eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoPrzebudowa ulicy Obrońców Poczty Gdańskiej w Jaworznie na długości 1600,00 m od skrzyżowania z ulicą Św. Wojciecha do ronda przy ulicy H. Kołłątaja w zakresie realizacji etapu 1, 2 i 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-02

Jaworzno: Przebudowa ulicy Obrońców Poczty Gdańskiej w Jaworznie na długości 1600,00 m od skrzyżowania z ulicą Św. Wojciecha do ronda przy ulicy H. Kołłątaja w zakresie realizacji etapu 1, 2 i 3
Numer ogłoszenia: 21811 - 2016; data zamieszczenia: 02.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4564 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6142300, faks 032 6142310.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Obrońców Poczty Gdańskiej w Jaworznie na długości 1600,00 m od skrzyżowania z ulicą Św. Wojciecha do ronda przy ulicy H. Kołłątaja w zakresie realizacji etapu 1, 2 i 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Przebudowę ulicy Obrońców Poczty Gdańskiej w Jaworznie składającą się z 3 etapów realizacyjnych: etap 1 obejmujący odcinek ulicy Obrońców Poczty Gdańskiej od skrzyżowania z ulicą Św. Wojciecha do skrzyżowania z ulicą Stojałowskiego długości 480,0 m; etap 2 obejmujący odcinek ulicy Obrońców Poczty Gdańskiej od skrzyżowania z ulicą Stojałowskiego do skrzyżowania z ulicą Szpitalną długości 474,97 m; etap 3 obejmujący odcinek ulicy Obrońców Poczty Gdańskiej od skrzyżowania z ulicą Szpitalną do ronda przy ulicy H. Kołłątaja długości 645,03 m, polegającą na wykonaniu nowej konstrukcji drogi i nowej nawierzchni jezdni, nawierzchni poboczy, nawierzchni wyniesionych skrzyżowań i przejść dla pieszych, oraz nawierzchni chodników z wjazdami do posesji wraz z obramowaniem krawężnikami granitowymi płomieniowanymi różnych typów (wystające, najazdowe, skośne, łukowe) i obrzeżami betonowymi, zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, b) Budowę kanału technologicznego zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, c) Przebudowę słupów energetycznych wraz z przyłączami napowietrznymi i osprzętem, d) Odwodnienie korpusu drogowego zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, e) Budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, f) oraz pozostałe roboty ujęte w projekcie budowlano-wykonawczym stanowiącym materiał wyjściowy dla Wykonawcy (np. regulacja urządzeń obcych przy zastosowaniu nowych włazów kanałowych samopoziomujących, izolacja fundamentów budynków folią kubełkową, odbudowa ogrodzeń wraz z fundamentami i cokołami itp.). Szczegółowy zakres robót jest określony dokumentacją projektowo - kosztorysową (zawarty w przedmiarach robót), ustaleniami zawartymi w części opisowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zastosowane, do zrealizowania przedmiotu zamówienia, materiały i wyroby muszą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4828771,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3687378,43

  • Oferta z najniższą ceną: 3622938,37 / Oferta z najwyższą ceną: 5380458,42

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.