eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DarłowoDostawa i montaż monitoringu wizyjnego w porcie Darłowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-27

Darłowo: Dostawa i montaż monitoringu wizyjnego w porcie Darłowo
Numer ogłoszenia: 217738 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Portu Morskiego Darłowo , ul. Wilków Morskich, 76-153 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 314 51 85, faks 94 314 51 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.port.darlowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż monitoringu wizyjnego w porcie Darłowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przeprowadzone zostaną prace związane z dostawą i montażem monitoringu wizyjnego w porcie Darłowo. System obejmuje 8 bezprzewodowych miejsc rejestrujących zamieszczonych na słupach oświetleniowych, w obudowach wandaloodpornych, z grzałkami (by wyeliminować zaparowanie obudowy) oraz wodoodpornych. System ma być oparty o zabezpieczony sygnał bezprzewodowy odseparowany od sygnałów Bluetooth, Internetu, zakłóceń miejskich. System podtrzymywania rejestracji w razie braku napięcia. Konfiguracja systemów pod istniejącą magistralę informatyczną umożliwiającą wpięcie kamer w Internet. 3.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż: 1. Kamera obrotowa + uchwyt - 8 szt. - kamera kolorowa typu dzień - noc z mechanicznym filtrem podczerwieni, - przetwornik 1/4``, - rozdzielczość min. 795 (H) x min. 494 (V), - liczba linii min. 540 TVL, - zoom optyczny min. 36 x, - zoom cyfrowy min. 12x (razem z zoomem optycznym min. 432 x), - czułość max. 0,01 lux (IRC on) - tryb dzień/noc załączany ręcznie oraz automatycznie, - funkcja WDR (128 x), - prędkość przy sterowaniu ręcznym pozioma min. 200o/s, pionowa 120o/s, - szybkość presetów min. 300o/s, - ilość presetów min. 256, - trasy programowalne min. 8, - prędkość transmisji (1200, 2400, 4800, 9600) bps, - obsługiwane protokoły: DH-SD1, Pelco-P, Pelco-D, - obudowa wandaloodporna, klasa szczelności IP67, - inteligentne pozycjonowanie 3D, - wbudowane zabezpieczenie przeciwprzepięciowe do 3000V, - kąt obrotu w pionie 0 - 90o, - kąt obrotu w poziomie 0 - 360o. 2. System transmisji obrazu - 5 szt. - częstotliwość pracy 5,2 GHz, - moc maksymalna <100mW, - typ modulacji OFDM, - min. rozdzielczość 720x576 (D1 pełny PAL), - kompresja video MPEG-2, - zasięg min. 2 km, - obudowa IP65, - obsługa min. 4 kanałów, - częstotliwość bezpłatna: 5 GHz. 3. System transmisji obrazu - 3 szt. - częstotliwość pracy 5,725 - 5,875 GHz, - moc maksymalna <14dBm (25mW), - typ modulacji FM, - obsługa min. 8 kanałów, - zestaw nadajnik/odbiornik z anteną zintegrowaną, - częstotliwość bezpłatna: 5 GHz. 4. System retransmisji - 1 szt. - zestaw odbiornik/nadajnik min. 4 sygnałów i obsługa min. 8 kanałów w obudowie IP65, - częstotliwość pracy 5,725 - 5,875 GHz, - moc maksymalna <14dBm (25mW), - typ modulacji FM, - częstotliwość bezpłatna: 5 GHz. 5. Zasilanie do zestawu kamera/telemetria - 8 szt. - zasilanie do zestawu kamera/telemetria musi zostać dostosowany do zastosowanych kamer oraz urządzeń systemu transmisji oraz retransmisji obrazu. 6. Dysk twardy do rejestratora - 4 szt. - pojemność 4 TB, - wersja interfejsu serial ATA/600, - min. prędkość obrotowa 5900 obr./min., - pamięć cache min. 64 MB, - transfer zewnętrzny 600MB/s, - minimalny średni czas dostępu 4ms, - technologia NCQ, - format szerokości 3,5 cala, 7. Rejestrator - 1 szt. - mikroprocesor o wysokiej wydajności, - wbudowany system operacyjny, - graficzny interfejs użytkownika z intuicyjnym menu ekranowym z paskiem pomocy, - równoczesny podgląd obrazu na żywo, nagrywanie, odtwarzanie, archiwizowanie i dostęp zdalny, - urządzenia sterujące: przyciski panelu przedniego, mysz USB, klawiatura systemowa DVS, pilot IR, klawiatura sieciowa, - obrazowanie stanu systemu: stan HDD, dane o połączeniach, rejestr nagrań, rejestr zdarzeń, - wejścia video: 16 kanałów, złącze odpowiednie do zastosowanych kamer, - wyjścia video: 2 kanały Composite Video, BNC, 1 Vp-p, 1 wyjście VGA, 1 wyjście HDMI, - standard video: PAL (625TVL, 50 kl./s), - kompresja video: H.264, - rozdzielczość: min. 1024x768, - całkowita prędkość nagrywania: D1/HD1/2CIF/CIF: 400kl/s, - podział ekranu: 1, 4, 9, 16, - jakość nagrywania: poziom 1 - 6 (6 najlepszy), - obsługa 8 HDD SATA, - funkcja RAID, - interfejs: port RJ-45 (10/100Mb/s), - funkcje: TCP/IP, DHCP, DDNS/ PPPoE, e-mail, FTP, - port eSATA, - interfejs USB 2.0, - interfejs RS232 do podłączenia klawiatury systemowej DVS, - interfejs RS485 do sterowania PTZ, - wyświetlacz LCD. 8. Klawiatura sterująca - 1 szt. - obsługiwanie urządzeń: rejestratory cyfrowe, kamery Speed Dome i Speed Dome IP, serwery video, centralne stanowisko zarządzania, - interfejsy podłączeniowe: RS232 (rejestratory), RS485 (kamery obrotowe), - joystick sterujący 3 pozycyjny (poziom/pion/zoom), - funkcje dla kamer: presety, auto-skanowanie, paterny, trasy, - funkcje dla rejestratorów: wybór podglądu, sterowanie zapisem i obsługa menu, - klawisze programowalne, - graficzny interfejs, - protokoły dla rejestratorów: DH1, DH2, - protokoły dla kamer np.: DH-SD, PELCO-D, PELCO P, PELCO-P1, PELCO-D1. 9. Monitor 40`` - 4 szt. - rozmiar: 40``, - rozdzielczość: 1920x1080 full hd, - częstotliwość odświeżania min. 100, - głośniki x 2, - HDMI 4 szt, - USB 2 szt, - wieszaki do montażu. 10. szafka montażowa z półką pod rejestrator i UPS - 1 szt. - dostosowana do wymiarów oferowanego rejestratora i UPS jednak nie większa niż: 1 metr wysokości, 1 metr głębokości, 0,8 metra szerokości. 11. 2 x UPS + 3 moduły bateryjne - 1 szt. - nominalne napięcie wejściowe: 220V-240VAC 50Hz, - zabezpieczenie na wejściu: bezp. topikowe typu WTAT 10A, - znamionowa moc wyjściowa: 1600VA 960W. 12. Obudowy hermetyczne na zasilanie - 8 szt. - dostosowane do zastosowanych urządzeń zasilania kamer i urządzeń do transmisji i retransmisji obrazu. 13. Maszt do odbiorników teletransmisji - 2 szt. - dostosowane do zaproponowanego sprzętu. 14. Wykonanie, konfiguracja systemu i inne 15. Konserwacja systemu 16. Gwarancja na okres 5 lat na całość robót i zastosowane urządzenia 17. Reakcja na zgłoszenie awarii oraz jej usunięcie w okresie max. 48 h od momentu zgłoszenia awarii systemu przez okres 5 lat wliczone w cenę operacji UWAGA! Wymienione w tabeli parametry techniczne należy traktować jako parametry minimalne. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - w okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązany jest wykonywać dwa razy do roku (wiosną i jesienią) konserwacji kamer bez dodatkowego wynagrodzenia, - reakcję na zgłoszenie awarii oraz jej usunięcie w okresie max. 48h od momentu zgłoszenia awarii systemu przez okres 5 lat - bez dodatkowego wynagrodzenia, - organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, - po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. - dostawa instrukcji obsługi w języku polskim, atestów, certyfikatów i gwarancji na poszczególne urządzenia oraz na roboty, oprogramowania i licencji. Przed złożeniem oferty przetargowej należy przeprowadzić wizję w terenie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 31.12.20.00 - Jednostki prądotwórcze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu przetargowym Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 3.000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium Wykonawcy wnoszą przed terminem wyznaczonym do złożenia oferty, tj. do dnia 12 sierpnia 2011 roku do godz. 1030. Wadium może być wniesione: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /tekst jednolity z 2007r., Nr 42, poz. 275/. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zarządu Portu Darłowo w banku : PKO BP SA Oddz. Darłowo: 89 1020 4681 0000 1102 0029 4918 Do oferty należy załączyć dowód wniesienia wadium / oryginał lub kserokopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem /. Wadium w innych formach należy złożyć w ofercie, winien to być oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zwrotu wadium Zamawiający dokona na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca straci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest udokumentować w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wykonał minimum jedno zamówienie zakresem i charakterem zbliżone do przedmiotu zamówienia. (poparte stosownymi referencjami - minimum jedna referencja wystawiona przez Inwestora). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest udokumentować w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku potencjał kadrowy, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z przedstawieniem dokumentów świadczących o ich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć przed publikacją ogłoszenia o przetargu: - wystąpienie robót dodatkowych lub zamiennych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego, - wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość ich wykonania, albo innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy, - wystąpienie okoliczności prawno - budowlanych wymagających wstrzymania robót, - wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy robót, - przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy, - zmiana osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie, - zajdą inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.port.darlowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Portu Morskiego Darłowo Sp. z o.o., 76-153 Darłowo, ul. Wilków Morskich 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Portu Morskiego Darłowo Sp. z o.o., 76-153 Darłowo, ul. Wilków Morskich 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.