Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-02
Płońsk: Budowa sterowni w hali sortowni odpadów na terenie Oczyszczalni Ścieków w Poświętnem gm. Płońsk - zamówienie częściowe w ramach inwestycji pn. Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów.
Numer ogłoszenia: 219366 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o. , ul. Mickiewicza 4, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6624278 w, 35, faks 023 6624278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sterowni w hali sortowni odpadów na terenie Oczyszczalni Ścieków w Poświętnem gm. Płońsk - zamówienie częściowe w ramach inwestycji pn. Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań Wykonawcy należy wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedstawionym przedmiarem robót, a zatem Wykonawca wykona następujące roboty: 1.Na istniejącym fundamencie (wykonanym do poziomu posadzki hali) należy wymurować ściany parteru i piętra wraz ze stropami. 2.Należy wykonać tynki jedynie na piętrze (w pomieszczeniu sterowni) wraz z ich malowaniem farbami emulsyjnymi. 3.Należy zamontować stolarkę PVC okienną i drzwiową. 4.Należy zamontować parapety podokienne jedynie od strony wewnętrznej sterowni. 5.Należy wykonać i zamontować schody wejściowe w konstrukcji stalowej cynkowanej ogniowo - na piętro do sterowni. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedstawiono w przedmiarze robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienie wadium w wysokości 2 000 PLN w formach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych art 45 ust. 6.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a)prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a)wykazali, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą rodzajowo i wartościowo przedmiotowi zamówienia oraz podali jej wartość, datę wykonania, nazwę odbiorcy oraz potwierdzili należyte jej wykonanie referencjami lub innym dokumentem. Powyższe dane należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz, b)wykazali, że dysponują lub będą dysponować pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie - co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcji budowlanych, wpisanej na Okręgową Listę Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczonej polisą OC, Powyższe dane należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6, c)potwierdzili posiadanie przez osobę wskazaną w pkt b) wymaganych uprawnień, poprzez złożenie do oferty kopii tych uprawnień, 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) byli ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200 000 PLN. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a)nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, b)nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.5.Wniosą wadium w wysokości 2 000,00 (dwa tysiące) PLN w formach określonych w pkt 4 siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww. dokument, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4. 1.2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykaz wykonanych robót budowlanych w oparciu o wymagania zamawiającego opisane w pkt 2, ppkt 2.2., lit. a, z wykorzystaniem załącznika nr 5, b)wykaz osób biorących udział w wykonywaniu zamówienia w oparciu o wymagania zamawiającego opisane w pkt 2, ppkt 2.2. lit. b, z wykorzystaniem załącznika nr 6. Jeżeli wykonawca wskazał w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)kopie uprawnień osoby wskazanej na załączniku nr 6 (do wykazu należy dołączyć uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa), 1.3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)Polisa OC prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.4.W celu potwierdzenia wywiązania się z warunku wniesienia wadium przetargowego, należy do oferty złożyć dowód jego złożenia (zgodnie z pkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.plonsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Sp. z o.o.
09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie zamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Przebudowa drogi gminnej nr 300774W w miejscowości Słoszewo - Słoszewo - Kolonia, gm. Płońsk
- Zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego wraz z wykonaniem usługi przełożenia urządzenia hakowego typ HKS 20/6200 wraz z wyposażeniem z samochodu marki MAN TGA 26310 z 2001 roku na nowy pojazd.
- Dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych, DZP.261.11.2024
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. ,, Remont Hali Sportowej przy Zespole Szkół w Raciążu"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Hali Sportowej wraz z zapleczem przy Zespole Szkół Nr 1 w Płońsku"
- Przebudowa drogi gminnej nr 300769W w miejscowości Szymaki, gm. Płońsk
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 1268B z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego
- Odbudowa i renowacja kapliczki przydrożnej z figurą św. Jana Nepomucena w Piotrawinie
- Budowa drogi technicznej z przywróceniem funkcji rowu odwodnieniowego jako element otwartej sieci kanalizacji deszczowej w Redzie.
- Lasowiackie garncarstwo - część I
- Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.