eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrzetarg na dostawę produktów do żywienia pozajelitowego dla ZOZ MSWiA w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-26

Katowice: Przetarg na dostawę produktów do żywienia pozajelitowego dla ZOZ MSWiA w Katowicach
Numer ogłoszenia: 21738 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Katowicach im. sierż. G. Załogi , ul. Głowackiego 10, 40-052 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7827333, faks 032 7827333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na dostawę produktów do żywienia pozajelitowego dla ZOZ MSWiA w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów do żywienia pozajelitowego dla ZOZ MSWiA w Katowicach w ilości i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00 - Produkty do żywienia pozajelitowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu wezmą udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z ustawą Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz.U. 2007 nr 223 poz. 1655 ze zmianami a w szczególności: 1 złożą wszelkie wymagane dokumenty, oświadczenia i wypełnią przewidziane w SIWZ formularze; 2 zaakceptują wzór umowy; 3 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 4 spełniają inne określone przez Zamawiającego wymagania i potwierdzą powyższe wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, wykazami, oraz spełniający wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 5 oferta Wykonawcy nie zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien dołączyć do oferty następujące aktualne dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 nowelizacji ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie z art. 24 nowelizacji ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Aktualny tj. wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Aktualne tj. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5. Upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy poparte odpowiednimi dokumentami określonymi w aktach normatywnych zgodnie z KRS 6. Dokumenty potwierdzające wprowadzenie danego wyrobu medycznego do obrotu i używania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych a w szczególności: spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów, wystawiono dla nich deklarację zgodności, oznaczono je znakiem zgodności CE. 7. Zaakceptowany wzór umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. a ponadto: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4,5,6,7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że : 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2. nie zalega z uiszczeniem podatków ,opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do składania ofert za wyjątkiem dokumentów określonych w pkt. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ MSWiA w Katowicach, Dział Organizacyjno- Prawny i Zamówień Publicznych, ul.Kilińskiego 42, 40-052 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2010 godzina 12:00, miejsce: ZOZ MSWiA w Katowicach, Dział Organizacyjno- Prawny i Zamówień Publicznych, ul.Kilińskiego 42, 40-052 Katowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.