To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-25
Lublin: Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych; UM-ZP-262-31/12
Numer ogłoszenia: 218342 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95519 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych; UM-ZP-262-31/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na podstawie umowy sprzedaży papieru toaletowego i ręczników papierowych dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej także przedmiotem zamówienia produktami) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym opis przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załączniki nr 7 do niniejszej SIWZ Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza dostarczenie produktów w opakowaniach o innej ilości pojedynczych sztuk, masie lub pojemności niż te wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ ( Formularz cenowy Opis przedmiotu zamówienia). Taka dostawa produktów może nastąpić po uzgodnieniu z Zamawiającym - po wyrażeniu w wyraźny sposób zgody. Rozwiązania równoważne: 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 2. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, których parametry jakościowe i użytkowe są identyczne lub nie gorsze od wskazanych odpowiednio w załączniku nr 7 do SIWZ ( Formularz cenowy Opis przedmiotu zamówienia ) oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy Opis przedmiotu zamówienia). 4. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych, że stwierdzeniem równoważności złożonej oferty - wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy (w tym także koszty ewentualnych ekspertyz). 5. Na potwierdzenie równoważności produktów zaoferowanych w stosunku do opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ ( Formularz cenowy Opis przedmiotu zamówienia) Wykonawca przedłoży do oferty stosowne dokumenty opisane szczegółowo w rozdz. XI SIWZ cz. B, zgodnie z formą opisaną w rozdz. XI SIWZ cz. C..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gricard Polska Sp. z o.o., ul. Garbarska 16, 20-340 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113008,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 95964,60
Oferta z najniższą ceną: 92108,55 / Oferta z najwyższą ceną: 137275,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych w Lublinie przy ul. Zemborzyckiej 82 w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w MWL
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Dostawy warzyw, owoców i jaj dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków higienicznych do NoOSG"
- Usługa kompleksowego utrzymania w stałej czystości obiektów SIS Sp. z o. o. zlokalizowanych w Jadwisinie i w Serocku.
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- Sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej im. 11 Listopada w Rusi, Filii w Bartągu
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY CENTRUM SPORTU I REKREACJI WODNIK SP. Z O.O. W KROTOSZYNIE
- Dostawa materiałów do procesów sterylizacji
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.