Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-08
Łódź: Prace remontowe polegające na malowaniu pomieszczeń i cyklinowaniu parkietów w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Łodzi
Numer ogłoszenia: 217086 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi , ul. Piotrkowska 135, 90-434 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6350033; 6350000, fax. 042 6350034; 6350002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.wsa.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe polegające na malowaniu pomieszczeń i cyklinowaniu parkietów w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: Prace polegające na malowaniu powierzchni ścian i sufitów oraz cyklinowaniu i wyrównaniu parkietów w pomieszczeniach budynku A Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi - ul. Piotrkowska 135 Zadanie II: Prace polegające na malowaniu korytarzy (parter, I piętro, II piętro) i klatek schodowych (2 szt.) w budynku B Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi - ul. Piotrkowska 135 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2.1. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną zbieżną z przedmiotem zamówienia (tzn. polegającą na wykonaniu prac malarskich oraz renowacji parkietów drewnianych) o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto. 2.2. dysponują osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia ogólnobudowlane oraz należącą do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie dołączonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących wykonania prac remontowych ( w zakresie malowania pomieszczeń i cyklinowania parkietów) o wartości min. 30.000 zł brutto każda (zrealizowanych na podstawie jednej umowy), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem Nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług (np. referencje, protokoły odbioru wykonanych prac bez zastrzeżeń). 3. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1. - załącznik nr 5. 4. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz z załączonymi zaświadczeniami o przynależności do właściwego samorządu zawodowego i uprawnieniami budowlanymi niezbędnymi do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia - zgodnie z załącznikiem Nr 4, 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, mają zastosowanie przepisy § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Każdy z wykonawców tworzących konsorcjum winien oddzielnie udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. winien przedstawić dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 5 p pkt 1 i 4-5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.wsa.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi
90-434 Łódź, ul. Piotrkowska 135, pokój nr 15
w godz. 8.00 - 15.00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi 90-434 Łódź, ul. Piotrkowska 135, pokój nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Dostawy artykułów do utrzymania czystości - ściereczek do sprzątania na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 231 w Łodzi
- MZŻ.262.29.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI W PODZIALE NA CZĘŚCI
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- Termomodernizacja obiektów publicznych na obszarze Gminy Złoty Stok - etap I: Przebudowa, termomodernizacja, remont przedszkola.
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.