Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-27
Darłowo: Dostawa i montaż monitoringu wizyjnego w porcie Darłowo
Numer ogłoszenia: 217738 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Portu Morskiego Darłowo , ul. Wilków Morskich, 76-153 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 314 51 85, faks 94 314 51 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.port.darlowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż monitoringu wizyjnego w porcie Darłowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przeprowadzone zostaną prace związane z dostawą i montażem monitoringu wizyjnego w porcie Darłowo. System obejmuje 8 bezprzewodowych miejsc rejestrujących zamieszczonych na słupach oświetleniowych, w obudowach wandaloodpornych, z grzałkami (by wyeliminować zaparowanie obudowy) oraz wodoodpornych. System ma być oparty o zabezpieczony sygnał bezprzewodowy odseparowany od sygnałów Bluetooth, Internetu, zakłóceń miejskich. System podtrzymywania rejestracji w razie braku napięcia. Konfiguracja systemów pod istniejącą magistralę informatyczną umożliwiającą wpięcie kamer w Internet. 3.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż: 1. Kamera obrotowa + uchwyt - 8 szt. - kamera kolorowa typu dzień - noc z mechanicznym filtrem podczerwieni, - przetwornik 1/4``, - rozdzielczość min. 795 (H) x min. 494 (V), - liczba linii min. 540 TVL, - zoom optyczny min. 36 x, - zoom cyfrowy min. 12x (razem z zoomem optycznym min. 432 x), - czułość max. 0,01 lux (IRC on) - tryb dzień/noc załączany ręcznie oraz automatycznie, - funkcja WDR (128 x), - prędkość przy sterowaniu ręcznym pozioma min. 200o/s, pionowa 120o/s, - szybkość presetów min. 300o/s, - ilość presetów min. 256, - trasy programowalne min. 8, - prędkość transmisji (1200, 2400, 4800, 9600) bps, - obsługiwane protokoły: DH-SD1, Pelco-P, Pelco-D, - obudowa wandaloodporna, klasa szczelności IP67, - inteligentne pozycjonowanie 3D, - wbudowane zabezpieczenie przeciwprzepięciowe do 3000V, - kąt obrotu w pionie 0 - 90o, - kąt obrotu w poziomie 0 - 360o. 2. System transmisji obrazu - 5 szt. - częstotliwość pracy 5,2 GHz, - moc maksymalna <100mW, - typ modulacji OFDM, - min. rozdzielczość 720x576 (D1 pełny PAL), - kompresja video MPEG-2, - zasięg min. 2 km, - obudowa IP65, - obsługa min. 4 kanałów, - częstotliwość bezpłatna: 5 GHz. 3. System transmisji obrazu - 3 szt. - częstotliwość pracy 5,725 - 5,875 GHz, - moc maksymalna <14dBm (25mW), - typ modulacji FM, - obsługa min. 8 kanałów, - zestaw nadajnik/odbiornik z anteną zintegrowaną, - częstotliwość bezpłatna: 5 GHz. 4. System retransmisji - 1 szt. - zestaw odbiornik/nadajnik min. 4 sygnałów i obsługa min. 8 kanałów w obudowie IP65, - częstotliwość pracy 5,725 - 5,875 GHz, - moc maksymalna <14dBm (25mW), - typ modulacji FM, - częstotliwość bezpłatna: 5 GHz. 5. Zasilanie do zestawu kamera/telemetria - 8 szt. - zasilanie do zestawu kamera/telemetria musi zostać dostosowany do zastosowanych kamer oraz urządzeń systemu transmisji oraz retransmisji obrazu. 6. Dysk twardy do rejestratora - 4 szt. - pojemność 4 TB, - wersja interfejsu serial ATA/600, - min. prędkość obrotowa 5900 obr./min., - pamięć cache min. 64 MB, - transfer zewnętrzny 600MB/s, - minimalny średni czas dostępu 4ms, - technologia NCQ, - format szerokości 3,5 cala, 7. Rejestrator - 1 szt. - mikroprocesor o wysokiej wydajności, - wbudowany system operacyjny, - graficzny interfejs użytkownika z intuicyjnym menu ekranowym z paskiem pomocy, - równoczesny podgląd obrazu na żywo, nagrywanie, odtwarzanie, archiwizowanie i dostęp zdalny, - urządzenia sterujące: przyciski panelu przedniego, mysz USB, klawiatura systemowa DVS, pilot IR, klawiatura sieciowa, - obrazowanie stanu systemu: stan HDD, dane o połączeniach, rejestr nagrań, rejestr zdarzeń, - wejścia video: 16 kanałów, złącze odpowiednie do zastosowanych kamer, - wyjścia video: 2 kanały Composite Video, BNC, 1 Vp-p, 1 wyjście VGA, 1 wyjście HDMI, - standard video: PAL (625TVL, 50 kl./s), - kompresja video: H.264, - rozdzielczość: min. 1024x768, - całkowita prędkość nagrywania: D1/HD1/2CIF/CIF: 400kl/s, - podział ekranu: 1, 4, 9, 16, - jakość nagrywania: poziom 1 - 6 (6 najlepszy), - obsługa 8 HDD SATA, - funkcja RAID, - interfejs: port RJ-45 (10/100Mb/s), - funkcje: TCP/IP, DHCP, DDNS/ PPPoE, e-mail, FTP, - port eSATA, - interfejs USB 2.0, - interfejs RS232 do podłączenia klawiatury systemowej DVS, - interfejs RS485 do sterowania PTZ, - wyświetlacz LCD. 8. Klawiatura sterująca - 1 szt. - obsługiwanie urządzeń: rejestratory cyfrowe, kamery Speed Dome i Speed Dome IP, serwery video, centralne stanowisko zarządzania, - interfejsy podłączeniowe: RS232 (rejestratory), RS485 (kamery obrotowe), - joystick sterujący 3 pozycyjny (poziom/pion/zoom), - funkcje dla kamer: presety, auto-skanowanie, paterny, trasy, - funkcje dla rejestratorów: wybór podglądu, sterowanie zapisem i obsługa menu, - klawisze programowalne, - graficzny interfejs, - protokoły dla rejestratorów: DH1, DH2, - protokoły dla kamer np.: DH-SD, PELCO-D, PELCO P, PELCO-P1, PELCO-D1. 9. Monitor 40`` - 4 szt. - rozmiar: 40``, - rozdzielczość: 1920x1080 full hd, - częstotliwość odświeżania min. 100, - głośniki x 2, - HDMI 4 szt, - USB 2 szt, - wieszaki do montażu. 10. szafka montażowa z półką pod rejestrator i UPS - 1 szt. - dostosowana do wymiarów oferowanego rejestratora i UPS jednak nie większa niż: 1 metr wysokości, 1 metr głębokości, 0,8 metra szerokości. 11. 2 x UPS + 3 moduły bateryjne - 1 szt. - nominalne napięcie wejściowe: 220V-240VAC 50Hz, - zabezpieczenie na wejściu: bezp. topikowe typu WTAT 10A, - znamionowa moc wyjściowa: 1600VA 960W. 12. Obudowy hermetyczne na zasilanie - 8 szt. - dostosowane do zastosowanych urządzeń zasilania kamer i urządzeń do transmisji i retransmisji obrazu. 13. Maszt do odbiorników teletransmisji - 2 szt. - dostosowane do zaproponowanego sprzętu. 14. Wykonanie, konfiguracja systemu i inne 15. Konserwacja systemu 16. Gwarancja na okres 5 lat na całość robót i zastosowane urządzenia 17. Reakcja na zgłoszenie awarii oraz jej usunięcie w okresie max. 48 h od momentu zgłoszenia awarii systemu przez okres 5 lat wliczone w cenę operacji UWAGA! Wymienione w tabeli parametry techniczne należy traktować jako parametry minimalne. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - w okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązany jest wykonywać dwa razy do roku (wiosną i jesienią) konserwacji kamer bez dodatkowego wynagrodzenia, - reakcję na zgłoszenie awarii oraz jej usunięcie w okresie max. 48h od momentu zgłoszenia awarii systemu przez okres 5 lat - bez dodatkowego wynagrodzenia, - organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, - po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. - dostawa instrukcji obsługi w języku polskim, atestów, certyfikatów i gwarancji na poszczególne urządzenia oraz na roboty, oprogramowania i licencji. Przed złożeniem oferty przetargowej należy przeprowadzić wizję w terenie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 31.12.20.00 - Jednostki prądotwórcze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu przetargowym Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 3.000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium Wykonawcy wnoszą przed terminem wyznaczonym do złożenia oferty, tj. do dnia 12 sierpnia 2011 roku do godz. 1030. Wadium może być wniesione: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /tekst jednolity z 2007r., Nr 42, poz. 275/. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zarządu Portu Darłowo w banku : PKO BP SA Oddz. Darłowo: 89 1020 4681 0000 1102 0029 4918 Do oferty należy załączyć dowód wniesienia wadium / oryginał lub kserokopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem /. Wadium w innych formach należy złożyć w ofercie, winien to być oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zwrotu wadium Zamawiający dokona na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca straci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest udokumentować w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wykonał minimum jedno zamówienie zakresem i charakterem zbliżone do przedmiotu zamówienia. (poparte stosownymi referencjami - minimum jedna referencja wystawiona przez Inwestora). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest udokumentować w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku potencjał kadrowy, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z przedstawieniem dokumentów świadczących o ich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć przed publikacją ogłoszenia o przetargu: - wystąpienie robót dodatkowych lub zamiennych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego, - wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość ich wykonania, albo innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy, - wystąpienie okoliczności prawno - budowlanych wymagających wstrzymania robót, - wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy robót, - przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy, - zmiana osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie, - zajdą inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.port.darlowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Portu Morskiego Darłowo Sp. z o.o., 76-153 Darłowo, ul. Wilków Morskich 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Portu Morskiego Darłowo Sp. z o.o., 76-153 Darłowo, ul. Wilków Morskich 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DARŁOWA
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego na 2025 rok
- Usługa w zakresie przyjęcia i zagospodarowania odpadów dostarczonych własnym transportem przez Zamawiającego do odbiorcy.
- Dostawa artykułów żywnościowych I - VI.2025
więcej: przetargi w Darłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Dostawa elementów sieci bezprzewodowej i dysków twardych dla Miasta Tomaszów Lubelski w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.