Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-16
Krosno Odrzańskie: Dostawa piaskarki i pługa odśnieżnego II
Numer ogłoszenia: 219639 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Fryderyka Chopina 5, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3836098, fax. 068 3836098.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pow.krosno-odrz.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa piaskarki i pługa odśnieżnego II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa piaskarki (część nr 1) i pługa odśnieżnego (część nr 2), fabrycznie nowych, spełniających wymogi techniczno-eksploatacyjne i użytkowe zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w szczególności: CZĘŚĆ NR 1 - dotycząca zakupu i dostawy piaskarki montowanej na podwoziu samochodu ciężarowego, przeznaczonej do posypywania nawierzchni dróg i placów materiałami uszorstniającymi, posiadająca: - zasobnik na materiały uszorstniające o pojemności minimum 4 m3, wykonany ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie; - układ napędowy niezależny od nośnika, z silnikiem wysokoprężnym; - szerokość posypywania od 2,0 do 6,0 metrów, lub rozleglejsza; - możliwość posypywania piaskiem, mieszaniną piasku z solą drogową lub innymi materiałami uszorstniającymi; - kolor pomarańczowy; - napęd mechanizmów piaskarki (ślimacznica lub przenośnik taśmowy, talerz rozsypujący) - hydrauliczny; - kratę (sita) lub inny mechanizm zabezpieczający przed przedostawaniem się dużych frakcji materiałów do układu podawania i rozsypywania; - regulowaną wysokość urządzenia rozsypującego w zależności od rodzaju nośnika; - podpory lub inne mechanizmy, umożliwiające montaż i demontaż piaskarki na nośnik oraz jej magazynowanie; - pulsującą lampę ostrzegawczą w kolorze pomarańczowym, oświetlenie robocze (pomocnicze), zamontowane z tyłu piaskarki, wykorzystywane w warunkach nocnych; - układ sterowania z kabiny nośnika, zapewniający minimum opcje: włączania i wyłączania silnika piaskarki, regulacje szerokości i gęstości sypania. CZĘŚĆ NR 2 - dotycząca zakupu i dostawy pługa odśnieżnego, lemieszowego, przystosowanego do montażu w samochodzie ciężarowym, przeznaczonego do odśnieżania nawierzchni dróg i placów, posiadającego: - zabezpieczoną antykorozyjnie konstrukcję pługa, czołownicy, zestawu montażowego i odkładnicy stalowej; - kolor pomarańczowy; - funkcję podnoszenia oraz opuszczania, realizowaną przy pomocy siłownika z kabiny nośnika; - czołownicę i zestaw montażowy przystosowane do montażu w samochodach ciężarowych; - lemiesz kauczukowy (gumowy) lub wykonany z innego materiału, zapewniającego nie gorsze właściwości techniczno - eksploatacyjne; - oświetlenie robocze (dwie lampy), z mocowaniem do konstrukcji pługa oraz oświetlenie konturowe (obrysowe); - szerokość odśnieżania minimum 2,70 m; - wysokość odkładnicy z lemieszem minimum 840 mm; - możliwość zmiany kąta skrętu odkładnicy o minimum +/- 30 stopni. 2.Wykonawca zobowiązany jest przekazać wraz z wymienionym w pkt. 1 sprzętem wszelkie wymagane prawem dokumenty związane z przedmiotem zamówienia, w szczególności świadectwa homologacji, instrukcje obsługi, katalogi części i osprzętu oraz wykazy punktów dealerskich i serwisowych na terenie kraju - w języku polskim. 3.Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie obsługi każdego ze sprzętów wymienionych w pkt. 1, w siedzibie Zamawiającego, w dniu dostawy sprzętu lub niezwłocznie po jego dostarczeniu. Szkolenie będzie potwierdzone zaświadczeniem wystawionym przez Wykonawcę. 4.Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczony sprzęt wymieniony w pkt. 1, na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, licząc od dnia protokolarnego przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu. 5.Wykonawca zapewnieni serwis gwarancyjny. Wszelkie awarie i usterki w okresie trwania gwarancji zostaną usunięte w nieprzekraczalnym terminie 48 godzin od momentu ich zgłoszenia. 6.Wykonawca zapewnieni serwis pogwarancyjny oraz dostęp do części zamiennych do dostarczonego sprzętu, przez okres nie krótszy niż 10 lat od daty jego zakupu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.44.40 - Piaskarki Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.44.40 - Piaskarki Oryginalny kod CPV: 29.52.31.31 - Pługi odśnieżające lemieszowe Kod CPV wg słownika 2008: 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej ze sprzedażą hurtową lub/i detaliczną maszyn i urządzeń; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali z należytą starannością przynajmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, czyli związaną z dostawą w ramach: - Części nr 1 - piaskarki o wartości min. 50.000,0 zł (brutto); - Części nr 2 - pługa odśnieżającego o wartości min. 15.000,0 zł (brutto). 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. 5)spełniają wymagania określone ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z zasadą spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: 1)Uzupełniony formularz oferty; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2)Oświadczenie Wykonawcy o możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3)Wypełniony formularz cenowy; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości i nazwy przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5)Uzupełniony formularz, informujący o tej części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 6)Podpisany wzór umowy; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 7)Wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 8)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń i dokumentów. 3.Wykonawcy zagraniczni. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 8) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Przedmiotowy dokument lub dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przedmiotowy dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Oferty wspólne. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia albo reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty. Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. 6.Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-zdpkrosnoodrz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Fryderyka Chopina 5
66-600 Krosno Odrzańskie
Dział Techniczno - Ekonomiczny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Fryderyka Chopina 5 66-600 Krosno Odrzańskie Dział Techniczno - Ekonomiczny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA PIASKARKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa piaskarki, przeznaczonej do posypywania nawierzchni dróg i placów materiałami uszorstniającymi, fabrycznie nowej, przystosowanej do montażu na podwoziu samochodu ciężarowego spełniającej wymogi techniczno-eksploatacyjne i użytkowe zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w szczególności posiadająca: - zasobnik na materiały uszorstniające o pojemności minimum 4 m3, wykonany ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie; - układ napędowy niezależny od nośnika, z silnikiem wysokoprężnym; - szerokość posypywania od 2,0 do 6,0 metrów, lub rozleglejsza; - możliwość posypywania piaskiem, mieszaniną piasku z solą drogową lub innymi materiałami uszorstniającymi; - kolor pomarańczowy; - napęd mechanizmów piaskarki (ślimacznica lub przenośnik taśmowy, talerz rozsypujący) - hydrauliczny; - kratę (sita) lub inny mechanizm zabezpieczający przed przedostawaniem się dużych frakcji materiałów do układu podawania i rozsypywania; - regulowaną wysokość urządzenia rozsypującego w zależności od rodzaju nośnika; - podpory lub inne mechanizmy, umożliwiające montaż i demontaż piaskarki na nośnik oraz jej magazynowanie; - pulsującą lampę ostrzegawczą w kolorze pomarańczowym, oświetlenie robocze (pomocnicze), zamontowane z tyłu piaskarki, wykorzystywane w warunkach nocnych; - układ sterowania z kabiny nośnika, zapewniający minimum opcje: włączania i wyłączania silnika piaskarki, regulacje szerokości i gęstości sypania..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA PŁUGA ODŚNIEŻNEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pługa odśnieżnego, lemieszowego, fabrycznie nowego, przystosowanego do montażu w samochodzie ciężarowym, przeznaczonego do odśnieżania nawierzchni dróg i placów, spełniającego wymogi techniczno-eksploatacyjne i użytkowe zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w szczególności posiadającego: - zabezpieczoną antykorozyjnie konstrukcję pługa, czołownicy, zestawu montażowego i odkładnicy stalowej; - kolor pomarańczowy; - funkcję podnoszenia oraz opuszczania, realizowaną przy pomocy siłownika z kabiny nośnika; - czołownicę i zestaw montażowy przystosowane do montażu w samochodach ciężarowych; - lemiesz kauczukowy (gumowy) lub wykonany z innego materiału, zapewniającego nie gorsze właściwości techniczno - eksploatacyjne; - oświetlenie robocze (dwie lampy), z mocowaniem do konstrukcji pługa oraz oświetlenie konturowe (obrysowe); - szerokość odśnieżania minimum 2,70 m; - wysokość odkładnicy z lemieszem minimum 840 mm; - możliwość zmiany kąta skrętu odkładnicy o minimum +/- 30 stopni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.31.31-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- "Dostawa środków higienicznych do NoOSG"
- Dostawa papieru do drukowania do NoOSG w Krośnie Odrzańskim
- Dostawa urządzeń komputerowych do NoOSG w Krośnie Odrzańskim
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- "Świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy - woj. lubuskie"
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika wraz osprzętem do utrzymania chodników w ciągu dróg powiatowych
- Dostawa posypywarko-solarki z własnym napędem spalinowym i podajnikiem taśmowym dla Nadleśnictwa Lądek - Zdrój
- "Zakup sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg na terenie gminy Batorz"
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024-2025"
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZO - KOMUNALNEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM.
więcej: Piaskarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.