Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-21
Olsztyn: Usługa - wywóz odpadów miejskich z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Olsztyn
Numer ogłoszenia: 217724 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn , ul. Kasprowicza 1, 10-219 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5421564, faks 089 5421575.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarowanie powierzonym mieniem Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa - wywóz odpadów miejskich z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Olsztyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: usługa wywozu odpadów miejskich z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie, zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień) -90.51.32.00-8 - usługi wywozu stałych odpadów miejskich; 90513100-7 - usługa wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych; 90.51.20.00-9 - usługi transportu odpadów. 2) Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje: a) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 pochodzących z lokali mieszkalnych, użytkowych i internatów stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w pojemnikach do tego przeznaczonych; b) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania ) odpadów o kodzie 20 03 07 (wielkogabarytowe) pochodzących z lokali mieszkalnych, użytkowych i internatów stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych luzem w osłonach/altanach śmietnikowych oraz w bezpośrednim sąsiedztwie (do 2 m) osłon/altan wskazanych przez Zamawiającego; c) nieodpłatne wyposażenie i dostarczenie na posesje kontenerów i pojemników wraz z pokrywami do gromadzenia odpadów stałych; d) odstawienie opróżnionych pojemników i kontenerów na miejsce ich lokalizacji; e) uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika lub kontenera; f) wymianę na własny koszt zniszczonego pojemnika lub kontenera; g) utrzymanie pojemników na odpady w stanie czystości, dobrym stanie technicznym oraz ich okresowego dezynfekowania ze zwiększoną częstotliwością w okresie letnim oraz każdorazowo po stwierdzeniu takiej konieczności. 3) Wykonawca jest zobowiązany do złożenia odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu prawnie dopuszczonym do odzysku, składowania lub unieszkodliwiania odpadów lub też przekazania odpadów do odzysku osobom wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie listy rodzajów odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym niebędącym przedsiębiorcami, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku (Dz. U. z 2006 r. Nr 75, poz. 527 z późn. zm.). 4) Zamawiający przewiduje wywóz odpadów wielkogabarytowych w ilości 5 m3, w skali miesiąca, na każde zadanie. Wywóz odpadów wielkogabarytowych odbywać się będzie w miarę potrzeb, na podstawie odrębnego zgłoszenia zamawiającego. 5) Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania: zadanie nr 1 - Giżycko (ul. Wojska Polskiego 5A); zadanie nr 2 - Orzysz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 17.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów określonych przedmiotem zamówienia od właścicieli nieruchomości wydane przez właściwy organ na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.), w zależności od miejsca świadczenia usług, tj. części na jaką wykonawca składa ofertę
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Przewiduje się zmiany, które są korzystne dla zamawiającego. 2) przewiduje się zmiany określone we wzorze umowy, tj.: a) w przypadku powstania Wspólnoty Mieszkaniowej, sprzedaży lub przekazania nieruchomości objętej niniejszą umową, Zamawiający na podstawie pisemnego powiadomienia zastrzega sobie prawo odpowiedniego zmniejszenia zakresu umowy, na ostatni dzień miesiąca, w którym nastąpiła zmiana. Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń związanych ze zmniejszeniem zakresu umowy; b) ustalona przez Wykonawcę częstotliwość wywozu oraz pojemność pojemników może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na jego żądanie; c) ewentualne zmiany liczby mieszkańców Zamawiający przekaże Wykonawcy na piśmie w miesięcznym zestawieniu. Od dnia powiadomienia do rozliczeń przyjmowana będzie aktualna liczba mieszkańców korzystających z usług; d) zryczałtowana opłata netto za wykonanie usługi może ulec zmianie tylko w przypadku zmiany ceny przyjmowania odpadów przez wysypisko miejskie oraz/lub zmiany opłaty za korzystanie ze środowiska: - w sytuacji, o której mowa powyżej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu aneks do umowy z załączoną kalkulacją, dokumentującą zmianę wielkości opłat, na co najmniej 30 dni przed ich wprowadzeniem; - Zamawiający ma obowiązek w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania aneksu odpowiedzieć na pismo Wykonawcy. W przypadku nie dotrzymania tego terminu aneks uznaje się za zaakceptowany; - w przypadku braku akceptacji ze strony Zamawiającego zaproponowanej w aneksie do umowy nowej stawki, umowa ulega rozwiązaniu z zachowaniem trzy miesięcznego okresu wypowiedzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 10-219 Olsztyn, ul. Kasprowicza 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Olsztynie ul. Kasprowicza 1, pokój 113 (Kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 13 w Olsztynie
- Sukcesywna dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza w terminie od 02.01.2025 do 19.12.2025r
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 17 w Olsztynie
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 38 w Olsztynie na rok 2025.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta i gminy Reszel wraz z wywozem nieczystości stałych w roku 2025
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Nowe Warpno w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz całoroczne utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica w 2025 roku
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie sołectw w gminie Pińczów - Sektor II".
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Niwiska oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w 2025 roku
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.