eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinTermomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Będzinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-27

Będzin: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Będzinie.
Numer ogłoszenia: 219374 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156625 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina, ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 267 91 34, faks 32 267 91 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Będzinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - remontowych w zakresie: 1.Izolacji termicznej ścian zewnętrznych. 2.Izolacji przeciwwilgociowej. 3.Izolacji termicznej stropodachu. 4.Wymiany okien na aluminiowe. 5.Wymiany zadaszeń na zadaszenia szklane zamontowane na konstrukcji stalowej. 6.Remontu schodów zewnętrznych. 7.Modernizacji instalacji centralnego ogrzewania polegająca na wymianie rur i grzejników, montażu zaworów termostatycznych i regulacyjnych. 8.Wykonany instalacji odgromowej. 9.Wymiany rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich. 10.Wykonanie pozostałych robót towarzyszących realizacji zakresu związanego z termomodernizacją obiektu. 11.Uporządkowania terenu wokół budynku po zakończeniu robót. Szczegółowy zakres robót określony jest poprzez dokumentację projektową załącznik nr 8 do SIWZ, specyfikacje techniczne załącznik nr 9 do SIWZ i przedmiary robót załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA!!! 1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na obiekcie przeznaczonym do realizacji robót oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 2.Wykonawca przedłoży inspektorowi nadzoru, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię (karty przekazania odpadów) do unieszkodliwienia, w momencie rozliczenia robót. 3.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedłożenia przed przystąpieniem do realizacji prac planu BIOZ, wyznaczenia i oznakowania komunikacji i stref zagrożenia uzgodnionych i zatwierdzonych przez Inspektora nadzoru. Wykonawca musi mieć na uwadze fakt, iż budynek na terenie, którym będzie prowadzona inwestycja jest obiektem czynnym i będzie on zobligowany zorganizować roboty budowlane w taki sposób, aby nie zakłócać działalności obiektu i bezpieczeństwa przebywających na jego terenie osób. Wykonawca uzgodni z Inspektorem nadzoru sposób i godziny prowadzenia robót tak, aby nie zakłócały ich pracy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Wyżej wskazane dokumenty mogą podlegać ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Zmiana materiałów i urządzeń określona powyżej każdorazowo wymaga pisemnej zgody ze strony Zamawiającego, wydanej przed ich faktycznym dokonaniem. Przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.).Utrzymanie czystości i porządku oraz gospodarkę odpadami należy prowadzić zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz.2008 ze zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zm.), Wykonawca musi mieć uregulowany stan formalno-prawny w zakresie wytwarzania odpadów. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki zgodnie z ustawą o odpadach. UWAGA!!! Nie przewiduje się odzysku materiałów do ponownego wykorzystania pochodzących z demontażu sieci i okien. Należy przewidzieć ich wywóz na złom-składowisko wskazane przez Zamawiającego w granicach administracyjnych Miasta Będzina, przy czym złom należy sprzedać i uzyskane należności przekazać na konto Zamawiającego. Rozliczenie wywiezionych ilości nastąpi na podstawie akceptacji Inspektora nadzoru w oparciu o wykaz ilościowy i asortymentowy. Złom pozyskany z rozbiórek stanowi własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży złomu do składnicy złomu w imieniu i na rzecz Zamawiającego na podstawie odrębnego upoważnienia uzyskanego od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przekazywania Zamawiającemu wszelkich dokumentów sprzedaży oraz do przekazywania na rachunek bankowy Zamawiającego kwot uzyskanych ze sprzedaży złomu - w terminie do 7 dni od ich uzyskania. Koszt czynności sprzedaży złomu jest kosztem Wykonawcy i należy uwzględnić go w cenie ofertowej w kosztach pośrednich..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • T- BUD DMI Sp. z o. o., Sp. j., ul. Leszczyńskiej 10, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2213904,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1545739,58

  • Oferta z najniższą ceną: 1545739,58 / Oferta z najwyższą ceną: 2410061,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.