Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-12
Olsztyn: Dostawa dla Prokuratury Rejonowej w Giżycku
sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 218181 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie , ul. Dąbrowszczaków 12, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52 15 457, faks (089) 52 15 401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Prokuratura.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla Prokuratury Rejonowej w Giżycku sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem we wskazane miejsce sprzętu komputerowego zgodnie ze specyfikacją techniczną (wymagane minimalne parametry i funkcje techniczne) stanowiącą Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ do siedziby Prokuratury Rejonowej w Giżycku przy ul. Gdańskiej 52. 2. Podane parametry i funkcje techniczne sprzętu należy traktować jako wymagania minimalne. 3. Wykonawca dostarcza zamówiony sprzęt własnym transportem i na własny koszt. 4. Wykonawca udziela gwarancji on-site na przedmiot umowy na okres min. 24 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu umowy. Gwarancja obejmuje wszystkie, wykryte podczas eksploatacji sprzętu, usterki i wady oraz uszkodzenia, powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją, ich użytkowania. 5. Wykonawca, w okresie gwarancji, zobowiązuje się do dokonywania nieodpłatnych napraw serwisowych, w terminie 3 dni roboczych, od chwili powiadomienia o awarii. Naprawy dokonywane będą w miejscu eksploatacji sprzętu, a w przypadku braku takiej możliwości, Wykonawca na czas naprawy zabezpieczy Zamawiającemu nieodpłatnie sprzęt zastępczy o podobnych parametrach. 6. Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku uszkodzenia dysku twardego Wykonawca wymieni dysk na nowy, a uszkodzony pozostaje u Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku naprawy sprzętu poza miejscem jego użytkowania dysk twardy pozostaje w jednostce Zamawiającego. 8. Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy, wyszczególnionych w art. 7 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy, wyszczególnionych w art. 7 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy, wyszczególnionych w art. 7 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy, wyszczególnionych w art. 7 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy, wyszczególnionych w art. 7 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a. podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem - (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ), b. podpisany formularz cenowy na dostawę sprzętu komputerowego sporządzony zgodnie ze wzorem - (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ). Do niniejszego formularza należy dołączyć specyfikację techniczną zaproponowanego przez Wykonawcę sprzętu w celu porównania jego parametrów z wymogami określonymi w SIWZ. c. oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy - (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ), d. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). e. aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, f. oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości w opłacaniu podatków lub, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). g. oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ), h. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw sprzętu komputerowego - co najmniej jedna dostawa sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (brutto) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. referencje (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ), i. podpisany projekt umowy - (wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie ul. Kopernika 5 10-510 Olsztyn, pok. nr 112..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie ul. Dąbrowszaków 12 10-959 Olsztyn - biuro podawcze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Różne odczynniki laboratoryjne.
- Dostawa sukcesywna sprzętu medycznego, materiałów jednorazowego użytku i środków dezynfekujących do Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie
- Usługa wykonania pomiarów budynku i usługa architektoniczna niezbędna dla realizacji Inwestycji pn. "Przebudowa i rozbudowa wraz z dostosowaniem budynku przy ul. Kopernika 46A do potrzeb WMCNT"
- POMPY INFUZYJNE
- " Dostawa 28 kompletów odzieży ochronnej w ramach projektu "Edu-fish - program edukacyjno-promocyjny w zakresie rybactwa" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rybactwa na lata 2021-2027"
- Rozbiórka budynku komory sztuk padłych i stodoły-tuczarni na działce nr 109/8 obręb Siedliska, gmina Pasym
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- "WZMOCNIENIE SYSTEMÓW CYBERBEZPIECZEŃSTWA W GMINIE STARE MIASTO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU 'CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD'
- Zakup i wdrożenie systemu digitalizacji procesu rejestracji pacjenta dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
- Dostawa wyposażenia i mebli, sprzętu i pomocy dydaktycznych niezbędnego do realizacji działań w ramach projektu pn.: "RAZEM w GÓRĘ - projekt edukacyjny dla szkół wiejskich gminy Debrzno"
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Utworzenie i wyposażenie Placówki Wsparcia Dziennego w Prudniku przy ul. Tkackiej 1
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.