eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławDostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.Inwestycja w przyszłość bez ryzyka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-20

Inowrocław: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: Inwestycja w przyszłość bez ryzyka
Numer ogłoszenia: 169552 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: Inwestycja w przyszłość bez ryzyka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do szkół gimnazjalnych Miasta Inowrocławia sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Nr WND-POKL.09.01.02-04-095/13 pn. Inwestycja w przyszłość bez ryzyka. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa: 1)sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego do celów edukacyjnych (część 1), 2)pomocy dydaktycznych na zajęcia specjalistyczne, podręczników, zeszytów ćwiczeń, zestawów edukacyjnych, gier planszowych i dydaktycznych; układanek, plansz i innych pomocy specjalistycznych (część 2), 3)opracowań książkowych dla uczestników zajęć (część 3); 4)artykułów biurowych, tonerów do kserokopiarek i drukarek na potrzeby prowadzenia zajęć (część 4); 5)artykułów biurowych, tonerów do kserokopiarek i drukarek na potrzeby prowadzenia biura Projektu (część 5). 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - na 5 części wymienionych wyżej. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 22.11.00.00-4, 30.19.00.00-4, 30.12.40.00-4, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 32.32.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów; ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów; ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów; ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów; ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana podatku od towarów i usług VAT, 2) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada wykonawca, w szczególności: a) działania siły wyższej, b) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności 3) zmiana warunków finansowania zamówienia. 4) dostarczenie produktu zamiennego za cenę określoną w ofercie, na uzasadniony wniosek wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, jeżeli produkt o wymaganych parametrach jest niedostępny na rynku. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie pisemne uzasadnienie sporządzone przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie przedstawiciel Zamawiającego i przedstawiciel wykonawcy, zatwierdzony przez kierownika Zamawiającego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 3, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Wniosek Nr WND-POKL.09.01.02-04-095/13 Umowa UM-SP.433.1.162.2014 z dnia 7.04.2014 r 2. Termin wykonania zamówienia: Część 1 - 30 dni, licząc od dnia zawarcia umowy; Część 2-4 - 21 dni, licząc od dnia zawarcia umowy; Część 5 - od dnia zawarcia umowy do 30.06.2015 r. (realizacja w formie zamówień sukcesywnych, tj. częściowych - do 2 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia - faks lub e-mail).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: Inwestycja w przyszłość bez ryzyka - cz. 1 dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego do celów edukacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego do celów edukacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia jest określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: Inwestycja w przyszłość bez ryzyka - cz. 2 dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia specjalistyczne, podręczników, zeszytów ćwiczeń, zestawów edukacyjnych, gier planszowych i dydaktycznych; układanek, plansz i innych pomocy specjalistycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia specjalistyczne, podręczników, zeszytów ćwiczeń, zestawów edukacyjnych, gier planszowych i dydaktycznych; układanek, plansz i innych pomocy specjalistycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia jest określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: Inwestycja w przyszłość bez ryzyka - cz. 3 dostawa opracowań książkowych dla uczestników zajęć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opracowań książkowych dla uczestników zajęć. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia jest określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: Inwestycja w przyszłość bez ryzyka - cz. 4 dostawa artykułów biurowych, tonerów do kserokopiarek i drukarek na potrzeby prowadzenia zajęć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych, tonerów do kserokopiarek i drukarek na potrzeby prowadzenia zajęć. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia jest określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: Inwestycja w przyszłość bez ryzyka - cz. 5 dostawa artykułów biurowych, tonerów do kserokopiarek i drukarek na potrzeby prowadzenia biura Projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych, tonerów do kserokopiarek i drukarek na potrzeby prowadzenia biura Projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia jest określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.