eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmZakup szkoleń i zakup miejsc na studia podyplomowe dla pracowników administracji samorządowej Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd, tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Chełm: Zakup szkoleń i zakup miejsc na studia podyplomowe dla pracowników administracji samorządowej Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd, tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica.
Numer ogłoszenia: 219255 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup szkoleń i zakup miejsc na studia podyplomowe dla pracowników administracji samorządowej Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd, tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup szkoleń i zakup miejsc na studia podyplomowe: Część nr 1 - Zadanie nr 1:Szkolenie Język migowy Zadanie nr 2:Szkolenie Język angielski Zadanie nr 3:Szkolenie Język niemiecki Część nr 2 - Zadanie nr 1:Szkolenie Zaawansowane multimedia - Adobe Premiere, After Effects, Flash Zadanie nr 2:Szkolenie ECDL start Zadanie nr 3:Szkolenie ECDL Advanced - tekst Zadanie nr 4:Szkolenie ECDL Advanced - arkusz Zadanie nr 5:Szkolenie ECDL Advanced - baza danych Zadanie nr 6:Szkolenie ECDL Advanced - prezentacje Zadanie nr 7:Szkolenie Bezpieczeństwo sieci i systemów Część nr 3 - Zadanie nr 1:Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie z uwzględnieniem obsługi przez Internet i telefon, radzenie sobie z trudnym klientem Zadanie nr 2:Szkolenie Techniki radzenia sobie ze stresem Zadanie nr 3:Szkolenie Rozwijanie umiejętności interpersonalnych (pracownicy) Zadanie nr 4:Szkolenie Rozwijanie umiejętności przywódczych i zarządczych kompetencji interpersonalnych pod katem relacji z pracownikami i klientami Część nr 4 - Zadanie nr 1:Szkolenie Zasady rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej Zadanie nr 2:Szkolenie Rozliczanie VAT w jednostce samorządu terytorialnego Zadanie nr 3:Szkolenie Kodeks postępowania administracyjnego w praktyce, postępowanie administracyjne z uwzględnieniem e-postępowania Zadanie nr 4:Szkolenie Zasady tworzenia aktów prawa miejscowego przez jednostki samorządu terytorialnego, zasady techniki prawodawczej przy redagowaniu uchwał Zadanie nr 5:Szkolenie Ustawa: Prawo ochrony środowiska, ocena oddziaływania na środowisko w procesie inwestycyjnym Zadanie nr 6:Szkolenie Prawo budżetowe w jednostce samorządu terytorialnego, w tym opracowaniu budżetu zadaniowego, ewidencja wykonania budżetu w układzie zadaniowym Zadanie nr 7:Szkolenie Prawo drogowe Zadanie nr 8:Szkolenie Zasady odpowiedzialności za naruszenie przepisów prawa geodezyjnego i kartograficznego Zadanie nr 9:Szkolenie Podatki i opłaty lokalne, postępowanie egzekucyjne w administracji Część nr 5 - Zadanie nr 1:Szkolenie Rozwiązywanie problemów praktycznych przy udzielaniu zamówień publicznych Zadanie nr 2:Szkolenie Stosowanie instrukcji kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Zadanie nr 3:Szkolenie Ochrona danych osobowych oraz dostęp do informacji publicznej Zadanie nr 4:Szkolenie Użytki typu b i typu dr Zadanie nr 5:Szkolenie Gospodarka odpadami Część nr 6 - Studia podyplomowe: Nadzór, kontrola, audyt wewnętrzny w gospodarce i administracji Część nr 7 - Studia podyplomowe: Gleboznawstwo, gleboznawcza klasyfikacja gruntów oraz kartografia gleb Część nr 8 - Studia podyplomowe: Administracja publiczna Część nr 9 - Studia podyplomowe: Realizacja i zarządzanie projektami UE Część nr 10 - Studia podyplomowe: Organizacja i zarządzanie oświatą Część nr 11 - Studia podyplomowe: Podatki Część nr 12 - Studia podyplomowe: Rachunkowość Część nr 13 - Studia podyplomowe: Zarządzanie nieruchomościami Część nr 14 - Studia podyplomowe: Egzekucja administracyjna Część nr 15 - Studia podyplomowe: Organizacja pomocy społecznej Część nr 16 - Studia podyplomowe: Zamówienia publiczne Część nr 17 - Studia podyplomowe: Bezpieczeństwo i ochrona człowieka w środowisku pracy Część nr 18 - Studia podyplomowe: Zarządzanie zasobami ludzkimi w ramach realizacji projektu pn. Lepszy urząd nr POKL.05.02.01-00-02612 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach konkursu 1POKL5.2.1.2011 organizowanego przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach działania 5.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Okres realizacji projektu od 1 września 2012 r. do 31 sierpnia 2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniający warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany Wykonawca, który łącznie posiada: Część od nr 1 do nr 5: Za spełniającego warunek zostanie uznany Wykonawca, który zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 15 usług - dla każdej z części zamówienia - polegające na realizacji usług szkoleniowych zakres których obejmował program szkoleniowy o podobnej tematyce wykonanych na rzecz jednego lub kilku odbiorców. Wykonawca przed zawarciem umowy będzie zobowiązany złożyć oświadczenie w celu wykazania możliwości uznania za kwalifikowalne kosztów jego wynagrodzenia zgodnie z brzmieniem Wytycznych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL (oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Części od nr 1 do nr 5: Za spełniającego warunki zostanie uznany Wykonawca, który posiada salę szkoleniową wyposażoną w pomoce naukowe i multimedialne w zależności od specyfiki szkolenia. Sala szkoleniowa musi gwarantować uczestnikom szkolenia warunki dyskrecji (sale zamknięte, bez możliwości przechodzenia przez nie, bądź przebywania osób nie biorących udziału w szkoleniu), oddanej na wyłączność dla grupy przez cały czas trwania usługi szkoleniowej, sala musi spełniać wymogi bezpieczeństwa, akustyczne, oświetleniowe, musi być ogrzewana (w okresie zimowym), sala musi posiadać zaplecze sanitarne.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniający warunek posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia zostanie uznany Wykonawca, który dysponuje osobami posiadającymi łącznie: Część nr 1 Zadanie nr 1: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wykwalifikowanymi i doświadczonymi osobami, które posiadają łącznie wykształcenie co najmniej wyższe, certyfikaty/zaświadczenia uprawniające do prowadzenia kursów/szkoleń z języka migowego oraz minimum dwuletni staż zawodowy w prowadzeniu zajęć na przestrzeni ostatnich 3 lat, w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia. Część nr 1 Zadanie nr 2 i 3: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wykwalifikowanymi i doświadczonymi lektorami spełniającymi łącznie następujące wymagania: a) posiadają co najmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć nauczania języka obcego, zgodnie z tematem szkolenia b) ukończyli: studia magisterskie lub studia pierwszego stopnia na kierunku filologia w specjalności języka obcego zgodnego z tematem szkolenia, lub ukończyli studia magisterskie lub studia pierwszego stopnia na kierunku lingwistyki stosowanej w zakresie języka obcego zgodnego z tematem szkolenia, lub ukończyli studia wyższe w kraju, w którym językiem urzędowym jest język obcym zgodny z tematem szkolenia, lub ukończyli nauczycielskie kolegium języków obcych w specjalności języka obcego zgodnego z tematem szkolenia. Osoby wskazane przez Wykonawcę przed zawarciem umowy będą zobowiązane złożyć oświadczenie w celu wykazania możliwości uznania za kwalifikowalne kosztów jego wynagrodzenia zgodnie z brzmieniem Wytycznych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL (oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Część nr 2 - Zadanie nr 1: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wykwalifikowanymi i doświadczonymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem. Wykonawcy winni udokumentować liczbę kadry dydaktycznej oraz jej kwalifikacje odpowiadające liczbie i rodzajowi szkoleń przewidzianych do realizacji. Osoby wskazane przez Wykonawcę przed zawarciem umowy będą zobowiązane złożyć oświadczenie w celu wykazania możliwości uznania za kwalifikowalne kosztów jego wynagrodzenia zgodnie z brzmieniem Wytycznych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL (oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Część nr 2 - Zadania od nr 2 do nr 6: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wykwalifikowanymi i doświadczonymi wykładowcami spełniającymi łącznie następujące wymagania: a) posiadają wykształcenie wyższe, b) posiadają aktualny certyfikat trenera i egzaminatora ECDL- (odpowiedni do tematyki poszczególnych szkoleń), c) posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Osoby wskazane przez Wykonawcę przed zawarciem umowy będą zobowiązane złożyć oświadczenie w celu wykazania możliwości uznania za kwalifikowalne kosztów jego wynagrodzenia zgodnie z brzmieniem Wytycznych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL (oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Część nr 2 - Zadanie nr 7: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wykwalifikowanymi i doświadczonymi osobami, które łącznie posiadają wykształcenie co najmniej wyższe, 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i administracji systemami informatycznymi oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie technologii informatycznych. Osoby wskazane przez Wykonawcę przed zawarciem umowy będą zobowiązane złożyć oświadczenie w celu wykazania możliwości uznania za kwalifikowalne kosztów jego wynagrodzenia zgodnie z brzmieniem Wytycznych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL (oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Część nr 3 - Zadania od nr 1 do nr 4: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wykwalifikowanymi i doświadczonymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem. Wykonawcy winni udokumentować liczbę kadry dydaktycznej oraz jej kwalifikacje odpowiadające liczbie i rodzajowi szkoleń przewidzianych do realizacji. Osoby wskazane przez Wykonawcę przed zawarciem umowy będą zobowiązane złożyć oświadczenie w celu wykazania możliwości uznania za kwalifikowalne kosztów jego wynagrodzenia zgodnie z brzmieniem Wytycznych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL (oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Część nr 4 - Zadania od nr 1 do nr 9: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wykwalifikowanymi i doświadczonymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem. Wykonawcy winni udokumentować liczbę kadry dydaktycznej oraz jej kwalifikacje odpowiadające liczbie i rodzajowi szkoleń przewidzianych do realizacji. Osoby wskazane przez Wykonawcę przed zawarciem umowy będą zobowiązane złożyć oświadczenie w celu wykazania możliwości uznania za kwalifikowalne kosztów jego wynagrodzenia zgodnie z brzmieniem Wytycznych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL (oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Część nr 5 - Zadania od nr 1 do nr 5: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wykwalifikowanymi i doświadczonymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem. Wykonawcy winni udokumentować liczbę kadry dydaktycznej oraz jej kwalifikacje odpowiadające liczbie i rodzajowi szkoleń przewidzianych do realizacji. Osoby wskazane przez Wykonawcę przed zawarciem umowy będą zobowiązane złożyć oświadczenie w celu wykazania możliwości uznania za kwalifikowalne kosztów jego wynagrodzenia zgodnie z brzmieniem Wytycznych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL (oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy w zakresie opisanym przez Zamawiającego oraz w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę, bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy, bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - wartość - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy (dotyczy wyłącznie szkoleń) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, b) wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 87.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 127.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zamówienia w ramach projektu pn. Lepszy urząd nr POKL.05.02.01-00-026/12 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach konkursu 1/POKL/5.2.1/2011 organizowanego przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach działania 5.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Okres realizacji projektu od 1 września 2012 r. do 31 sierpnia 2014 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.