eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynŚwiadczenie usługi prowadzenia postępowania o udzielenie patentu na wynalazek pt. Sposób do samoczynnego przekazywania ciepła w kierunku odwrotnym do cyrkulacji naturalnej i urządzenie do samoczynnego przekazywania ciepła w kierunku odwrotnym do cyrkulacji naturalnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Olsztyn: Świadczenie usługi prowadzenia postępowania o udzielenie patentu na wynalazek pt. Sposób do samoczynnego przekazywania ciepła w kierunku odwrotnym do cyrkulacji naturalnej i urządzenie do samoczynnego przekazywania ciepła w kierunku odwrotnym do cyrkulacji naturalnej.
Numer ogłoszenia: 218507 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi prowadzenia postępowania o udzielenie patentu na wynalazek pt. Sposób do samoczynnego przekazywania ciepła w kierunku odwrotnym do cyrkulacji naturalnej i urządzenie do samoczynnego przekazywania ciepła w kierunku odwrotnym do cyrkulacji naturalnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot usługi: 1.Przedmiotem niniejszej usługi jest świadczenie usługi prowadzenia postępowania o udzielenie patentu na wynalazek pt. Sposób do samoczynnego przekazywania ciepła w kierunku odwrotnym do cyrkulacji naturalnej i urządzenie do samoczynnego przekazywania ciepła w kierunku odwrotnym do cyrkulacji naturalnej, zgłoszonego w ramach PCT za NR PCT/PL2011/000077 przed Urzędami Patentowymi w następujących państwach: Brazylii, Chinach, Izraelu, Japonii, Kanadzie, Meksyku, USA, Indii, RPA, Australii i Tajwanu oraz w państwach uczestniczących w stowarzyszeniu European Patent Office (Niemcy, Turcja, Austria, Francja, Grecja, Włochy, Hiszpania, Szwajcaria i Cypr) w ramach realizacji projektu pt. Termosyfon odwrócony -pompa cyrkulacyjna do instalacji słonecznych finansowanego z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (nr umowy: UDA-POIG.01.03.02-28-41/10-00). 2.Wynalazek pt.Sposób do samoczynnego przekazywania ciepła w kierunku odwrotnym do cyrkulacji naturalnej i urządzenie do samoczynnego przekazywania ciepła w kierunku odwrotnym do cyrkulacji naturalnej, został zgłoszony w Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej dnia 26.07.2010 r. i otrzymał nr P-391 961 otrzymując status międzynarodowego zgłoszenia patentowego o numerze PCT/PL2011/000077 z datą zgłoszenia w dniu 17.07.2011 r. 3.Niniejsze postępowanie o zamówienie publiczne obejmuje wszystkie czynności niezbędne do uzyskania patentów w ww. Państwach oraz w Państwach uczestniczących w stowarzyszeniu EPO. Realizacja przedmiotowego zamówienia obejmuje więc wszystkie czynności pełnomocników zagranicznych niezbędne do uzyskania patentów tj. dokonywanie i wnoszenie wniosków o badania wraz z wnoszeniem opłat za powyższe czynności, usuwanie niejednolitości zgłoszenia, wykazanie zdolności patentowej zgłoszonego wynalazku, odpowiedzi na postanowienia czy zawiadomienia urzędów patentowych, konieczne tłumaczenia, wnoszenie i monitorowanie terminów opłat okresowych a także dokonywanie wszelkich niezbędnych zmian podmiotowych po stronie Zamawiającego z jego zgodą. II. Zakres przedmiotowy usługi: A. Wykaz przewidywanych przyszłych czynności, których dokonanie będzie niezbędne w poszczególnych fazach krajowych zgłoszenia patentowego nr PCT/PL2011/000077. 1.Zlecenie pełnomocnikom zagranicznym przygotowania oraz wniesienia i opłacenia wniosku o badanie dotyczące Brazylii, Izraela, Japonii, Kanady, Meksyku, USA, Tajwanu; 2.Zlecenie pełnomocnikowi w RPA dostosowania wniosku do warunków zgłoszenia krajowego; 3.Zlecenie pełnomocnikom zagranicznym wykonanie i monitorowanie terminów opłat okresowych za utrzymanie zgłoszenia w mocy w poszczególnych państwach; 4.Konsultacje z pełnomocnikami zagranicznymi, udzielanie bieżących informacji Zamawiającemu oraz pełnomocnikom zagranicznym, raportowanie Zamawiającemu dokonanych czynności oraz prowadzenie rozliczeń z pełnomocnikami zagranicznymi i Zamawiającym; 5.Zlecanie pełnomocnikom zagranicznym czynności, których dokonanie będzie niezbędne do usunięcia niejednolitości zgłoszenia patentowego (niejednolitość zgłoszenia sygnalizowana w fazie międzynarodowej); 6.Zlecanie pełnomocnikom zagranicznym czynności niezbędnych do wykazania przed właściwymi urzędami zdolności patentowej zgłoszonego wynalazku; 7.Zlecanie pełnomocnikom zagranicznym czynności niezbędnych do wykazania przed właściwymi urzędami prawidłowego ciągu następstw prawnych; 8.Zlecenie tłumaczenia dokumentów niezbędnych przed właściwymi urzędami patentowymi po uprzednim uzyskaniu zgody na dokonanie tłumaczenia od osoby wyznaczonej do sprawowania nadzoru nad realizacją przedmiotowego zamówienia. B. Wykaz przewidywanych przyszłych czynności, których dokonanie będzie niezbędne w fazie europejskiej zgłoszenia patentowego nr PCT/PL2011/000077 (tryb Euro-PCT) 1.Zmiana zgłoszenia mająca na celu usunięcie braku jednolitości zgłoszenia po otrzymaniu z EPO stosownego komunikatu; 2.Podejmowanie czynności niezbędnych do wykazania przed EPO zdolności patentowej zgłoszonego wynalazku; 3.Monitorowanie terminów opłat okresowych za utrzymanie zgłoszenia w mocy; 4.Informowanie Zamawiającego o statusie postępowania; 5.Po udzieleniu patentu europejskiego - wybór pełnomocników zagranicznych w: Niemczech, Turcji, Austrii, Francji, Grecji, Włoszech, Hiszpanii, Szwajcarii, Cyprze. Zlecenie pełnomocnikom zagranicznym wniesienia wymaganej dokumentacji - tłumaczeń do urzędów krajowych - oraz opłat; 6.Konsultacje z pełnomocnikami zagranicznymi, udzielanie bieżących informacji Zamawiającemu oraz pełnomocnikom zagranicznym, raportowanie Zamawiającemu dokonanych czynności oraz prowadzenie rozliczeń z pełnomocnikami zagranicznymi i Zamawiającym; 7.Monitorowanie za pośrednictwem pełnomocników zagranicznych opłat okresowych za patent. Powyższe zestawienie ma charakter ogólny i orientacyjny. Zakres czynności może podlegać modyfikacji w zależności od okoliczności faktycznych ujawnionych w trakcie prowadzenia poszczególnych postępowań zgłoszeniowych. III. Sposób realizacji: 1.Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego raportowania przebiegu procesu zgłaszania ochrony patentowej wynalazku w poszczególnych krajach. 2.Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania raportu z podjętych czynności w terminie 3 dni po upływie każdego miesiąca, w formie PDF lub XLS; 3.Zamawiający wymaga aby Wykonawca przekazywał Zamawiającemu wszystkie dokumenty pozyskane w ramach realizacji umowy a związane z realizacją przedmiotowej usługi w formie skanu oraz oryginału przesłanego listownie. IV. Termin realizacji: 1.Zamawiający wyznacza termin realizacji przedmiotowej usługi od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2015 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. V. Sposób i warunki płatności: 1.Za wykonanie usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe tj. na podstawie faktur VAT, wystawianych każdorazowo po dokonaniu czynności koniecznych do realizacji przedmiotowego zamówienia. 2.Faktura VAT musi zawierać numer umowy z której wynika płatność. 3.Do faktury VAT musi być dołączony protokół zawierający wyszczególnienie czynności których dokonanie jest konsekwencją należności widniejącej na fakturze. 4.Zamawiający zapłaci należność wynikającą z danej faktury VAT przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę, w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.12.00.00 - Usługi doradztwa w zakresie patentów i praw autorskich .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia związanego z realizacją minimum wykonał minimum 3 usługi polegające na zgłoszeniu wynalazku w procedurze EURO-PCT w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł (brutto) każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca który wykaże się największą liczbą wykonanych usług otrzyma maksymalną liczbą punktów a pozostałym Wykonawcom Zamawiający przyzna punktację zamieszczoną poniżej. 4 usługi - 5 pkt.; 5 usług - 10 pkt.; 6 usług - 15 pkt; 7 usług i więcej - 20 pkt. Zamawiający nie przyznaje punktów za spełnienie warunków udziału w postępowaniu tj. minimum 3 usługi

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. 1.osoba posiadająca uprawnienie do wykonywania zawodu radcy prawnego, adwokata i posiadająca również minimum 5 lat doświadczenia w zakresie świadczenia usług prawnych w dziedzinie prawa własności intelektualnej, z biegłą znajomością w mowie i piśmie języków polskiego i angielskiego; 2.osoba posiadająca wykształcenie wyższe i uprawnienia europejskiego rzecznika patentowego z minimum 5 letnim doświadczeniem, z biegła znajomością w mowie i piśmie języków polskiego, angielskiego i drugiego języka urzędowego EPO (Europejskiego Urzędu Patentowego)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca wykaże spełnianie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej - opłaconą polisą a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego; 2. Wypełniony i podpisany formularz Opis przedmiotu zamówienia (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia ); 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 4. Oświadczenie z art. 22 sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 6. Oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy Pzp sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 7. Wykaz usług sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 8. Wykaz osób sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Wiedza i doświadczenie - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: 1.ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę cen brutto w trakcie realizacji umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT dla zamawianej usługi. Wówczas Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę netto plus należność według obowiązującej stawki podatku VAT; 2.kiedy czynności zmierzające do realizacji przedmiotu umowy mogą zostać wykonane po 30.06.2015 r. z uwagi na przedłużający się proces walidacji wynalazku w krajowych urzędach patentowych w których nastąpiło zgłoszenie a Zamawiający uzyska możliwość aneksowania umowy o dofinansowanie projektu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 305, 10-719 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10-719 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Świadczenie usługi prowadzenia postępowania o udzielenie patentu na wynalazek pt. Sposób do samoczynnego przekazywania ciepła w kierunku odwrotnym do cyrkulacji naturalnej i urządzenie do samoczynnego przekazywania ciepła w kierunku odwrotnym do cyrkulacji naturalnej zgłoszonego w ramach PCT za NR PCT/PL2011/000077 przed Urzędami Patentowymi w następujących państwach: Brazylii, Chinach, Izraelu, Japonii, Kanadzie, Meksyku, USA, Indii, RPA, Australii i Tajwanu oraz w państwach uczestniczących w stowarzyszeniu European Patent Office (Niemcy, Turcja, Austria, Francja, Grecja, Włochy, Hiszpania, Szwajcaria i Cypr) w ramach realizacji projektu pt. Termosyfon odwrócony -pompa cyrkulacyjna do instalacji słonecznych, finansowanego z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (nr umowy: UDA-POIG.01.03.02-28-41/10-00).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.