eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskInstytut Badań nad Gospodarką Rynkową, ul. Do Studzienki 63, 80-227 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 52 44 900, faks 58 52 44 908

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-14

Gdańsk: Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, ul. Do Studzienki 63, 80-227 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 52 44 900, faks 58 52 44 908
Numer ogłoszenia: 21950 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową , ul. Do Studzienki 63, 80-227 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 52 44 900, faks 58 52 44 908.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibngr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, ul. Do Studzienki 63, 80-227 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 52 44 900, faks 58 52 44 908.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru przy realizacji zamówienia: Budowa Obywatelskiego Centrum Dialogu przy IBnGR..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zamówień polegających na kompleksowym nadzorze budowlanym przy realizacji budowy nowego budynku, przebudowie, rozbudowie lub nadbudowie budynku lub generalnego remontu budynku o kubaturze min. 7000 m3 i obejmujących w każdej z nich branże: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji w zakresie sieci: instalacji sanitarnych (cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych), urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, słaboprądowych (teleinformatycznych), popartych informacją o jego przeznaczeniu, wielkości (kubaturze), dacie i miejsca jego wykonania oraz załączonymi dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że nadzór budowlany został wykonany należycie - załączniku nr 4 do SIWZ. Jeżeli w przedstawionym zespole inspektorów nadzoru występować będą osoby, które wykonywały podobne zamówienia w innych zespołach lub też samodzielnie, Zamawiający uzna przedstawione przez Wykonawcę referencje każdego z tych osób jako wymagane doświadczenie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że z każdej branży obowiązuje wykazanie się co najmniej dwoma wymaganymi zamówieniami przy realizacji budowy nowego budynku, przebudowie, rozbudowie lub nadbudowie budynku lub generalnego remontu budynku o kubaturze min. 7000 m3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wówczas kiedy Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które posiadają uprawnienia budowlane z zakresu nadzoru w branżach: konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, instalacji w zakresie sieci instalacji sanitarnych (cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych), urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, słaboprądowych (teleinformatycznych) oraz przedstawi referencje potwierdzające, że nadzory wykonywane przez te osoby zostały wykonane należycie. Wystarczającym jest posiadania w zespole co najmniej jednego inspektora z uprawnieniami każdej z branż. W przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował wskazanymi w wykazie osobami, należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązania tych osób do uczestnictwa w realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    dokumenty (referencje) potwierdzające, że nadzór inwestorski został wykonany należycie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: Terminu: 1. Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. 1) Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogące wynikać z: wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych. 2) Działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią. Do działań siły wyższej Strony zaliczają w szczególności wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana. niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca, zobowiązany jest do nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zadań. O ile stan siły wyższej trwa dłużej niż jeden miesiąc, każda ze stron ma prawo do odstąpienia od dalszej realizacji umowy bez kar i odszkodowań z tego tytułu. Roszczenia powstałe przed zaistnieniem siły wyższej zostaną rozliczone pomiędzy Stronami na dzień zaistnienia siły wyższej; rozszerzenia zakresu rzeczowego robót w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 2. W okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. Zmian osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 1. W przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Strony mają prawo do wprowadzenia tej zmiany w umowie pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniały warunki, jakie określił Zamawiający. Zmian osób reprezentujących strony umowy: W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy, Strony dokonają stosownych zmian w umowie. W przypadku okoliczności wymienionych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ibngr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, 80-227 Gdańsk; ul. Do Studzienki 63..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 15:00, miejsce: Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, 80-227 Gdańsk; ul. Do Studzienki 63 pok nr 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Budowa Obywatelskiego Centrum Dialogu przy IBnGR realizowany przez Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.