Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-06-25
Lublin: Remont sanitariatów w budynku Szko³y Podstawowej Nr 34 w Lublinie przy ul. Kosmowskiej 3
Numer og³oszenia: 219526 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin , Pl. Króla W³adys³awa £okietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.lublin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont sanitariatów w budynku Szko³y Podstawowej Nr 34 w Lublinie przy ul. Kosmowskiej 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1)roboty budowlane, 2)roboty sanitarne, 3)roboty elektryczne.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10000,00 zl
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Jako spe³niajacy warunki udzialu w postepowaniu zostan± ocenieni wykonawcy, którzy wyka¿± siê wykonaniem robót budowlanych obejmuj±cych budowê lub przebudowê lub remont obiektów kubaturowych (min. 2 roboty) o warto¶ci co najmniej 200 000,00 z³ brutto ka¿da robota, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Jako spe³niajacy warunki udzialu w postepowaniu zostan± ocenieni wykonawcy, którzy wyka¿± siê dysponowaniem osob±/ami posiadaj±c±/ymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalno¶ci: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (podstawa prawna art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. - Dz.U z 2010 r nr 243, poz. 1623 ze zm.)
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy - w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 2.O¶wiadczenie o czê¶ci zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcê czê¶ci zamówienia podwykonawcom. 3.Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej). 4. Pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy z lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków, zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w III. 4.3), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1.Strony dopuszczaj± nastêpuj±ce rodzaje i warunki zmiany tre¶ci Umowy: 1)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a)dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cego wykonanie Umowy w okre¶lonym pierwotnie terminie, b)gdy zachowanie pierwotnie okre¶lonego terminu nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego. 2) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto. 3) powierzenie Podwykonawcy okre¶lonego zakresu robót na skutek którejkolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w pkt 1. 2.Zmiany Umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne s± na nastêpuj±cych warunkach: - ad pkt 1) - zmiana terminu realizacji zamówienia: lit. a) - o okres dzia³ania si³y wy¿szej oraz potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania, lit. b) - o okres umo¿liwiaj±cy osi±gniêcie uzasadnionego interesu Zamawiaj±cego. - ad pkt 2) - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegn± zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzaj±cych zmianê. - ad pkt 3) - powierzenie Podwykonawcy okre¶lonego zakresu robót nast±pi z jednoczesn± zmian± (rozszerzeniem) postanowieñ umowy poprzez wprowadzenie do niego stosownych zapisów dotycz±cych udzia³u Podwykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Biuro Zamówieñ Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pok. nr 12, po dokonaniu wp³aty 25,00 z³ w budynku UM Lublin, ul. Wieniawska 14..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówieñ Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pok. nr 12.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Osobami upowa¿nionymi do kontaktowania siê z wykonawcami s±: 1.W zakresie przedmiotu zamówienia: a) bran¿a konstrukcyjno-budowlana - p. Bogdan Hetman - Wydzia³ Inwestycji i Remontów Urzêdu Miasta Lublin, ul. Podwale 3, telefon 81 466 24-21. b) bran¿a elektryczna - p. Joanna £osiewicz - Wydzia³ Inwestycji i Remontów Urzêdu Miasta Lublin, ul. Podwale 3, telefon 81 466 24-44, c) bran¿a sanitarna - p. Zbigniew Sech - Wydzia³ Inwestycji i Remontów Urzêdu Miasta Lublin, ul. Podwale 3, telefon 81 466 24-64. 2.W zakresie procedury: p. Anna Zió³kowska - Biuro Zamówieñ Publicznych Urzêdu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 12, telefon 81 466 30 17.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- "Dostawa koñcówek do pipet na potrzeby Centrum Immunologii."
- Us³uga wynajmu autokarów wraz z kierowc±
- Us³uga cateringowa dla Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w roku 2025 z podzia³em na czê¶ci
- Dostawa produktów leczniczych w ramach Chemioterapii oraz Programu Lekowego B.47 - 6 zadañ.
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materia³ów promocyjnych dla Gminy Lublin - 11 numerów publikacji po 150 000 egzemplarzy.
- Us³uga wykonywania nowych mebli
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Piastów i ul. Le¶nej w Z³otorii.
- Rozbudowa ul. Szkolnej na odcinku od ul. Ciechociñskiej do ul. 8-go Marca w Z³otorii.
- Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej z remontem pomieszczeñ sanitarnych i socjalnych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Feliñskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Zorzy w Grêbocinie.
- "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodoci±gowej w ul. Stra¿ackiej,Zacisze,£owieckiej w ¦wieradowie-Zdroju - I Etap "
- PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU U¯YT. PUB.NA POTRZEBY PROJEKTU WZMOCNIENIE DEINSTYTUCJONALIZACJI US£UG SPO£ECZNYCH POPRZEZ ROZWÓJ DZIA£ALNO¦CI O¦RODKA WSPARCIA PSONI, ¦DS CHATKA W KREMPACHACH
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.