eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmZakup szkoleń i zakup miejsc na studia podyplomowe dla pracowników administracji samorządowej Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd, tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Chełm: Zakup szkoleń i zakup miejsc na studia podyplomowe dla pracowników administracji samorządowej Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd, tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica.
Numer ogłoszenia: 257859 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219255 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup szkoleń i zakup miejsc na studia podyplomowe dla pracowników administracji samorządowej Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz czterech urzędów gmin - partnerów Projektu pn. Lepszy urząd, tj. Urzędu Gminy Ruda-Huta, Urzędu Gminy Sawin, Urzędu Gminy Siedliszcze, Urzędu Gminy Wierzbica..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część nr 1 - Zadanie nr 1:Szkolenie Język migowy Zadanie nr 2:Szkolenie Język angielski Zadanie nr 3:Szkolenie Język niemiecki Część nr 2 - Zadanie nr 1:Szkolenie Zaawansowane multimedia - Adobe Premiere, After Effects, Flash Zadanie nr 2:Szkolenie ECDL start Zadanie nr 3:Szkolenie ECDL Advanced - tekst Zadanie nr 4:Szkolenie ECDL Advanced - arkusz Zadanie nr 5:Szkolenie ECDL Advanced - baza danych Zadanie nr 6:Szkolenie ECDL Advanced - prezentacje Zadanie nr 7:Szkolenie Bezpieczeństwo sieci i systemów Część nr 3 - Zadanie nr 1:Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie z uwzględnieniem obsługi przez Internet i telefon, radzenie sobie z trudnym klientem Zadanie nr 2:Szkolenie Techniki radzenia sobie ze stresem Zadanie nr 3:Szkolenie Rozwijanie umiejętności interpersonalnych (pracownicy) Zadanie nr 4:Szkolenie Rozwijanie umiejętności przywódczych i zarządczych kompetencji interpersonalnych pod katem relacji z pracownikami i klientami Część nr 4 - Zadanie nr 1:Szkolenie Zasady rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej Zadanie nr 2:Szkolenie Rozliczanie VAT w jednostce samorządu terytorialnego Zadanie nr 3:Szkolenie Kodeks postępowania administracyjnego w praktyce, postępowanie administracyjne z uwzględnieniem e-postępowania Zadanie nr 4:Szkolenie Zasady tworzenia aktów prawa miejscowego przez jednostki samorządu terytorialnego, zasady techniki prawodawczej przy redagowaniu uchwał Zadanie nr 5:Szkolenie Ustawa: Prawo ochrony środowiska, ocena oddziaływania na środowisko w procesie inwestycyjnym Zadanie nr 6:Szkolenie Prawo budżetowe w jednostce samorządu terytorialnego, w tym opracowaniu budżetu zadaniowego, ewidencja wykonania budżetu w układzie zadaniowym Zadanie nr 7:Szkolenie Prawo drogowe Zadanie nr 8:Szkolenie Zasady odpowiedzialności za naruszenie przepisów prawa geodezyjnego i kartograficznego Zadanie nr 9:Szkolenie Podatki i opłaty lokalne, postępowanie egzekucyjne w administracji Część nr 5 - Zadanie nr 1:Szkolenie Rozwiązywanie problemów praktycznych przy udzielaniu zamówień publicznych Zadanie nr 2:Szkolenie Stosowanie instrukcji kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Zadanie nr 3:Szkolenie Ochrona danych osobowych oraz dostęp do informacji publicznej Zadanie nr 4:Szkolenie Użytki typu b i typu dr Zadanie nr 5:Szkolenie Gospodarka odpadami Część nr 6 - Studia podyplomowe: Nadzór, kontrola, audyt wewnętrzny w gospodarce i administracji Część nr 7 - Studia podyplomowe: Gleboznawstwo, gleboznawcza klasyfikacja gruntów oraz kartografia gleb Część nr 8 - Studia podyplomowe: Administracja publiczna Część nr 9 - Studia podyplomowe: Realizacja i zarządzanie projektami UE Część nr 10 - Studia podyplomowe: Organizacja i zarządzanie oświatą Część nr 11 - Studia podyplomowe: Podatki Część nr 12 - Studia podyplomowe: Rachunkowość Część nr 13 - Studia podyplomowe: Zarządzanie nieruchomościami Część nr 14 - Studia podyplomowe: Egzekucja administracyjna Część nr 15 - Studia podyplomowe: Organizacja pomocy społecznej Część nr 16 - Studia podyplomowe: Zamówienia publiczne Część nr 17 - Studia podyplomowe: Bezpieczeństwo i ochrona człowieka w środowisku pracy Część nr 18 - Studia podyplomowe: Zarządzanie zasobami ludzkimi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach realizacji projektu pn. Lepszy urząd nr POKL.05.02.01-00-026/12 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach konkursu 1/POKL/5.2.1/2011 organizowanego przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach działania 5.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część nr 1 - Zadanie nr 1:Szkolenie Język migowy Zadanie nr 2:Szkolenie Język angielski Zadanie nr 3:Szkolenie Język niemiecki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie,, ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm., 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 45900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45950,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część nr 3 - Zadanie nr 1:Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie z uwzględnieniem obsługi przez Internet i telefon, radzenie sobie z trudnym klientem Zadanie nr 2:Szkolenie Techniki radzenia sobie ze stresem Zadanie nr 3:Szkolenie Rozwijanie umiejętności interpersonalnych (pracownicy) Zadanie nr 4:Szkolenie Rozwijanie umiejętności przywódczych i zarządczych kompetencji interpersonalnych pod katem relacji z pracownikami i klientami

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WKK Sp. z o. o., ul. Henryka Pobożnego 14, 35-617 Rzeszów, 35-617 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97520,33

  • Oferta z najniższą ceną: 97520,33 / Oferta z najwyższą ceną: 119800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część nr 5 - Zadanie nr 1:Szkolenie Rozwiązywanie problemów praktycznych przy udzielaniu zamówień publicznych Zadanie nr 2:Szkolenie Stosowanie instrukcji kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Zadanie nr 3:Szkolenie Ochrona danych osobowych oraz dostęp do informacji publicznej Zadanie nr 4:Szkolenie Użytki typu b i typu dr Zadanie nr 5:Szkolenie Gospodarka odpadami

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WKK Sp. z o. o., ul. Henryka Pobożnego 14, 35-617 Rzeszów, 35-617 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59268,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58414,63

  • Oferta z najniższą ceną: 58414,63 / Oferta z najwyższą ceną: 69709,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.