Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-01
Wrocław: Ochrona osób i mienia w budynku DOLNOŚLĄSKIEGO URZĘDU SKARBOWEGO we WROCŁAWIU oraz terenu do niego przyległego przy ul. Żmigrodzkiej 141
przez okres 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 218098 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Urząd Skarbowy we Wrocławiu , ul. Żmigrodzka 141, 51-130 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 32 36 800 do 804, faks 0-71 32 36 805.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dus.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w budynku DOLNOŚLĄSKIEGO URZĘDU SKARBOWEGO we WROCŁAWIU oraz terenu do niego przyległego przy ul. Żmigrodzkiej 141 przez okres 24 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia w obiekcie Dolnośląskiego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu, pojazdów należących do pracowników Urzędu oraz terenu do niego przyległego, która ma być realizowana w formie: bezpośredniej, całodobowej, stałej ochrony fizycznej, realizowanej przez dwóch pracowników ochrony na zmianie w dni robocze i pracujące soboty w godzinach 6.30-16.30, w środy w godzinach 6.30-18.30. W pozostałych godzinach i w dniach wolnych od pracy przez jednego pracownika ochrony fizycznej. W przypadku zagrożenia pracownik ochrony korzysta ze wsparcia załogi interwencyjnej. Ochrona obiektu wykonywana jest na posterunku I (stałym) - recepcja budynku DUS, II (stałym i obchodowym) - pomieszczenie służby ochrony znajdujące się przy wejściu głównym do Urzędu, które jest centralnym miejscem pełnienia służby. Prowadzeniu ochrony zewnętrznej poprzez obserwację i dokonywanie obchodów oraz prowadzenie obserwacji parkingu należącego do Urzędu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.). Ad 1a) posiadają odpowiednie uprawnienia tj. posiadają aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ze zm.) Ad 1b) - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 usług odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. Usług ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 100 000 zł brutto za każdą usługę (Zamawiający będzie brał pod uwagę całość zamówienia czyli okres na jaki została podpisana umowa) - podając wartość, podmiot na rzecz którego wykonano usługę , daty realizacji oraz załączając dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane (lub że są wykonywane ) należycie. - dysponują potencjałem technicznym, tj. dysponują własną samochodową grupą interwencyjną, której zadaniem będzie, w przypadku zgłoszenia zagrożenia lub potrzeby wsparcia dotarcie do wskazanego obiektu w czasie nie dłuższym niż 10 minut od momentu otrzymania informacji, wyposażoną w sprzęt łączności bezprzewodowej. Ad 1c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt a - c i ad 1b) - ad 1c) niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Znaczenie warunków i sposób dokonania ich oceny: a) Sposób dokonywania oceny spełniania warunków przeprowadzony zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) - na podstawie oświadczeń i dokumentów, określonych w rozdziale IV Specyfikacji. b) Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. c) Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza ofertowego załącznik nr 1 muszą być dołączone następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 pkt 1-4 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2; 2) wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli - załącznik nr 3; 3) wykaz wykonanych usług (co najmniej 3) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na fizycznej ochronie osób i mienia świadczonych w budynkach użyteczności publicznej (poprzez zapis budynki użyteczności publicznej, należy rozumieć obiekt według definicji zawartej w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. W sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane ( lub że są wykonywane ) należycie - załącznik nr 4; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie; 6) zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: W przypadku spółki cywilnej oraz spółek osobowych prawa handlowego wymagane są zaświadczenia z właściwych urzędów skarbowych o nie zaleganiu w podatkach z tytułu podatku dochodowego na poszczególnych wspólników, zaś w odniesieniu do podatku od towarów i usług - na spółkę. 7) aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji uprawniająca do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej (do koncesji należy dołączyć wszystkie decyzje zmieniające koncesję, jeżeli takie istnieją); 8) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN Uwaga: Złożone dokumenty wymienione w punktach 4,5,6,7,8 niniejszego rozdziału mogą być wystawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne i podlegają udostępnianiu po zakończeniu postępowania, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca składając ofertę zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one ogólnie udostępnione..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dus.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Urząd Skarbowy we Wrocławiu
ul. Żmigrodzka 141
51-130 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Wrocław ul. Żmigrodzka 141 w sekretariacie na V piętrze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Zakup 5 szt. fabrycznie nowych samochodów typu furgon na potrzeby DSDiK. CPV 34144750-0
- 19.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy BIO-RAD lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Opracowanie, druk i dostawa ulotki promocyjnej w ramach realizowanego projektu "Łączą nas zamki i pałace Polska-Niemcy" nr rej. PLSN.02.02-IP.01-0001/23, program Interreg Polska-Saksonia 2021-2027.
- BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
- Dostawa samochodu osobowego dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Centrum Kongresowego ICE Kraków sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, dla Agencji Rozwoju Miasta Krakowa Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.
- Ochrona pawilonów handlowych i terenu pn.: "Centrum Lokalne Kamionek" położonego w Warszawie przy ul. Grochowskiej 328 na okres 5 miesięcy
- [U/07/2025] Usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz nadzoru przy użyciu systemów elektronicznych
- Bezpośrednia kwalifikowana ochrona fizyczna w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Usługi portierskie, stróżowanie, ochrona oraz dozorowanie obiektów Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej nieruchomości będącej własnością Skarbu Państwa składającej się z nieruchomości zabudowanej budynkiem użyteczności publicznej przy ul. Jana Pawła II w Słupsku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.