Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-29
Oświęcim: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych współfinasowanych przez Unię Europejską w ramach EFS, odpowiednio od jednej do siedmiu części zamówienia:
Cz I Spawanie MAG, TIG dla 10 osób bezrobotnych, Cz II
Operator koparko-ładowarki w klasie III dla 10 osób bezrobotnych, Cz III
Nowoczesny sprzedawca dla 15 osób bezrobotnych, Cz IV
Pracownik kadrowo-płacowy dla 15 osób bezrobotnych, Cz V
Operator wózków jezdniowych dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób bezrobotnych, Cz VI Bukieciarstwo, Cz VII Profesjonalna sekretarka + j. ang.
Numer ogłoszenia: 177954 - 2011; data zamieszczenia: 29.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 8444144, faks 33 8444144 w. 3212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych współfinasowanych przez Unię Europejską w ramach EFS, odpowiednio od jednej do siedmiu części zamówienia: Cz I Spawanie MAG, TIG dla 10 osób bezrobotnych, Cz II Operator koparko-ładowarki w klasie III dla 10 osób bezrobotnych, Cz III Nowoczesny sprzedawca dla 15 osób bezrobotnych, Cz IV Pracownik kadrowo-płacowy dla 15 osób bezrobotnych, Cz V Operator wózków jezdniowych dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób bezrobotnych, Cz VI Bukieciarstwo, Cz VII Profesjonalna sekretarka + j. ang..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Spawanie MAG, TIG dla 10 osób bezrobotnych Część II Operator koparko-ładowarki w klasie III dla 10 osób bezrobotnych Część III Nowoczesny sprzedawca dla 15 osób bezrobotnych Część IV Pracownik kadrowo-płacowy dla 15 osób bezrobotnych Część V Operator wózków jezdniowych dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób bezrobotnych Część VI Bukieciarstwo dla 10 osób bezrobotnych Część VII Profesjonalna sekretarka + moduł języka angielskiego dla 10 osób bezrobotnych Szkolenia będą realizowane w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich - Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie - Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Pracy. Programy szkoleń muszą być zgodne ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń znajdujących się w bazach danych prowadzonych przez ministra dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Programy szkoleń muszą odpowiadać wymogom określonym w § 5 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). Programy szkoleń muszą zawierać informacje, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z postanowieniami art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w szczególności: - wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Tekst jedn. Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych - Dz. U. Nr 236, poz. 2365); Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, stanowiące załącznik nr 4 - odpowiednio od jednej do siedmiu części zamówienia; - aktualny Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach do szkolenia i egzaminowania spawaczy w oparciu o Wytyczne nr W-07/IS-02 i W-07/IS-03 w metodach MAG, TIG - okres ważności atestu nie może być krótszy niż termin realizacji szkolenia; Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie o posiadaniu aktualnego Atestu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach do szkolenia i egzaminowania spawaczy w oparciu o Wytyczne nr W-07/IS-02 i W-07/IS-03 w metodach MAG, TIG, stanowiące załącznik nr 5 - dla pierwszej części zamówienia; - upoważnienie Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie do prowadzenia działalności szkoleniowej zgodnie z wymaganiami określonymi w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263); Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie o posiadaniu aktualnego upoważnienia Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, stanowiące załącznik nr 6 - dla drugiej części zamówienia; - uprawnienie do prowadzenia szkoleń w zakresie kierowca wózków jezdniowych wydane przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowany przez Ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm.); Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie o posiadaniu aktualnego uprawnienia do prowadzenia szkoleń w zakresie wózków jezdniowych, stanowiące załącznik nr 7 - dla piątej części zamówienia; Ocena spełnienia w/wym. warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia Wykonawcy, dołączone do oferty, stanowiące załączniki nr 2, 4, 5, 6, 7 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się przeprowadzenia przynajmniej jednego szkolenia grupowego (dla min. 10 osób) o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert. Wykonawca musi udokumentować w wykazie zrealizowanych szkoleń, że wymieniona usługa została należycie wykonana załączając dokumenty uprzednich odbiorców, potwierdzające ich należytą realizację; w wykazie należy podać nazwę kierunku szkolenia, ilość przeszkolonych osób, nazwę odbiorcy szkolenia (adres, telefon), termin(y) realizacji szkolenia(ń) (dzień, miesiąc, rok). Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca przedstawi w wykazie zrealizowanych usług, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, przeprowadził przynajmniej jedno szkolenie grupowe (dla min. 10 osób) o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia oraz przedłoży dokumenty uprzednich odbiorców, potwierdzające należyte wykonanie usługi. W przypadku rozbieżności pomiędzy nazwą szkolenia wskazaną w SIWZ a nazwą w załączniku nr 8, w ocenie doświadczenia będą uwzględnione te szkolenia, w których Wykonawca wykaże, że program tematyczny zrealizowanych przez niego zamówień obejmował przynajmniej 70% minimum programowego wskazanego w przedmiocie zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz zrealizowanych usług Wykonawcy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ uzupełniony dokumentami uprzednich odbiorców o ich należytym wykonaniu oraz oświadczenie Wykonawcy dołączone do oferty, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy dołączone do oferty, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy dołączone do oferty, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy dołączone do oferty, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wykaz zrealizowanych usług Wykonawcy wraz z dokumentami uprzednich odbiorców, potwierdzającymi ich należyte wykonanie do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, 3. Kserokopie posiadanych certyfikatów jakości usług - poświadczonych za zgodność z oryginałem - jeśli wykonawca je posiada i uzna, że będzie je składał w ofercie (w zależności od wyboru wykonawcy), 4. Wykaz zrealizowanych usług Wykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ dla punktacji w kryterium doświadczenie, jeśli wykonawca uzna, że będzie je składał w ofercie (w zależności od wyboru wykonawcy), 5. Zamawiający żąda wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy(om) zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ, 6. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika jako przedstawiciela do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, przy czym pełnomocnictwo to może wynikać z załączonej do oferty stosownej umowy, 7. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie - 30
- 3 - Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, której wzór wskazany jest w pkt XIX SIWZ. Zmiany mogą dotyczyć: - zakresu usług objętych umową, w przypadku zmian przepisów prawa w tym zakresie, - kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych (za zgodą Zamawiającego), której uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie będzie równe lub większe od wskazanych w programie szkolenia, - terminu oraz miejsca przeprowadzenia szkolenia, z przyczyn losowych oraz innych niezależnych od Wykonawcy, - zmiany ilości osób objętych szkoleniem, z przyczyn losowych, - zmiany kosztów szkolenia, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - zmiany kosztu osobogodziny szkolenia, jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, - zmiany w harmonogramie zajęć z przyczyn losowych, pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy. Warunkiem dokonania zmiany jest zawiadomienie o zaistnieniu w/wym. okoliczności w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu ul. Wyspiańskiego 10 32-602 Oświęcim pok. 105.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu ul. Wyspiańskiego 10 32-602 Oświęcim pok. 212 dziennik podawczy (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia będą realizowane w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich - Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie - Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie Spawanie MAG, TIG współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) oraz spawania blach i rur ze stali ferrytycznych spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) na podstawie wytycznych Instytutu Spawalnictwa W-07/IS-02 i W-07/IS-03: Szkolenie teoretyczne: 1. Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego - 2 godz. 2. Urządzenia spawalnicze - 2 godz. 3. Bezpieczeństwo i higiena pracy - 2 godz. 4. Bezpieczna praca na hali produkcyjnej - 2 godz. 5. Materiały dodatkowe do spawania - 2 godz. 6. Spawanie w praktyce - 2 godz. 7. Oznaczenie i wymiarowanie spoin - 2 godz. 8. Metody przygotowania złączy do spawania - 2 godz. 9. Kwalifikowanie spawaczy - 2 godz. 10. Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania MAG , TIG - 6 godz. 11. Materiały dodatkowe do spawania MAG - 1 godz. 12. Bezpieczeństwo i higiena pracy przy spawaniu MAG, TIG - 2 godz. 13. Charakterystyka spawania metodą MAG oraz typowe parametry - 2 godz. 14. Elektrody wolframowe i materiały dodatkowe do spawania - 1 godz. Łącznie szkolenie teoretyczne - 30 godz. Szkolenie praktyczne: 1. Instruktaż wstępny - 4 godz. 2. Ćwiczenia praktyczne - 196 godz. Łącznie szkolenie praktyczne - 200 godz. Ogółem: 230 godz. W cenie należy uwzględnić koszt egzaminu. Każdy z uczestników ma mieć zapewnione ubranie ochronne. Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, natomiast po pozytywnym zaliczeniu egzaminu Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wystawione przez Instytut Spawalnictwa oraz Książkę Spawacza. Czas trwania: 7 tygodni Termin realizacji: 16.08.2011r. - 30.09.2011r. Planowany termin organizacji szkolenia może ulec zmianie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie - 30
- 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie Operator koparko-ładowarki w klasie III współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych z dnia 20 września 2001r. (Dz. U. Nr 118 poz. 1263); razem: 176 godz. W cenie należy uwzględnić koszt egzaminu. Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Kurs zakończy się egzaminem przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Po pozytywnym zaliczeniu egzaminu uczestnicy otrzymają także świadectwo Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz książkę operatora. Czas trwania: ok. 5 tygodni Dokładny termin realizacji uzależniony jest od harmonogramu szkoleń danej jednostki szkolącej, która będzie przeprowadzała szkolenie; przewidywany termin realizacji sierpień 2011 - październik 2011 Planowany termin organizacji szkolenia może ulec zmianie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie - 30
- 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w zakresie Nowoczesny sprzedawca współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapoznanie z podstawowymi pojęciami obowiązującymi w jednostce handlowej - 3 godz. teorii 2. Otoczenie przedsiębiorstwa handlowego - 8 godz. teorii: - rodzaje punktów sprzedaży i ich charakterystyka - 2 godz. teorii - wyposażenie punktów sprzedaży - 2 godz. teorii - zaopatrzenie i zakup towarów w jednostce handlu detalicznego - 2 godz. teorii - rozmieszczenie i przechowywanie towarów - 2 godz. teorii 3. Marketing i reklama w handlu detalicznym - 8 godz. teorii: - rola reklamy i techniki sprzedaży - 3 godz. teorii - psychologia obsługi klienta - 2 godz. teorii - sztuka autoprezentacji, dekorowanie wnętrza sklepu i okna wystawowego - 3 godz. teorii 4. Negocjacje w handlu - 12 godz. teorii: - obsługa klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży - 4 godz. teorii - niezbędne składniki wiedzy i umiejętności sprzedawców - 4 godz. teorii - zawieranie transakcji sprzedaży - 4 godz. teorii 5. Podstawy posługiwania się systemem komputerowym i wydawanie faktur na komputerze - 42 godz. praktyki: - WINDOWS: przetwarzanie tekstów - edytor tekstu WORD - rozpoczęcie pracy z edytorem tekstów, podstawowe operacje, modyfikowanie dokumentów, zaawansowane sposoby formatowania dokumentu, drukowanie dokumentu, wstawianie grafiki do dokumentu - 21 godz. praktyki - Arkusze kalkulacyjne - arkusz EXCEL - rozpoczęcie pracy z arkuszem kalkulacyjnym, podstawowe operacje, formuły i funkcje, formatowanie danych, grafika i wykresy, obsługa Internetu i poczty elektronicznej, fakturowanie - 21 godz. praktyki 6. Obsługa kas fiskalnych - zagadnienia prawne dotyczące sprzedaży detalicznej, rodzaje kas fiskalnych, urządzenia dodatkowe współpracujące z kasami, ćwiczenia z zakresu obsługi kas fiskalnych - 20 godz. praktyki 7. Obliczenia sklepowe, obsługa programu SUBIEKT - 22 godz. teorii i praktyki: - Kształtowanie cen w jednostkach sprzedaży - 5 godz. teorii - Inkasowanie należności za sprzedane produkty - 5 godz. teorii - Wypełnianie dokumentacji związanej ze sprzedażą - 12 godz. praktyki 8. Praktyczne aspekty realizacji zasad GHP/GMP (minimum sanitarne) w Zakładzie Pracy - 14 podstawowych obszarów księga HACCP, system HACCAP wdrażanie i certyfikacja - 15 godz. teorii 9. Podstawowe zasady rachunkowości i kontrola placówek handlowych - 12 godz. teorii 10. Kontrola i weryfikacja środków płatniczych - 5 godz. teorii 11. Zagadnienia dot. BHP - 3 godz. teorii. Ogółem: 150 godz. (76 godz. teorii, 74 godz. praktyki) Każdy z uczestników ma mieć zapewnione własne stanowisko komputerowe. Przy realizacji modułu obsługa kasy fiskalnej wymaga się zapewnienia 1 kasy fiskalnej dla dwóch uczestników szkolenia. Szkolenie należy przeprowadzić na terenie powiatu oświęcimskiego. Czas trwania: 4 tygodnie Termin realizacji: 03.10.2011r. - 31.10.2011r. Planowany termin organizacji szkolenia może ulec zmianie. Wykonawca zobowiązany jest po ukończeniu szkolenia do wydania zaświadczenia na podstawie § 6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie - 30
- 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w zakresie Pracownik kadrowo-płacowy współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Specjalista ds. kadrowo - płacowych: - Prawo pracy i kodeks cywilny - 30 godz. - Dokumentacja kadrowo-płacowa - 10 godz. - ZUS - całokształt spraw ubezpieczeń, zasiłków -10 godz. - Płace - całokształt spraw płacowych - 25 godz. - Płace - obsługa programu Kadry i Płace, Płace i Płatnika - 30 godz. Razem: 105 godzin 2. Księga przychodów i rozchodów - przygotowanie teoretyczno - praktyczne: - Podstawy prawne rachunkowości. Uproszczona księgowość. Praca na drukach - 30 godz. - Pracownia komputerowa program Mała Księgowość premium Symfonia - 15 godz. Razem: 45 godzin Ogółem: 150 godzin Każdy z uczestników ma mieć zapewnione własne stanowisko komputerowe. Szkolenie należy przeprowadzić na terenie powiatu oświęcimskiego. Czas trwania: ok. 5 tygodni Termin realizacji: 01.08.2011r. - 31.08.2011r. Planowany termin organizacji szkolenia może ulec zmianie. Wykonawca zobowiązany jest po ukończeniu szkolenia do wydania zaświadczenia na podstawie § 6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie - 30
- 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób w zakresie Operator wózków jezdniowych współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Typy stosowanych wózków jezdniowych - 4 godz. 2. Budowa wózka - 8 godz. 3. Czynności operatora przy obsłudze wózków przed i po pracy z wózkami - 8 godz. 4. Czynności operatora w czasie pracy wózkami - 8 godz. 5. Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa - 4 godz. 6. Wiadomości z zakresu BHP - 8 godz. 7. Wiadomości o dozorze technicznym - 4 godz. 8. Praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków - 15 godz. 9. Przygotowanie kierowcy do wykonywania czynności związanych z wymianą butli - 2 godz. 10. Pokaz instruktora sposobu wymiany butli zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, z uwzględnieniem poszczególnych czynności i szczególnym zwróceniem uwagi na czynności trudne i niebezpieczne - 0,5 godz. 11. Próbne wykonanie wymiany butli przez kierowcę wózka pod nadzorem instruktora - 0,5 godz. 12. Samodzielna wymiana butli pod nadzorem instruktora - 4 godz. 13. Omówienie i ocena przebiegu czynności wymiany butli wykonywanej przez kierowcę - 1 godz. Ogółem: 67 godz. W cenie należy uwzględnić koszt egzaminu UDT, który należy przeprowadzić najpóźniej do dnia 30.11.2011r. Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Po pozytywnym zaliczeniu egzaminu uczestnicy otrzymają również zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi urządzeń transportu bliskiego wydane przez UDT. Czas trwania: 2 tygodnie Termin realizacji: 01.08.2011r. - 12.08.2011r. I edycja 19.09.2011r. - 30.09.2011r. II edycja Planowane terminy organizacji szkoleń mogą ulec zmianie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie - 30
- 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie Bukieciarstwo współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Faza zbioru roślin i przygotowanie do suszenia - 3 godz. 2. Technika suszenia roślin metodą zielarską i ich przechowywanie - 6 godz. 3. Dobór gatunków roślin i przygotowanie do suszenia metodą zielnikową - 2 godz. 4. Technika suszenia roślin metodą zielnikową i przechowywanie utrwalonych roślin - 6 godz. 5. Przygotowanie roślin i desykantów - 6 godz. 6. Technika utrwalania roślin metodą glicerynową - 3 godz. 7. Dobór materiałów do dekoracji pogrzebowych - 4 godz. 8. Wieniec obręczowy - technika wykonania - 10 godz. 9. Wieniec poduszkowy - technika wykonania - 10 godz. 10. Wieniec rzymski - 10 godz. 11. Wiązanki pogrzebowe - rodzaje i technika wykonania - 10 godz. 12. Technika wykonania poduszki - 8 godz. 13. Dekoracje w kształcie serca i krzyża - 5 godz. 14. Rodzaje wiązanek ślubnych i zasady układania roślin - 6 godz. 15. Materiał roślinny i materiały pomocnicze do wiązanek ślubnych - 2 godz. 16. Wiązanka biedermajerowska - 8 godz. 17. Wiązanka spływająca - 10 godz. 18. Wiązanki fantazyjne - 10 godz. 19. Dobór gatunków roślin do wianka - 1 godz. 20. Technika wykonania wianka i wiązanki komunijnej - 5 godz. 21. Zasady doboru kwiatów do kompozycji - 2 godz. 22. Technika układania kwiatów w ręku - 14 godz. 23. Zasady układania kwiatów w naczyniach - 2 godz. 24. Technika układania kwiatów w naczyniach - 15 godz. 25. Stroiki na Boże Narodzenie - 10 godz. 26. Girlanda i wianek na Boże Narodzenie - 12 godz. 27. Obsługa kas fiskalnych - 12 godz.: podstawy prawne wprowadzania i użytkowania kas rejestrujących, budowa i rodzaje kas rejestrujących, dokumenty (raporty) fiskalne wydawane przez kasy rejestrujące, organy i podmioty uprawniane do kontroli, sprawdzania i naprawiania kas rejestrujących - 4 godz., ćwiczenia praktyczne w zakresie obsługi kas fiskalnych - 8 godz. Razem: 192 godz. Każdy z uczestników ma mieć zapewnione własne stanowisko pracy. Przy realizacji modułu obsługa kasy fiskalnej wymaga się zapewnienia 1 kasy fiskalnej dla dwóch uczestników szkolenia. Szkolenie należy przeprowadzić na terenie powiatu oświęcimskiego. Czas trwania: ok. 7 tygodni Termin realizacji: 01.08.2011r. - 14.09.2011r. Planowany termin organizacji szkolenia może ulec zmianie. Wykonawca zobowiązany jest po ukończeniu szkolenia do wydania zaświadczenia na podstawie § 6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie - 30
- 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie Profesjonalna sekretarka + moduł języka angielskiego współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Funkcjonowanie sekretariatu - 16 godz.: - czynności sekretarskie: wysyłanie i odbieranie faksów, kopiowanie dokumentów, oprawianie dokumentów, wysyłanie i odbieranie poczty elektronicznej - 2 godz. teorii, 10 godz. praktyki - archiwizacja akt osobowych i ochrona danych osobowych - 4 godz. teorii 2. Czynności biurowe - 35 godz.: - pisanie raportów, redagowanie pism i listów (praca na komputerze, ćwiczenia) - 18 godz. praktyki - tworzenie korespondencji seryjnej - 5 godz. praktyki - prowadzenie rejestrów i ewidencji - 2 godz. teorii, 10 godz. praktyki 3. Elementy prawa administracyjnego - 12 godz.: - podstawowe pojęcia - 2 godz. teorii - źródła prawa administracyjnego - 3 godz. teorii - decyzje administracyjne - 7 godz. teorii 4. Organizacja pracy na stanowisku sekretarki - 32 godz.: - zarządzanie czasem i skuteczna organizacja pracy - 6 godz. teorii - umiejętności komunikacyjne (kontakt z klientami) - 2 godz. teorii, 8 godz. praktyki - rekrutacja i dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych - 5 godz. teorii, 3 godz. praktyki - elementy wizażu - 8 godz. praktyki 5. Prowadzenie spotkań i zebrań - 6 godz. teorii 6. Kształtowanie pozytywnego wizerunku menadżera - 3 godz. teorii 7. Funkcjonowanie w sytuacjach trudnych i stresowych - 5 godz. teorii 8. Przygotowanie prezentacji firmy - 30 godz.: - graficzna prezentacja danych - 10 godz. praktyki - tworzenie materiałów reklamowych - 5 godz. praktyki - tworzenie stron reklamowych w Internecie - 10 godz. praktyki - przygotowanie elektronicznych wizytówek - 5 godz. praktyki 9. Prowadzenie kasy zakładowej - 6 godz. teorii 10. Ocena i motywowanie pracowników - 5 godz. teorii Razem: 150 godz. Moduł języka angielskiego 1. Podstawowe wiadomości o czasach: Present Simple, Present Continous, Past Simple, Past Continous, Future, Present Perfect, Present Perfect Continous, Past Perfect - 10 godz. teorii, 15 godz. praktyki 2. Słownictwo z zakresu obsługi klienta i biura - ćwiczenia praktyczne: rozmowa telefoniczna, prezentacja oferty, pozyskiwanie informacji - 3 godz. teorii, 10 godz. praktyki 3. Pisanie listów i pism oficjalnych - 5 godz. praktyki 4. Liczba pojedyncza i mnoga rzeczowników, czasowniki policzalne i niepoliczalne - 2 godz. teorii, 5 godz. praktyki 5. Dom i otoczenie, życie rodzinne, związki rodzinne, zdrowie - słownictwo i nauka wypowiadania się - 4 godz. teorii, 10 godz. praktyki 6. Żywienie, zakupy i usługi - słownictwo i nauka wypowiadania się - 2 godz. teorii, 8 godz. praktyki 7. Świat przyrody i zwierząt - słownictwo i nauka wypowiadania się - 1 godz. teorii, 4 godz. praktyki 8. Praca i pracownik w przedsiębiorstwie - słownictwo i nauka wypowiadania się - 1 godz. teorii, 6 godz. praktyki 9. Podróże służbowe - słownictwo i nauka wypowiadania się - 1 godz. teorii, 6 godz. praktyki 10. Komunikacja w biznesie - słownictwo i nauka wypowiadania się - 1 godz. teorii, 6 godz. praktyki Razem: 100 godz. Cały kurs ogółem: 250 godz. Każdy z uczestników ma mieć zapewnione własne stanowisko komputerowe. Szkolenie należy przeprowadzić na terenie powiatu oświęcimskiego. Czas trwania: 7 tygodni Termin realizacji: 01.09.2011r. - 20.10.2011r. Planowany termin organizacji szkolenia może ulec zmianie. Wykonawca zobowiązany jest po ukończeniu szkolenia do wydania zaświadczenia na podstawie § 6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie - 30
- 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa trzech serwerów
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.