Ogłoszenie z dnia 2008-09-08
Malbork: Budowa dwóch budynków komunalnych w Malborku
Numer ogłoszenia: 218704 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Malborka , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, fax. 055 6473324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch budynków komunalnych w Malborku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAWIENIE POW. W BUDYNKU A Pu - pow. użytkowa w budynku = 1392,89 + 94,18 = 1487,07m2 (mieszkania + komórki) Pr - pow. ruchu = 301,.49m2 Pg - pow. wspólna = 192,16 + 43,67 = 235,83m2 (pow. wspólna + garaże) Pn = pow. netto budynku = 1487,07 + 301,49 + 235,83 = 2024,39 m2 (Pn = Pu + Pr + Pg) Pc = 2830,20m2 Kubatura ogółem = 7651,30 m3 Kubatura nadziemna = 6737,80 m3 Kubatura podziemna = 913,50 m3 Pow. zabudowy = 578,70m2 Budynek czterokondygnacyjny, trzyklatkowy, całkowicie podpiwniczony, z wbudowanymi garażami w piwnicy, z dachami dwuspadkowymi. Dach dwuspadowy kryty blachodachówką o nachyleniu połaci 40°, 30°, 20° z poddaszami użytkowymi (mieszkalnymi). Piwnice nieogrzewane, ściany piwnic, parteru i wyższych kondygnacji dwuwarstwowe ocieplone metodą -ekką mokrą Konstrukcja Fundamenty - z betonu B 20 zbrojone stalą A III i A O. Ściany zewn. piwnic - z bloczków betonowych grubości 25,0cm z izolacją z lepiku asfaltowego bez wypełniaczy na gorąco, do którego należy przykleić styropian grub. 10,0 cm i obłożyć folią kubełkową (pod ziemią). Ściany zewnętrzne parteru - warstwowe - warstwa nośna - cegła silikatowa grubości 24,0 cm Rc = 15 MPa na zaprawie M7 - ocieplenie - styropian grubości 14,0 cm - tynk na siatce (ocieplenie metodą lekką mokrą) Ściany zewn. wyższych kondygnacji - warstwowe - warstwa nośna - cegła silikatowa grubości 24,0 cm Rc = 15 MPa na zaprawie M7 - ocieplenie - styropian grubości 14,0 cm - tynk na siatce (ocieplenie metodą lekką mokrą) Ściany nośne wewnętrzne - piwnice - z bloczków betonowych grub. 25,0 cm i 38,0cm - parter i piętra cegła pełna silikatowa gr. 24,0cm Rc = 15 MPa na zapr.M7 - część ścian poprzecznych parteru z bloczków betonowych gr. 25cm wg rys. konstrukcyjnego ZESTAWIENIE POW. W BUDYNKU B Pu - pow. użytkowa w budynku = 962,18 + 152,07 = 1.114,25 m2 (mieszkania + komórki) Pr - pow. ruchu = 199,67 m2 Pg - pow. wspólna = 42,86m2 Pn = pow. netto budynku = 1.114,25 + 199,67 + 42,86 = 1.356,78m2 (Pn = Pu + Pr + Pg) Pc = 1.884,72m2 Kubatura ogółem = 5.248,7 m3 Kubatura nadziemna = 4.521,80 m3 Kubatura podziemna = 726,90 m3 Pow. zabudowy = 385,76m2 Budynek czterokondygnacyjny, dwuklatkowy, całkowicie podpiwniczony, z dachami dwuspadkowymi. Dach dwuspadowy kryty blachodachówką o nachyleniu połaci 40°, 30°, 20° z poddaszami użytkowymi (mieszkalnymi). Piwnice nieogrzewane, ściany piwnic, parteru i wyższych kondygnacji dwuwarstwowe ocieplone metodą -lekkką mokrą . Konstrukcja Fundamenty - z betonu B 20 zbrojone stalą A III i A O. Ściany zewn. piwnic - z bloczków betonowych grubości 25,0cm z izolacją z lepiku asfaltowego bez wypełniaczy na gorąco, do którego należy przykleić styropian grub. 10,0 cm i obłożyć folią kubełkową (pod ziemią). Ściany zewnętrzne parteru - warstwowe - warstwa nośna - cegła silikatowa grubości 24,0 cm Rc = 15 MPa na zaprawie M7 - ocieplenie - styropian grubości 14,0 cm - tynk na siatce (ocieplenie metodą lekką mokrą) Ściany zewn. wyższych kondygnacji - warstwowe - warstwa nośna - cegła silikatowa grubości 24,0 cm Rc = 15 MPa na zaprawie M7 - ocieplenie - styropian grubości 14,0 cm - tynk na siatce (ocieplenie metodą lekką mokrą) Ściany nośne wewnętrzne - piwnice - z bloczków betonowych grub. 25,0 cm i 38,0cm - parter i piętra cegła pełna silikatowa gr. 24,0cm Rc = 15 MPa na zapr.M7 - część ścian poprzecznych parteru z bloczków betonowych gr. 25cm wg rys. konstrukcyjnego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 365.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 244.000 zł , słownie: dwieście czterdzieści cztery tysiące złotych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców. 1. Zatrudnianie min. 20 osób w ostatnim roku 2. posiadanie w ostatnim roku min. 2 mln obrotu w produkcji budowlano - montażowej 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Druk oferty - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1. A.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień -pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.7) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2 A.8) Wykaz osób kierujących wykonaniem zamówienia - kierownik budowy, kierownicy robót ( dotyczy to także podwykonawców ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem informacji o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 3 do SIWZ potwierdzonych niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kserokopie uprawnień odpowiednich do zakresu ) oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4 B.2) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykazać w druku załącznik nr 3 B.3) Wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,(zgodnie z opisem punktu VI. A8) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5. B.4) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonymi istotnymi postanowieniami do umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 6 B.5) podpisane istotne postanowienia, które wprowadzone będą do zawieranej umowy - załącznik nr 7 B.6) kosztorysy ofertowe szczegółowe dla każdej z branż osobno, sporządzone w oparciu o opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót, projekt budowlano-wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót). wraz z podaniem cen jednostkowych poszczególnych pozycji ( netto) Wartości poszczególnych kosztorysów należy ująć w druku tabeli elementów, który stanowić ma pierwszą stronę (tytułową) zestawienia kosztorysów robót.(załącznik nr 8). B.7) harmonogram rzeczowo-finansowy określający propozycję zakresu i wartości prac do wykonania w poszczególnych miesiącach. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Rachunek zysków i strat - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. C.2) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą prawidłowość prowadzenia rachunku, zdolność kredytową i jego ewentualne obciążenie tytułami egzekucyjnymi, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C.3) -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 2.000.000,00 zł. UWAGA!!! W przypadku uznania za najkorzystniejszą ofertę danego Wykonawcy, Wykonawca ten przed dniem podpisania umowy zobowiązany będzie do dostarczenia odrębnej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej obejmującej zakres przedmiotowego zamówienia publicznego na kwotę 3.000.000,00 zł. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.2), A.4), A.6) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu D.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A.5) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A2;A4;A5;A6;A7; C1;C2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane przez wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym biegłego tłumacza..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Malborka Plac Słowiański 5 82-200 Malbork.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Gmina Miejska Malbork Plac Słowiański 5 82-200 Malbork pok. 115 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Remont częściowy budynku nr 15 w kompleksie wojskowym przy ul. 17 Marca 20 w Malborku w 22. BLT Malbork
- Remont częściowy chodników w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22. BLT w Malborku
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim
- Remont częściowy budynku nr 124 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim
- Świadczenie usług transportowych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych Gminy Malbork
- Remont pomieszczeń w części internatu - dostosowanie korytarzy i pomieszczeń dla dzieci i młodzieży z ograniczoną sprawnością ruchową w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Modernizacja Leśniczówki "Flisy"
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Przebudowa dróg w gminie Chrzanów
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.