Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-16
Legionowo: Odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych z obiektów jednostek organizacyjnych Gminy Legionowo
Numer ogłoszenia: 218257 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: KZB Legionowo Spółka z o.o. , ul. Jagiellońska 13a, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 774-45-95 wew. 11, faks 22 774-11-77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzb-legionowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych z obiektów jednostek organizacyjnych Gminy Legionowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych (niesegregowanych) o kodzie 20 03 01, i odpadów segregowanych o kodach 20 01 01 - Papier i tektura, 20 01 02 - Szkło i 20 01 39 - Tworzywa sztuczne z obiektów jednostek organizacyjnych Gminy Legionowo: 1)Szkoła Podstawowa nr 7 im. VII Obwodu Obroża AK; ul. Kr. Jadwigi 7, 05-120 Legionowo 2)Przedszkole Miejskie Nr 12 im. Króla Maciusia; ul. Kr. Jadwigi 7, 05-120 Legionowo 3)Zespół Szkół nr 1; ul. Zakopiańska 4, 05-120 Legionowo 4)Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2; ul. Jagiellońska 67, 05-120 Legionowo, 5)Zespół Szkół Nr 3; ul. Władysława Broniewskiego 7, 05-120 Legionowo, 6)Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Legionów Polskich 1914-1918; ul. Jana Pawła I nr 2, 05-119 Legionowo, 7)Zespół Szkół; ul. Zegrzyńska 3, 05-120 Legionowo 8)Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Króla Jana III Sobieskiego; ul. Kr. Jadwigi 11, 05-120 Legionowo 9)Przedszkole Miejskie Nr 9; ul. Kr. Jadwigi 11, 05-120 Legionowo 10)Przedszkole Miejskie Nr 1; ul. Olszankowa E, 05-120 Legionowo 11)Przedszkole Miejskie Nr 3 im. Koszałka Opałka; ul. Zegrzyńska 71, 05-119 Legionowo 12)Przedszkole Miejskie Integracyjne Nr 5 im. Misia Uszatka; ul. Kwiatowa 80, 05-120 Legionowo 13)Przedszkole Miejskie Nr 6 Tęczowa Szóstka; ul. Broniewskiego 3,05-120 Legionowo 14)Przedszkole Miejskie z Oddziałami Integracyjnymi nr 7 im. Janusza Korczaka; ul. Husarska 18A, 05-120 Legionowo 15)Przedszkole Miejskie Nr 10; ul. Broniewskiego 6, 05-120 Legionowo 16)Przedszkole Miejskie Nr 11; ul. Zegrzyńska 9, 05-119 Legionowo 17)Żłobek Miejski w Legionowie; ul. ppłk. E.Dietricha 1, 05-120 Legionowo 18)Ośrodek Pomocy Społecznej w Legionowie; Al. 3-go Maja 28, 05-120 Legionowo 19)Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Legionowie; ul. W. Broniewskiego 7, 05-120 Legionowo 20)Muzeum Historyczne w Legionowie; ul. Adama Mickiewicza 23, 05-120 Legionowo 21)Miejski Ośrodek Kultury; ul. C. K. Norwida 10, 05-120 Legionowo 22)KZB Legionowo Sp. z o.o. ul. Jagiellońska 13a, 05-120 Legionowo 2.Odbiór nieczystości stałych odbywał się będzie z pojemnika Wykonawcy, stanowiącego jego własność, użyczonego Zamawiającemu. 3.Zapotrzebowanie asortymentowe i ilościowe: pojemnik o pojemności 120 litrów - 3 sztuki pojemnik o pojemności 240 litrów - 6 sztuk pojemnik o pojemności 800 litrów - 2 sztuki pojemnik o pojemności 1100 litrów - 37 sztuki pojemnik o pojemności 7200 litrów - 2 sztuki 4.Wykonawca podpisze umowy z każdą jednostką organizacyjną wymienioną w pkt. 1 oddzielnie. 5.Terminy wywozu nieczystości Wykonawca ustali z każdą placówką indywidualnie. 6.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia częstotliwości wywozów, z przyczyn których nie mógł wcześniej przewidzieć. 7.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: a)ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz.1243, z późn.zm.) b)ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. 2013 r. poz. 1399) c)uchwały nr XXVII/306/2012 Rady Miasta Legionowo z dnia 27 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia regulaminu czystości i porządku w Gminie Legionowo.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że wykonał w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówienia podobne zakresem do przedmiotu zamówienia (tj. usługi polegające na odbiorze i zagospodarowaniu nieczystości stałych), wykonane w sposób ciągły w okresie minimum 12 miesięcy o wartości min. 40.000,00zł. brutto każda. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł. brutto, słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany formularz oferty, 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (załącznik nr 4 do SIWZ) 5) zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów (załącznik nr 10 do SIWZ) jeżeli dotyczy; 6) informacja o powierzeniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom, (załącznik nr 9 do SIWZ) wykonawca składa w przypadku zlecenia części zamówienia podwykonawcom;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej za zgodą obu stron, pod rygorem nieważności, jeżeli nie naruszy to przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a. zmiany formy organizacyjno - prawnej stron, nazwy, siedziby pod warunkiem, że pod względem prawnym nie prowadzą one do zmiany podmiotowej stron umowy, chyba, że wynika ona z następstwa prawnego, b. zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów podatkowych, c. gdy nastąpi zmiana przepisów prawa dotycząca postanowień niniejszej umowy i postanowienia te staną się niezgodne z prawem w całości lub części - stosuje się wówczas obowiązujące przepisy prawa. 3. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b. zmiana danych teleadresowych. 4. Zmianie może ulec ilość pojemników określonych w § 1. ust. 2 umowy lub częstotliwość wywozu o której mowa w § 1 ust. 5 umowy. 5. O zmianach określonych w ust 4 Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę na piśmie, a zmiany te stanowić będą podstawę do sporządzenia aneksu do umowy w zakresie ilości pojemników lub częstotliwości odbioru i wywozu opadów oraz należnego wynagrodzenia obowiązującego od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym poinformowano Wykonawcę o zmianie. 6. W przypadkach podanych w ust. 4 i 5 zmiana wysokości wynagrodzenia następuje wg ceny jednostkowej o której mowa w §5 ust. 1 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzb-legionowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Legionowo Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 13a, 05-120 Legionowo, pok. Nr 6 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: KZB Legionowo Sp. z o.o.,, ul. Jagiellońska 13a, 05-120 Legionowo, pok. nr 7 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Legionowie.
- Dostawa mobilnego aparatu ultrasonograficznego
- Wykonanie elementów odwodnienia ulic w miejscach wskazanych przez zamawiającego na terenie miasta Legionowo
- Przygotowanie posiłków dla Niepublicznego Przedszkola "Wesołe Sówki" w Legionowie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczenia na potrzeby podręcznego magazynu uzbrojenia w budynku nr 42 CSP Legionowo
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 w ilości 800 Mg w okresie 24 miesięcy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.10.2025r."
- Odbiór odpadów medycznych i żywnościowych z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Utylizacja i wywóz odpadów medycznych oraz komunalnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu"
- Usługa wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
- Odbiór i transport odpadów komunalnych oraz prowadzenie PSZOK z odbiorem odpadów komunalnych oraz odbiór i transport odpadów z miejsc użyteczności publicznej na terenie Gminy Stary Targ
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.