Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-20
Elbląg: Dostawy materiałów do sterylizacji, opasek zaciskowych oraz mankietów ciśnieniowych
Numer ogłoszenia: 216743 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu , ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230-41-97, faks 055 230-41-50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów do sterylizacji, opasek zaciskowych oraz mankietów ciśnieniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy materiałów do sterylizacji w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załącznikach od nr 1.1 do nr 1.13, tj. Pakiet nr 1 - Rękawy foliowo - papierowe, CPV: 33140000-3 Pakiet nr 2 - Torebki, CPV: 33140000-3 Pakiet nr 3 - Papier krepowy do sterylizacji, CPV: 33140000-3 Pakiet nr 4 - Taśmy samoprzylepne do zamykania pakietów, CPV: 33140000-3 Pakiety od nr 5 do 12 - Artykuły do monitorowania procesów strylizacji, CPV: 33140000-3 Pakiet nr 13 -Gaz do sterylizacji, CPV: 24100000-5 oraz dostawa opasek zaciskowych i mankietów ciśnieniowych w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załącznikach od nr 1.14 do nr 1.15, tj. Pakiet nr 14- Mankiet ciśnieniowy CPV: 33190000-8 Pakiet nr 15- Opaski zaciskowe CPV: 33190000-8.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 24.10.00.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz.177 ze zm.) zwanej w dalszej części SIWZ ustawą: posiadanie uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania - oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI pkt. 2 SIWZ; posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia/ przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia., znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oceny spełniania powyższych warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI pkt. 1 SIWZ; Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI A SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że spełnia warunki wynikające z art. 22 ust.1 i 24 ust.1 i 2 Ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA 1. W przypadku, gdy Wykonawca jako załącznik do oferty dołączy kopię jakiegoś dokumentu, to kopia winna być pisemnie potwierdzona przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy za zgodność z oryginałem (z wyjątkiem pełnomocnictwa - patrz część X B pkt 5 ). 2. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku gdy kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4. Zamawiający żąda wskazania podwykonawców , jeżeli Wykonawca w ofercie części zamówienia powierza podwykonawcom..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.elblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu;ul. Żeromskiego 22; 82-300 Elbląg, budynek administracyjny- pok.209.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 08:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu; ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, budynek administracyjny- Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Data, godzina, miejsce otwarcia ofert: 30/11/2009, 09:00, sala konferencyjna nr 203 SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II. Koszt przygotowania (netto) drukowanej wersji SIWZ: 5 PLN, Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej, Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Rękawy foliowo - papierowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o parametrach i w ilości określonej w zał 1.1. do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Torebki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o parametrach i w ilościach określonych w zał. 1. 2 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3. Papier krepowy do sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o parametrach i w ilościach określonych w zał. 1.3 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4. Taśmy samoprzylepne do zamykania pakietów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o parametrach i w ilościach określonych w zał. 1. 4 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5. Artykuły do monitorowania procesów sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o parametrach i w ilościach określonych w zał. 1. 5. do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6. Artykuły do monitorowania procesów sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o parametrach i w ilościach określonych w zał. 1. 6 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7. Artykuły do monitorowania procesów sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o parametrach i w ilościach określonych w zał. 1. 7 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8. Artykuły do monitorowania procesów sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o parametrach i w ilościach określonych w zał. 1. 8 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 Artykuły do monitorowania procesów sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o parametrach i w ilościach określonych w zał. 1. 9 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10. Artykuły do monitorowania procesów sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o parametrach i w ilościach określonych w zał. 1. 10. do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAkiet 11 Artykuły do monitorowania procesów sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o parametrach i w ilościach określonych w zał. 1.11 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12. Artykuły do monitorowania procesów sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o parametrach i w ilościach określonych w zał. 1. 12 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 - Gaz do sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o parametrach i w ilościach określonych w zał. 1. 13 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14- Mankiet ciśnieniowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mankiet ciśnieniowy- 3 szt. o parametrach określonych w zał. 1. 14 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski zaciskowe o parametrach określonych w zał. 1. 15 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Pełna, autoryzowana obsługa serwisowa i utrzymanie w ruchu: mammografu MAMMOMAT Revelation wraz z wyposażeniem w okresie 36 miesięcy w Zakładzie Radiologii WSZ w Elblągu
- ZP/36/2024 Dostawy produktów leczniczych
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy części zamiennych do urządzeń monitorujących - w technologii MASIMO SET
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
więcej: Gazy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.