Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Inowrocław: Dostawę sprzętu ratowniczego - fabrycznie nowego zestawu hydraulicznych urządzeń rozpierająco - tnących wraz z osprzętem dla potrzeb uzupełnienia zestawu posiadanych narzędzi hydraulicznych Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 218509 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Poznańska 133, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3575021, fax 052 3575021 w.236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: kppsp_inowroclaw@fire.one.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu ratowniczego - fabrycznie nowego zestawu hydraulicznych urządzeń rozpierająco - tnących wraz z osprzętem dla potrzeb uzupełnienia zestawu posiadanych narzędzi hydraulicznych Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 w Inowrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczego-zestawu hydraulicznych urządzeń rozpierająco-tnących , z napędem spalinowym wraz z osprzętem. dla potrzeb uzupełnienia zestawu posiadanych narzędzi hydraulicznych marki Weber. Wymagane jest więc, by oferowany przez Wykonawców sprzęt był kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.71.53.00 - Sprzęt hydrauliczny Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.53.00 - Sprzęt hydrauliczny Oryginalny kod CPV: 29.85.12.00 - Urządzenia ratownicze Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.20.00 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 p. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) przygotują ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; d) udzielą terminu płatności na minimum 21 dni od wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia; e) dla wymaganych - zaoferują dostawę sprzętu ratowniczego stanowiącej przedmiot zamówienia, która posiada świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszewskiego w Józefowie. ( Na podstawie - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr. 143 poz. 1002). f) wykonali, co najmniej trzy zamówienia o podobnej wielkości i charakterze - dostawa sprzętu ratowniczego dla Państwowej Straży Pożarnej;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 1 do siwz - oryginał; 2) oświadczenie potwierdzające, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 2 do siwz - oryginał; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 6) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w p. 3 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 8) dla wymaganych - świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszewskiego w Józefowie. ( Na podstawie - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr. 143 poz. 1002).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kppspinowroclaw.binp.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu z siedzibą ul. Poznańska 133, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie. Telefon (0-52) 357-50-21. Fax (0-52) 357-50-21 wew. 236.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu z siedzibą ul. Poznańska 133, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie , pokój nr 1 Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Inowrocławiu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Rozbudowa sieci dróg rowerowych oraz infrastruktury - Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy ulicy Toruńskiej w Inowrocławiu"
- Świadczenie usługi ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Inowrocławiu
- Zakup i montaż agregatu prądotwórczego 400 KVA, 230/400V oraz podłączenie do sieci w układzie automatycznej pracy awaryjnej i uruchomienie na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tężni"
- Dostawa posiłków profilaktycznych dla pracowników fizycznych Zakładu Robót Publicznych w Inowrocławiu.
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu (od 1.11.2024 r. do 31.12.2024 r.)
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców poprzez wzmocnienie potencjału OSP Suchowola - Dostawa narzędzi hydraulicznych dla OSP w Suchowoli
- TP-194/24/DS: Dostawa materiałów hydraulicznych na cele konserwacji instalacji sanitarnych w obiektach NIO-PIB
- Dostawa tratw ratunkowych morskich SOLAS A PACK w poj. sztywnym
- Dostawa sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niemstowie
- "Zakup i dostawa wyposażenia dla OSP w Miedzierzy w ramach dofinansowania Projektu NR FESW.02.05-IŻ.00-0129/23-powt.
więcej: Sprzęt ratunkowy i awaryjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.