To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-26
Oświęcim: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych współfinasowanych przez Unię Europejską w ramach EFS, odpowiednio od jednej do siedmiu części zamówienia:
Cz I Spawanie MAG, TIG dla 10 osób bezrobotnych
Cz II Operator koparko-ładowarki w klasie III dla 10 osób bezrobotnych
Cz III Nowoczesny sprzedawca dla 15 osób bezrobotnych
Cz IV Pracownik kadrowo-płacowy dla 15 osób bezrobotnych
Cz V Operator wózków jezdniowych dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób
Cz VI Bukieciarstwo dla 10 osób
Cz VII Profesjonalna sekretarka+j. ang.
Numer ogłoszenia: 217338 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177954 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 8444144, faks 33 8444144 w. 3212.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych współfinasowanych przez Unię Europejską w ramach EFS, odpowiednio od jednej do siedmiu części zamówienia: Cz I Spawanie MAG, TIG dla 10 osób bezrobotnych Cz II Operator koparko-ładowarki w klasie III dla 10 osób bezrobotnych Cz III Nowoczesny sprzedawca dla 15 osób bezrobotnych Cz IV Pracownik kadrowo-płacowy dla 15 osób bezrobotnych Cz V Operator wózków jezdniowych dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób Cz VI Bukieciarstwo dla 10 osób Cz VII Profesjonalna sekretarka+j. ang..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Programy szkoleń muszą być zgodne ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń znajdujących się w bazach danych prowadzonych przez ministra dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Programy szkoleń muszą odpowiadać wymogom określonym w § 5 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). Programy szkoleń muszą zawierać informacje, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193). Część I Przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie Spawanie MAG, TIG współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program szkolenia spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) oraz spawania blach i rur ze stali ferrytycznych spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) na podstawie wytycznych Instytutu Spawalnictwa W-07/IS-02 i W-07/IS-03: Szkolenie teoretyczne: 1. Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego - 2 godz. 2. Urządzenia spawalnicze - 2 godz. 3. Bezpieczeństwo i higiena pracy - 2 godz. 4. Bezpieczna praca na hali produkcyjnej - 2 godz. 5. Materiały dodatkowe do spawania - 2 godz. 6. Spawanie w praktyce - 2 godz. 7. Oznaczenie i wymiarowanie spoin - 2 godz. 8. Metody przygotowania złączy do spawania - 2 godz. 9. Kwalifikowanie spawaczy - 2 godz. 10. Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania MAG , TIG - 6 godz. 11. Materiały dodatkowe do spawania MAG - 1 godz. 12. Bezpieczeństwo i higiena pracy przy spawaniu MAG, TIG - 2 godz. 13. Charakterystyka spawania metodą MAG oraz typowe parametry - 2 godz. 14. Elektrody wolframowe i materiały dodatkowe do spawania - 1 godz. Łącznie szkolenie teoretyczne - 30 godz. Szkolenie praktyczne: 1. Instruktaż wstępny - 4 godz. 2. Ćwiczenia praktyczne - 196 godz. Łącznie szkolenie praktyczne - 200 godz. Ogółem: 230 godz. W cenie należy uwzględnić koszt egzaminu. Każdy z uczestników ma mieć zapewnione ubranie ochronne. Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, natomiast po pozytywnym zaliczeniu egzaminu Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wystawione przez Instytut Spawalnictwa oraz Książkę Spawacza. Czas trwania: 7 tygodni Termin realizacji: 16.08.2011r. - 30.09.2011r. Planowany termin organizacji szkolenia może ulec zmianie. Część II Przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie Operator koparko-ładowarki w klasie III współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych z dnia 20 września 2001r. (Dz. U. Nr 118 poz. 1263); razem: 176 godz. W cenie należy uwzględnić koszt egzaminu. Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Kurs zakończy się egzaminem przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Po pozytywnym zaliczeniu egzaminu uczestnicy otrzymają także świadectwo Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz książkę operatora. Czas trwania: ok. 5 tygodni Dokładny termin realizacji uzależniony jest od harmonogramu szkoleń danej jednostki szkolącej, która będzie przeprowadzała szkolenie; przewidywany termin realizacji sierpień 2011 - październik 2011 Planowany termin organizacji szkolenia może ulec zmianie. Część III Przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w zakresie Nowoczesny sprzedawca współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1. Zapoznanie z podstawowymi pojęciami obowiązującymi w jednostce handlowej - 3 godz. teorii 2. Otoczenie przedsiębiorstwa handlowego - 8 godz. teorii: - rodzaje punktów sprzedaży i ich charakterystyka - 2 godz. teorii - wyposażenie punktów sprzedaży - 2 godz. teorii - zaopatrzenie i zakup towarów w jednostce handlu detalicznego - 2 godz. teorii - rozmieszczenie i przechowywanie towarów - 2 godz. teorii 3. Marketing i reklama w handlu detalicznym - 8 godz. teorii: - rola reklamy i techniki sprzedaży - 3 godz. teorii - psychologia obsługi klienta - 2 godz. teorii - sztuka autoprezentacji, dekorowanie wnętrza sklepu i okna wystawowego - 3 godz. teorii 4. Negocjacje w handlu - 12 godz. teorii: - obsługa klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży - 4 godz. teorii - niezbędne składniki wiedzy i umiejętności sprzedawców - 4 godz. teorii - zawieranie transakcji sprzedaży - 4 godz. teorii 5. Podstawy posługiwania się systemem komputerowym i wydawanie faktur na komputerze - 42 godz. praktyki: - WINDOWS: przetwarzanie tekstów - edytor tekstu WORD - rozpoczęcie pracy z edytorem tekstów, podstawowe operacje, modyfikowanie dokumentów, zaawansowane sposoby formatowania dokumentu, drukowanie dokumentu, wstawianie grafiki do dokumentu - 21 godz. praktyki - Arkusze kalkulacyjne - arkusz EXCEL - rozpoczęcie pracy z arkuszem kalkulacyjnym, podstawowe operacje, formuły i funkcje, formatowanie danych, grafika i wykresy, obsługa Internetu i poczty elektronicznej, fakturowanie - 21 godz. praktyki 6. Obsługa kas fiskalnych - zagadnienia prawne dotyczące sprzedaży detalicznej, rodzaje kas fiskalnych, urządzenia dodatkowe współpracujące z kasami, ćwiczenia z zakresu obsługi kas fiskalnych - 20 godz. praktyki 7. Obliczenia sklepowe, obsługa programu SUBIEKT - 22 godz. teorii i praktyki: - Kształtowanie cen w jednostkach sprzedaży - 5 godz. teorii - Inkasowanie należności za sprzedane produkty - 5 godz. teorii - Wypełnianie dokumentacji związanej ze sprzedażą - 12 godz. praktyki 8. Praktyczne aspekty realizacji zasad GHP/GMP (minimum sanitarne) w Zakładzie Pracy - 14 podstawowych obszarów księga HACCP, system HACCAP wdrażanie i certyfikacja - 15 godz. teorii 9. Podstawowe zasady rachunkowości i kontrola placówek handlowych - 12 godz. teorii 10. Kontrola i weryfikacja środków płatniczych - 5 godz. teorii 11. Zagadnienia dot. BHP - 3 godz. teorii. Ogółem: 150 godz. (76 godz. teorii, 74 godz. praktyki) Każdy z uczestników ma mieć zapewnione własne stanowisko komputerowe. Przy realizacji modułu obsługa kasy fiskalnej wymaga się zapewnienia 1 kasy fiskalnej dla dwóch uczestników szkolenia. Szkolenie należy przeprowadzić na terenie powiatu oświęcimskiego. Czas trwania: 4 tygodnie Termin realizacji: 03.10.2011r. - 31.10.2011r. Planowany termin organizacji szkolenia może ulec zmianie. Wykonawca zobowiązany jest po ukończeniu szkolenia do wydania zaświadczenia na podstawie § 6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Część IV Przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w zakresie Pracownik kadrowo-płacowy współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1. Specjalista ds. kadrowo - płacowych: - Prawo pracy i kodeks cywilny - 30 godz. - Dokumentacja kadrowo-płacowa - 10 godz. - ZUS - całokształt spraw ubezpieczeń, zasiłków -10 godz. - Płace - całokształt spraw płacowych - 25 godz. - Płace - obsługa programu Kadry i Płace, Płace i Płatnika - 30 godz. Razem: 105 godzin 2. Księga przychodów i rozchodów - przygotowanie teoretyczno - praktyczne: - Podstawy prawne rachunkowości. Uproszczona księgowość. Praca na drukach - 30 godz. - Pracownia komputerowa program Mała Księgowość premium Symfonia - 15 godz. Razem: 45 godzin Ogółem: 150 godzin Każdy z uczestników ma mieć zapewnione własne stanowisko komputerowe. Szkolenie należy przeprowadzić na terenie powiatu oświęcimskiego. Czas trwania: ok. 5 tygodni Termin realizacji: 01.08.2011r. - 31.08.2011r. Planowany termin organizacji szkolenia może ulec zmianie. Wykonawca zobowiązany jest po ukończeniu szkolenia do wydania zaświadczenia na podstawie § 6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Część V Przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób w zakresie Operator wózków jezdniowych współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1. Typy stosowanych wózków jezdniowych - 4 godz. 2. Budowa wózka - 8 godz. 3. Czynności operatora przy obsłudze wózków przed i po pracy z wózkami - 8 godz. 4. Czynności operatora w czasie pracy wózkami - 8 godz. 5. Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa - 4 godz. 6. Wiadomości z zakresu BHP - 8 godz. 7. Wiadomości o dozorze technicznym - 4 godz. 8. Praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków - 15 godz. 9. Przygotowanie kierowcy do wykonywania czynności związanych z wymianą butli - 2 godz. 10. Pokaz instruktora sposobu wymiany butli zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, z uwzględnieniem poszczególnych czynności i szczególnym zwróceniem uwagi na czynności trudne i niebezpieczne - 0,5 godz. 11. Próbne wykonanie wymiany butli przez kierowcę wózka pod nadzorem instruktora - 0,5 godz. 12. Samodzielna wymiana butli pod nadzorem instruktora - 4 godz. 13. Omówienie i ocena przebiegu czynności wymiany butli wykonywanej przez kierowcę - 1 godz. Ogółem: 67 godz. W cenie należy uwzględnić koszt egzaminu UDT, który należy przeprowadzić najpóźniej do dnia 30.11.2011r. Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Po pozytywnym zaliczeniu egzaminu uczestnicy otrzymają również zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi urządzeń transportu bliskiego wydane przez UDT. Czas trwania: 2 tygodnie Termin realizacji: 01.08.2011r. - 12.08.2011r. I edycja 19.09.2011r. - 30.09.2011r. II edycja Planowane terminy organizacji szkoleń mogą ulec zmianie. Część VI Przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie Bukieciarstwo współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1. Faza zbioru roślin i przygotowanie do suszenia - 3 godz. 2. Technika suszenia roślin metodą zielarską i ich przechowywanie - 6 godz. 3. Dobór gatunków roślin i przygotowanie do suszenia metodą zielnikową - 2 godz. 4. Technika suszenia roślin metodą zielnikową i przechowywanie utrwalonych roślin - 6 godz. 5. Przygotowanie roślin i desykantów - 6 godz. 6. Technika utrwalania roślin metodą glicerynową - 3 godz. 7. Dobór materiałów do dekoracji pogrzebowych - 4 godz. 8. Wieniec obręczowy - technika wykonania - 10 godz. 9. Wieniec poduszkowy - technika wykonania - 10 godz. 10. Wieniec rzymski - 10 godz. 11. Wiązanki pogrzebowe - rodzaje i technika wykonania - 10 godz. 12. Technika wykonania poduszki - 8 godz. 13. Dekoracje w kształcie serca i krzyża - 5 godz. 14. Rodzaje wiązanek ślubnych i zasady układania roślin - 6 godz. 15. Materiał roślinny i materiały pomocnicze do wiązanek ślubnych - 2 godz. 16. Wiązanka biedermajerowska - 8 godz. 17. Wiązanka spływająca - 10 godz. 18. Wiązanki fantazyjne - 10 godz. 19. Dobór gatunków roślin do wianka - 1 godz. 20. Technika wykonania wianka i wiązanki komunijnej - 5 godz. 21. Zasady doboru kwiatów do kompozycji - 2 godz. 22. Technika układania kwiatów w ręku - 14 godz. 23. Zasady układania kwiatów w naczyniach - 2 godz. 24. Technika układania kwiatów w naczyniach - 15 godz. 25. Stroiki na Boże Narodzenie - 10 godz. 26. Girlanda i wianek na Boże Narodzenie - 12 godz. 27. Obsługa kas fiskalnych - 12 godz.: podstawy prawne wprowadzania i użytkowania kas rejestrujących, budowa i rodzaje kas rejestrujących, dokumenty (raporty) fiskalne wydawane przez kasy rejestrujące, organy i podmioty uprawniane do kontroli, sprawdzania i naprawiania kas rejestrujących - 4 godz., ćwiczenia praktyczne w zakresie obsługi kas fiskalnych - 8 godz. Razem: 192 godz. Każdy z uczestników ma mieć zapewnione własne stanowisko pracy. Przy realizacji modułu obsługa kasy fiskalnej wymaga się zapewnienia 1 kasy fiskalnej dla dwóch uczestników szkolenia. Szkolenie należy przeprowadzić na terenie powiatu oświęcimskiego. Czas trwania: ok. 7 tygodni Termin realizacji: 01.08.2011r. - 14.09.2011r. Planowany termin organizacji szkolenia może ulec zmianie. Wykonawca zobowiązany jest po ukończeniu szkolenia do wydania zaświadczenia na podstawie § 6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Część VII Przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie Profesjonalna sekretarka + moduł języka angielskiego współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1. Funkcjonowanie sekretariatu - 16 godz.: - czynności sekretarskie: wysyłanie i odbieranie faksów, kopiowanie dokumentów, oprawianie dokumentów, wysyłanie i odbieranie poczty elektronicznej - 2 godz. teorii, 10 godz. praktyki - archiwizacja akt osobowych i ochrona danych osobowych - 4 godz. teorii 2. Czynności biurowe - 35 godz.: - pisanie raportów, redagowanie pism i listów (praca na komputerze, ćwiczenia) - 18 godz. praktyki - tworzenie korespondencji seryjnej - 5 godz. praktyki - prowadzenie rejestrów i ewidencji - 2 godz. teorii, 10 godz. praktyki 3. Elementy prawa administracyjnego - 12 godz.: - podstawowe pojęcia - 2 godz. teorii - źródła prawa administracyjnego - 3 godz. teorii - decyzje administracyjne - 7 godz. teorii 4. Organizacja pracy na stanowisku sekretarki - 32 godz.: - zarządzanie czasem i skuteczna organizacja pracy - 6 godz. teorii - umiejętności komunikacyjne (kontakt z klientami) - 2 godz. teorii, 8 godz. praktyki - rekrutacja i dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych - 5 godz. teorii, 3 godz. praktyki - elementy wizażu - 8 godz. praktyki 5. Prowadzenie spotkań i zebrań - 6 godz. teorii 6. Kształtowanie pozytywnego wizerunku menadżera - 3 godz. teorii 7. Funkcjonowanie w sytuacjach trudnych i stresowych - 5 godz. teorii 8. Przygotowanie prezentacji firmy - 30 godz.: - graficzna prezentacja danych - 10 godz. praktyki - tworzenie materiałów reklamowych - 5 godz. praktyki - tworzenie stron reklamowych w Internecie - 10 godz. praktyki - przygotowanie elektronicznych wizytówek - 5 godz. praktyki 9. Prowadzenie kasy zakładowej - 6 godz. teorii 10. Ocena i motywowanie pracowników - 5 godz. teorii Razem: 150 godz. Moduł języka angielskiego 1. Podstawowe wiadomości o czasach: Present Simple, Present Continous, Past Simple, Past Continous, Future, Present Perfect, Present Perfect Continous, Past Perfect - 10 godz. teorii, 15 godz. praktyki 2. Słownictwo z zakresu obsługi klienta i biura - ćwiczenia praktyczne: rozmowa telefoniczna, prezentacja oferty, pozyskiwanie informacji - 3 godz. teorii, 10 godz. praktyki 3. Pisanie listów i pism oficjalnych - 5 godz. praktyki 4. Liczba pojedyncza i mnoga rzeczowników, czasowniki policzalne i niepoliczalne - 2 godz. teorii, 5 godz. praktyki 5. Dom i otoczenie, życie rodzinne, związki rodzinne, zdrowie - słownictwo i nauka wypowiadania się - 4 godz. teorii, 10 godz. praktyki 6. Żywienie, zakupy i usługi - słownictwo i nauka wypowiadania się - 2 godz. teorii, 8 godz. praktyki 7. Świat przyrody i zwierząt - słownictwo i nauka wypowiadania się - 1 godz. teorii, 4 godz. praktyki 8. Praca i pracownik w przedsiębiorstwie - słownictwo i nauka wypowiadania się - 1 godz. teorii, 6 godz. praktyki 9. Podróże służbowe - słownictwo i nauka wypowiadania się - 1 godz. teorii, 6 godz. praktyki 10. Komunikacja w biznesie - słownictwo i nauka wypowiadania się - 1 godz. teorii, 6 godz. praktyki Razem: 100 godz. Cały kurs ogółem: 250 godz. Każdy z uczestników ma mieć zapewnione własne stanowisko komputerowe. Szkolenie należy przeprowadzić na terenie powiatu oświęcimskiego. Czas trwania: 7 tygodni Termin realizacji: 01.09.2011r. - 20.10.2011r. Planowany termin organizacji szkolenia może ulec zmianie. Wykonawca zobowiązany jest po ukończeniu szkolenia do wydania zaświadczenia na podstawie § 6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenia będą realizowane w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich - Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie - Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie Spawanie MAG, TIG współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Edukacji Zawodowej CARGO, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30183,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23760,00
Oferta z najniższą ceną: 23760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie Operator koparko-ładowarki w klasie III współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJEWÓDZKI UNIWERSYTET ROBOTNICZY SP Z O O ODDZIAŁ CHRZANÓW
jakie przetargi wygrała firma
WOJEWÓDZKI UNIWERSYTET ROBOTNICZY SP Z O O ODDZIAŁ CHRZANÓW
- Wojewódzki Uniwersytet Robotniczy Sp. z o. o. Katowice Oddział w Chrzanowie, ul. Polna 15, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15266,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17700,00
Oferta z najniższą ceną: 12200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w zakresie Nowoczesny sprzedawca współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Edukacji Zawodowej CARGO, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18435,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14160,00
Oferta z najniższą ceną: 8450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w zakresie Pracownik kadrowo-płacowy współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach Centrum Kształcenia Zawodowego w Kętach, ul. Żwirki i Wigury 27B, 32-650 Kęty, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19515,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15000,00
Oferta z najniższą ceną: 13890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób w zakresie Operator wózków jezdniowych współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Edukacji Zawodowej CARGO, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13668,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12700,00
Oferta z najniższą ceną: 10000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14840,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie Bukieciarstwo współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Edukacji Zawodowej CARGO, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23875,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22760,00
Oferta z najniższą ceną: 20000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29870,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie Profesjonalna sekretarka + moduł języka angielskiego współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIA OCZKO CENTRUM KSZTAŁCENIA DOROSŁYCH
jakie przetargi wygrała firma
MARIA OCZKO CENTRUM KSZTAŁCENIA DOROSŁYCH
- Centrum Kształcenia Dorosłych Maria Oczko, ul. Żwirki i Wigury 27, 32-650 Kęty, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19532,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11430,00
Oferta z najniższą ceną: 11430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa trzech serwerów
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa urządzeń i usług w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" - część I
- Wsparcie edukacyjne w projekcie pn. "Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin"
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.