycia środków chemicznych) nawierzchni na jezdniach i innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego, we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia w miarę potrzeb w zależności od warunków atmosferycznych, zgodnie z wytycznymi w zakresie zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 stanowiącymi załącznik nr 1. Wykaz dróg - załącznik nr 2, mapa dróg i ulic - załącznik nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Zbytków w sezonie zimowym 2012/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Zbytków w sezonie zimowym 2012/2013. Wykonanie usługi polegać będzie na usuwaniu z dróg śniegu, błota pośniegowego i zwalczaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym (z wyłączeniem użycia środków chemicznych) nawierzchni na jezdniach i innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego, we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia w miarę potrzeb w zależności od warunków atmosferycznych, zgodnie z wytycznymi w zakresie zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 stanowiącymi załącznik nr 1. Wykaz dróg - załącznik nr 2, mapa dróg i ulic - załącznik nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI STRUMIEŃ
- Realizacja usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS w Strumieniu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
więcej: przetargi STRUMIEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.