eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzUsługi w zakresie przeprowadzenia kursów zawodowych i zajęć aktywizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Sieradz: Usługi w zakresie przeprowadzenia kursów zawodowych i zajęć aktywizacyjnych
Numer ogłoszenia: 218593 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188165 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8270600, faks 043 8270621.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przeprowadzenia kursów zawodowych i zajęć aktywizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeprowadzenia kursów zawodowych i zajęć aktywizacyjnych (CPV 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego ). Kurs zawodowy Posadzkarz - Glazurnik - Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego Posadzkarz - Glazurnik dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Sieradzu w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenie odbywać się będzie na terenie Zakładu Karnego w Sieradzu. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie glazurnik - posadzkarz. Program szkolenia winien obejmować m.in.: - BHP - szkolenie wstępne i stanowiskowe, - rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi, - dobieranie, sortowanie i obróbka wstępna materiałów podłogowych, ściennych i posadzkowych itp., - organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego, - zajęcia praktyczne: przygotowanie podłoża pod ułożenie glazury, obróbka płytek (przycinanie, szlifowanie, wykonanie otworów), przyklejanie płytek na zaprawie cementowej i klejowej, wykończenie i konserwacja nawierzchni podłogi itp. Zakres zamówienia: - liczba osób objętych szkoleniem - 12 osób, - liczba zajęć dydaktycznych: nie mniej niż 120 godz. lekcyjnych (zajęcia teoretyczne i praktyczne), - dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 7 godz. (1 godzina lekcyjna = 45 minut), - szkolenie odbywać się będzie w dni powszednie w godz. 9.00 - 16.00 z przerwą na obiad, - wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu. Przed rozpoczęciem kursów Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006 r. Nr 31 poz. 216). Kurs zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006 r. Nr 31 poz. 216). Wykonawca pokryje koszty egzaminu końcowego. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić miejsca do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt: - przeprowadzenie badań lekarskich przed rozpoczęciem szkolenia 12 uczestników kursu i dodatkowo 3 osób z listy rezerwowej, - ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NNW) uczestników kursu, a przed rozpoczęciem zajęć kopię polisy przekaże Zamawiającemu (na kwotę min. 5000,00 zł/osobę), - w ramach zajęć teoretycznych podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkoleń, - w ramach zajęć praktycznych odzież ochronną zgodnie z bhp (rękawice, kombinezon, obuwie itp.), dostosowaną do pory roku oraz warunków atmosferycznych, a także środki ochrony indywidualnej, - w ramach zajęć praktycznych materiały budowlane niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć w wysokości od 35% do 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej, - w ramach zajęć praktycznych niezbędny sprzęt do zrealizowania zajęć. Kurs zawodowy Malarz - Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego Malarz dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Sieradzu w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenie odbywać się będzie na terenie Zakładu Karnego w Sieradzu lub Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Sieradzu. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie malarz. Program szkolenia winien obejmować m.in.: - BHP - szkolenie wstępne i stanowiskowe, - rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi, - technologie i materiałoznawstwo, - dobieranie, sortowanie i obróbka wstępna materiałów malarskich itp., - organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego, - zajęcia praktyczne: przygotowanie podłoża ścian i sufitów pod malowanie, malowanie różnych rodzajów nawierzchni, malowanie różnymi materiałami malarskimi itp. Zakres zamówienia: - liczba osób objętych szkoleniem - 12 osób, - liczba zajęć dydaktycznych: nie mniej niż 120 godz. lekcyjnych (zajęcia teoretycznie i praktyczne), - dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 7 godz. (1 godzina lekcyjna = 45 minut), - szkolenie odbywać się będzie w dni powszednie w godz. 9.00 - 16.00 z przerwą na obiad, - wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu. Przed rozpoczęciem kursów Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006 r. Nr 31 poz. 216). Kurs zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006 r. Nr 31 poz. 216). Wykonawca pokryje koszty egzaminu końcowego. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić miejsca do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt: - przeprowadzenie badań lekarskich przed rozpoczęciem szkolenia 12 uczestników kursu i dodatkowo 3 osób z listy rezerwowej, - ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NNW) uczestników kursu, a przed rozpoczęciem zajęć kopię polisy przekaże Zamawiającemu (na kwotę min. 5000,00 zł/osobę), - w ramach zajęć teoretycznych podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkoleń, - w ramach zajęć praktycznych odzież ochronną zgodnie z bhp (rękawice, kombinezon, obuwie itp.), dostosowaną do pory roku oraz warunków atmosferycznych, a także środki ochrony indywidualnej, - w ramach zajęć praktycznych materiały budowlane niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć w wysokości od 35% do 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej, - w ramach zajęć praktycznych niezbędny sprzęt do zrealizowania zajęć. Zajęcia aktywizacyjne - Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Sieradzu w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenie odbywać się będzie na terenie Zakładu Karnego w Sieradzu (3 grupy) oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Sieradzu (1 grupa). Celem zajęć aktywizacyjnych jest dostarczenie stosownej wiedzy w następujących zakresach: - komunikacja interpersonalna, - elementy doradztwa zawodowego, - poruszanie się po rynku pracy, - sporządzenie CV i listu motywacyjnego. Zakres zamówienia: - liczba osób objętych szkoleniem - 4 grupy po 12 osób, - liczba godzin dydaktycznych - 14 godz., - dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 7 godzin (1 godzina lekcyjna = 45 minut), - zajęcia odbywać się będą w dni powszednie w godz. 9.00 - 16.00 z przerwą na obiad. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć m.in. skrypty, podręczniki, materiały papiernicze, przybory do pisania. Przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program zajęć aktywizacyjnych. Wykonawca zapewnia w ramach zajęć uprawnionych wykładowców. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć w niezbędnym zakresie (OC, NNW) uczestników zajęć, a przed rozpoczęciem zajęć kopię polisy przekaże Zamawiającemu (na kwotę min. 5000,00 zł/osobę).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 448000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Kurs zawodowy Posadzkarz - Glazurnik

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju i Integracji Społecznej Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 135, 92-318 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 21000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 21000.00 oferta z najwyższą ceną: 21000.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Kurs zawodowy Malarz

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju i Integracji Społecznej Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 135, 92-318 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 21600.00
  • Oferta z najniższą ceną: 21600.00 oferta z najwyższą ceną: 21600.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zajęcia aktywizacyjne

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU APUS Robert Meller, ul. Gruszowa 9, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7520.00
  • Oferta z najniższą ceną: 7520.00 oferta z najwyższą ceną: 11200.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.