eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławDostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.Inwestycja w przyszłość bez ryzyka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-30

Inowrocław: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: Inwestycja w przyszłość bez ryzyka
Numer ogłoszenia: 218120 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169552 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: Inwestycja w przyszłość bez ryzyka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do szkół gimnazjalnych Miasta Inowrocławia sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Nr WND-POKL.09.01.02-04-095/13 pn. Inwestycja w przyszłość bez ryzyka. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa: 1)sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego do celów edukacyjnych (część 1), 2)pomocy dydaktycznych na zajęcia specjalistyczne, podręczników, zeszytów ćwiczeń, zestawów edukacyjnych, gier planszowych i dydaktycznych; układanek, plansz i innych pomocy specjalistycznych (część 2), 3)opracowań książkowych dla uczestników zajęć (część 3); 4)artykułów biurowych, tonerów do kserokopiarek i drukarek na potrzeby prowadzenia zajęć (część 4); 5)artykułów biurowych, tonerów do kserokopiarek i drukarek na potrzeby prowadzenia biura Projektu (część 5). 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - na 5 części wymienionych wyżej. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 22.11.00.00 - Drukowane książki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez UE ze środków EFS i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: Inwestycja w przyszłość bez ryzyka - cz. 1 dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego do celów edukacyjnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93495,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103921,47

  • Oferta z najniższą ceną: 103921,47 / Oferta z najwyższą ceną: 116075,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: Inwestycja w przyszłość bez ryzyka - cz. 2 dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia specjalistyczne, podręczników, zeszytów ćwiczeń, zestawów edukacyjnych, gier planszowych i dydaktycznych; układanek, plansz i innych pomocy specjalistycznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPPHU VIKA Renata Musielska, Lubanów 28b, 98-235 Błaszki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8218,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9352,93

  • Oferta z najniższą ceną: 9352,93 / Oferta z najwyższą ceną: 11444,79

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: Inwestycja w przyszłość bez ryzyka - cz. 3 dostawa opracowań książkowych dla uczestników zajęć.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIKR, P.KRYST, R. WITON Sp. J., ul. Kleczewska 80, 01-826 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14876,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13760,96

  • Oferta z najniższą ceną: 11897,91 / Oferta z najwyższą ceną: 16825,73

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: Inwestycja w przyszłość bez ryzyka - cz. 4 dostawa artykułów biurowych, tonerów do kserokopiarek i drukarek na potrzeby prowadzenia zajęć.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firm Handlowo- Usługowa KOMHEN, ul. Wojska Polskiego 2, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7825,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6311,95

  • Oferta z najniższą ceną: 5305,56 / Oferta z najwyższą ceną: 7044,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: Inwestycja w przyszłość bez ryzyka - cz. 5 dostawa artykułów biurowych, tonerów do kserokopiarek i drukarek na potrzeby prowadzenia biura Projektu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER XXI-PIK Sp. z o.o., ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4022,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2747,93

  • Oferta z najniższą ceną: 2747,93 / Oferta z najwyższą ceną: 3773,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.