eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³odawaUtworzenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 we W³odawie w ramach programu - RADOSNA SZKO£A

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-08-13

W³odawa: Utworzenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 we W³odawie w ramach programu - RADOSNA SZKO£A
Numer og³oszenia: 219473 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz W³odawy , al. J. Pi³sudskiego 41, 22-200 W³odawa, woj. lubelskie, tel. (082) 57 21 444, faks (082) 57 22 454.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.wlodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Utworzenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 we W³odawie w ramach programu - RADOSNA SZKO£A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na przebudowie placu szkolnego, na którym znajduje siê obecnie boisko szkolne o wymiarach 25m x 12m - w plac zabaw dla dzieci. Powierzchnia wygrodzonego placu zabaw wynosi 521,5 m2 . Szczegó³owe zestawienie powierzchni zawiera za³±cznik nr 1 do SIWZ. W dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 1 do SIWZ znajduje siê równie¿ plan zagospodarowania terenu w skali 1:500 wraz z zagospodarowaniem placu zabaw w skali 1:100. Parametry szkolnego placu zabaw musz± byæ zgodne z za³o¿eniami Programu Radosna Szko³a.1. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje siê wykonanie:- rozbiórki istniej±cego boiska, - wykonanie nawierzchni z tworzyw sztucznych ( nawierzchni bezpiecznej),- monta¿ urz±dzeñ placu zabaw, - utwardzenie doj¶cia do placu zabaw, - urz±dzenie trawników do placu zabaw, - urz±dzenie trawników wokó³ placu zabaw,- wykonanie ogrodzenia placu zabaw. 2. Wszystkie roboty nale¿y wykonaæ przy odpowiednim ich oznakowaniu zgodnie z zasadami bezpieczeñstwa i higieny pracy z zachowaniem zasad podanych w Polskich Normach i dokumentacji projektowej. Do wykonania robót nale¿y stosowaæ materia³y dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. Urz±dzenia musz± posiadaæ odpowiednie atesty i certyfikaty bezpieczeñstwa. 1) Wszystkie urz±dzenia zastosowane na placach zabaw dla dzieci powinny byæ wykonane zgodnie z wymogami normy PN - EN 1176. 2) Kostka brukowa betonowa o grubo¶ci 6 cm, zastosowana w celu utwardzenia doj¶æ do placu zabaw powinna spe³niaæ wymogi okre¶lone przez normê PN-EN 1338:2005.3) Bezpieczne nawierzchnie placu zabaw powinny byæ przepuszczalne, bez konieczno¶ci stosowania odwodnieñ skanalizowanych. Nale¿y je realizowaæ zgodnie z wymogami normy PN-EN 1177. Przekroje nawierzchni przedstawiono w czê¶ci graficznej projektu - Za³±cznik nr 1 do SIWZ. Wymagana kolorystyka nawierzchni:- dla powierzchni pod urz±dzeniami - kolor pomarañczowy - paleta barw PANTONE: 152 C; RAL: 2011 Tieforange, - dla powierzchni komunikacji - kolor niebieski - paleta barw PANTONE 540 C; RAL: 5003 Saphirblau. 3. Dok³adne wymagania i parametry techniczne dotycz±ce przedmiotu zamówienia w tym urz±dzeñ - wyposa¿enia placu zabaw zosta³y opisane w za³±czniku nr 1 do SIWZ, stanowi±cym dokumentacjê projektow±. Urz±dzenia rekreacyjne instalowane na szkolnym placu zabaw musz± odpowiadaæ maksymalnej wysoko¶ci swobodnego upadku do 1,50 m, tzn. sprzêt rekreacyjny ma amortyzowaæ upadek dziecka z wysoko¶ci do 1,50 m. U W A G A ! Z przetargu wy³±czono urz±dzenie wskazane w ust. 3.5.3. pkt 4 za³±cznika nr 1 do SIWZ, pod nazw±: Urz±dzenia wspinaczkowe - np. STILUM Ascendo 3 Form B. Przedmiary stanowi±ce za³±cznik nr 1A do SIWZ nie zawieraj± pozycji ww. urz±dzenia, nale¿y jednak wykonaæ fundament pod urz±dzenie wspinaczkowe typu np. STILUM Ascendo 3 Form B, umo¿liwiaj±cy monta¿ ww. urz±dzenia w przysz³o¶ci. Przy ka¿dym urz±dzeniu zainstalowanym na szkolnym placu zabaw powinny byæ umieszczone czytelne tablice informacyjne pokazuj±ce mo¿liwo¶ci i sposób wykorzystania ka¿dego urz±dzenia, tak aby osoby, pod których opiek± dzieci bêd± przebywa³y po zajêciach lekcyjnych, mog³y zagwarantowaæ bezpieczne korzystanie z tych urz±dzeñ. Na szkolnym placu zabaw powinien byæ umieszczony regulamin okre¶laj±cy zasady i warunki korzystania ze szkolnego placu zabaw oraz wskazuj±cy, na wypadek zaistnienia sytuacji zagra¿aj±cej bezpieczeñstwu osób korzystaj±cych ze szkolnego placu zabaw. Przyk³adowy regulamin korzystania z placu zabaw - opis tablicy informacyjnej zawarty jest w projekcie budowlanym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ. Regulamin placu zabaw powinien zawieraæ informacjê o nastêpuj±cej tre¶ci: Szkolny plac zabaw wyposa¿ony w ramach programu rz±dowego - RADOSNA SZKO£A. 4. Elementy techniczne w stosunku do których zosta³y wskazane szczegó³owe parametry techniczne mog± zostaæ zast±pione odpowiednikami posiadaj±cymi wymagane prawem certyfikaty oraz atesty po¶wiadczaj±ce wysok± jako¶æ wyrobu, bezpieczeñstwa, itp. Odpowiedniki pod wzglêdem parametrów technicznych powinny byæ równowa¿ne wskazanym w SIWZ. Równowa¿ne, tzn. zapewniaj±ce ten sam poziom jako¶ciowy, technologiczny i wydajno¶ciowy, o tym samym poziomie bezpieczeñstwa. Podane w opisach nazwy lub parametry techniczne nie maj± na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a maj± jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwañ jako¶ciowych i technologicznych zamawiaj±cego..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamówienie uzupe³niaj±ce zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) Ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. Jego warto¶æ bêdzie stanowiæ nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupe³niaj±ce bêdzie polega³o na dostawie i monta¿u urz±dzenia wskazanego w ust. 3.5.3. pkt 4 za³±cznika nr 1 do SIWZ, pod nazw±: Urz±dzenia wspinaczkowe - typu np. STILUM Ascendo 3 Form B. Wykonawca bêdzie równie¿ zobowi±zany wykonaæ wszelkie prace niezbêdne do pozostawienia placu zabaw w stanie zapewniaj±cym bezpieczne u¿ytkowanie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw 45.22.00.00 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 19.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiaj±cy w y m a g a wniesienia wadium w trybie art. 45 ustawy Pzp. 2. Warto¶æ wadium wynosi 5 000,00 z³. ( s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych ) 3. Wykonawca wnosi wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert do dnia 31.08.2010 r. do godz.9,00 w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) w pieni±dzu, sposób przekazania: wp³ata na konto: w Banku PEKAO S.A. I O. we W³odawie Nr 71124022491111001029327158 (wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie znajdzie siê ono na rachunku bankowym Zamawiaj±cego) o skuteczno¶ci nie decyduje data na poleceniu przelewu; 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo -kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Z 2007r, Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz, powinno ono mieæ charakter bezwarunkowy równowa¿ny pieni±dzu, pozwalaj±cy na bezzw³oczn± zap³atê Zamawiaj±cemu kwoty wadium ! 4. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u w pokoju nr. 18 (sekretariat) lub do³±czyæ do oferty. 5. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 6. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn niele¿±cych po jego stronie. 7. Zamawiaj±cy zatrzymuje równie¿ wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, w tym nie spe³ni formalno¶ci jakie powinny zostaæ dope³nione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy, opisanych w rozdziale 18 SIWZ. 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy. 8. W a d i u m wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ( konsorcjum): W dokumencie wadialnym nale¿y wskazaæ, w imieniu jakich podmiotów (cz³onków konsorcjum) wadium jest wnoszone. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzucon± na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy w tym zakresie nie okre¶la szczegó³owych wymagañ.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawcy wyka¿± siê, ¿e posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu placu zabaw o warto¶ci co najmniej 140 000 z³ brutto.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie spe³niony przez z³o¿enie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie spe³niony przez z³o¿enie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. Za spe³nienie warunku zamawiaj±cy uzna ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 140 000,00 z³.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ wykonawcy z normami jako¶ciowymi, je¿eli zamawiaj±cy odwo³uj± siê do systemów zapewniania jako¶ci opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    1) dokumentacjê okre¶laj±c± parametry techniczne ka¿dego urz±dzenia stanowi±cego wyposa¿enie placu zabaw oraz bezpiecznej nawierzchni placu zabaw s³u¿±c± do oceny zgodno¶ci urz±dzeñ z wymaganiami zawartymi w za³±czniku nr 1 do SIWZ, 2) katalogi lub zdjêcia - wszystkich zaoferowanych urz±dzeñ wyposa¿enia placu zabaw, zastosowanej kostki brukowej oraz bezpiecznej nawierzchni placu zabaw. 3) uzyskane ¶wiadectwa, certyfikaty, deklaracje zgodno¶ci lub za¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nienie norm: PN-EN 1176-1, 1176-2, 1176-3, 1176-5, 1176-6 dla urz±dzeñ stanowi±cych wyposa¿enie placu zabaw, wystawione przez uprawniony organ kontroli jako¶ci.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, zobowi±zany jest przed³o¿yæ pisemne zobowi±zanie tych ¿e podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Z dokumentów za³±czonych do oferty musi wynikaæ, i¿ podmiot, który zobowi±za³ siê wzglêdem Wykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu, którego dotyczy zobowi±zanie.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy zawrze umowê w sprawie zamówienia publicznego w terminie okre¶lonym w art. 94, po wype³nieniu w³a¶ciwej przes³anki. 2. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia przedstawi Zamawiaj±cemu aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, lub inny dokument potwierdzaj±cy wystêpowanie w obrocie prawnym, z którego wynika umocowanie osoby do podpisania umowy, zaci±gania zobowi±zañ w imieniu firmy. 3. W przypadku wskazania w ofercie prac, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy, Zamawiaj±cy ¿±da przed podpisaniem umowy dostarczenia dokumentu reguluj±cego zobowi±zania Wykonawcy wzglêdem podwykonawcy. 4. W sytuacji, gdy Wykonawca uchyla siê od zawarcia umowy, tzn. dwukrotnie bez usprawiedliwienia nie stawi siê w wyznaczonym terminie do podpisania umowy, uznaje siê za odst±pienie od zawarcia umowy i upowa¿nia Zamawiaj±cego do przeprowadzenia procedury z art. 94 ust. 3 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy zatrzyma wadium. 5. W przypadku nie spe³nienia opisanych wymagañ formalnych przed podpisaniem umowy zamawiaj±cy w trybie art. 46 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp zatrzyma wadium wraz z odsetkami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwlodawa.bip.mbnet.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejsi we W³odawie, Al. J. Pi³sudskiego 41, 22-200 W³odawa, pokój nr 35..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 31.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miejsi we W³odawie, Al. J. Pi³sudskiego 41, 22-200 W³odawa, pokój nr 18 - sekretariat..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.