Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-22
Bytom: Dostawa wraz z zabudową osprzętu
do zmian w układzie sygnalizacji szybowej szybu Gigant
Numer ogłoszenia: 217176 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z zabudową osprzętu do zmian w układzie sygnalizacji szybowej szybu Gigant.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia. Zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia jest dostawa oraz zabudowa osprzętu do zmian w układzie sygnalizacji szybowej i odbiór sygnalizacji szybowej po wprowadzonych zmianach w górniczym wyciągu szybowym szybu Gigant przedział północny zgodnie z dokumentacjami: Dokumentacja Techniczna Zmian w Urządzeniu Sygnalizacji Szybowej - PRO-10-46, Dokumentacja Techniczna Urządzenia Sygnalizacji Szybowej - PRO-10-45, Zmiany w sygnalizacji polegają na: 1. Zlikwidowaniu wyposażenia stanowisk sygnałowych obsługujących skip: na nadszybiu - pomost skipu i poziomie 825m - pomost skipu oraz związaną z obsługą skipów sygnalizację automatyczną i pospieszną gotów. Na stanowisku nadszybia pozostaje zestaw rozdzielczy SRz, którego rozszyty jest nadajnik rewizji szybu i kabel do stanowiska rewizyjnego na wieży szybowej. 2. Zlikwidowaniu rodzaju pracy: - prace szybowe. 3. Na jego miejsce do prowadzenie rewizji lin nośnych i naczyń na zrębie szybu oraz do prowadzenia rewizji lin wyrównawczych na poziomie 825 m urządzić stałe stanowiska rewizyjne. Uprawnienie stanowiska rewizyjnego na zrębie następuje z pozycji 3 przełącznika PD, a informuje o tym lampa LRLi. 4. Uprawnienie stanowiska rewizyjnego na poziomie 825m następuje po ustawieniu przełącznika PD w pozycji 5, o czym informuje lampa LRLW. 5. Na obu tych stanowiskach prace rewizyjne prowadzi się przy otwartych wrotach szybowych stosując sygnalizację jednouderzeniową bezpośrednią, przy czym na zrębie szybu do nadawania sygnałów wykorzystano istniejący nadajnik wykonawczy NWk, a na poziomie 825 m dobudowano nadajnik wykonawczy NWk . 6. Jazdy rewizyjne prowadzone są przy prędkości ograniczonej do 1m/s. 7. Dobudowaniu dodatkowego stałego stanowiska rewizyjnego na wieży szybowej, które wyposażone jest w nadajnik wykonawczy NWk i alarmowy NA, dzwon kontrolny DK, ręczny łącznik blokujący ŁB, komplet sygnalizatorów optycznych (LRW, LB) oraz aparat telefoniczny. 8. Uprawnienie tego stanowiska następuje z pozycji 2 przełącznika dyspozycyjnego PD, stosowana jest sygnalizacja jednouderzeniowa bezpośrednia. 9. Uprawnienie stanowiska sygnałowego na zrębie następuje obecnie z pozycji 1 przełącznika PD. 10. Do aparatu rejestrującego przekazać sygnały uprawnienia poszczególnych stanowisk rewizyjnych, odłączono natomiast sygnały związane z pracą skipu - sygnalizację automatyczną, pospieszną, uprawnienie pomostu skipu i sygnał wykonawczy gotów. 11. Na stanowisku maszynisty wyciągowego oraz na stanowisku zrębu szybu dobudować lampy: LRW, LRLi i LRLW informujące o uprawnieniu poszczególnych stanowisk rewizyjnych. 12. Wymienić wszystkie przekaźniki w szafie sygnałowej w pomieszczeniu maszyny wyciągowej. 13. Przeprogramowaniu cyfrowego aparatu rejestrującego AR-2c i dostarczeniu karty konserwacji przez jednostkę specjalistyczną posiadającą odpowiednie uprawnienia. 14. Wykonaniu dokumentacji powykonawczej. 15. Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu zakończenie prac i brać udział w odbiorze urządzenia sygnalizacji szybowej górniczego wyciągu szybu Gigant przedział północny przez SUG. Wprowadzając powyższe zmiany należy przestrzegać zasad obowiązujących w AUUSS wyd. 11. Zamawiający zaleca przed przygotowaniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej i zapoznanie się z dokumentacją..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł ( słownie:trzy tysiące złotych 00/100),
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. Wykonawca winien posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na zabudowie dostarczonego osprzętu w ramach jednej umowy porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 60.000,00 zł brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować: osobami upoważnionymi do wykonywania robót szybowych - w brygadzie wykonującej zadanie, co najmniej jedna z osób musi posiadać kwalifikacje rewidenta urządzeń elektrycznych maszyn wyciągowych i sygnalizacji szybowych. osobami nadzorującymi prace tj. osobami dozoru (minimum) średniego o specjalności elektrycznej, posiadających zatwierdzenie OUG, kurs w zakresie budowy, eksploatacji, konserwacji i naprawy urządzeń budowy przeciwwybuchowej DEX oraz kurs specjalistyczny dla osób zatrudnionych w kierownictwie i dozorze ruchu, których zakres czynności obejmuje ruch wyciągów szybowych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. 2.Wykonawca w druku OFERTA - załącznik nr 1 do druku SIWZ zobowiązany jest złożyć zobowiązanie z tytułu gwarancji zgodnie z pkt. II ppkt.1. Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z pkt. II ppkt.2. Załącznika Nr 2 do SIWZ - Załącznik nr 7 do druku OFERTA.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 p. 112..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - II piętro Sekretariat....
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa artykułów spożywczych III dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu- Warzywa i owoce świeże, żur, mleko, przetwory mleczne, magii"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej maszyn, urządzeń elektrycznych i automatyki na obiektach administrowanych przez ZGKiM Rudna"
- Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych
- Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
- Usługa serwisowa urządzeń zdalnego sterowania w 3 nastawniach centralnych (NC) na terenie jednego zakładu PKP Energetyka spółka z o.o.
- Modernizacja Instalacji Odsiarczania Spalin bloków nr 8, 10, 11 i 12 w BOT Elektrownia Bełchatów S.A.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.