Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-21
Łowicz: Dostawy warzyw świeżych, ziemniaków, warzyw mrożonych, kiszonek oraz owoców krajowych i innych do Zakładu Karnego w Łowiczu
Numer ogłoszenia: 219771 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Łowiczu , ul. Wiejska 3, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8309740.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Służby Więziennej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy warzyw świeżych, ziemniaków, warzyw mrożonych, kiszonek oraz owoców krajowych i innych do Zakładu Karnego w Łowiczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawy warzyw i owoców w następującym asortymencie i ilościach: Część I -warzywa świeże 1.marchew korzeń , PN- 84/R-75358 - 18 500 kg 2.burak ćwikłowy, PN- 72/R-75360 - 18 500 kg 3.seler korzeń, PN-R-75371:1996 - 9 000 kg 4.por ( nie obcinany), PN-R-75521:1996 - 2 500 kg 5.cebula, śr. od 5 cm., PN-87/R-75357 - 9 000 kg 6.pietruszka korzeń, PN-R-75370:1996 - 9 000 kg 7.kapusta biała, PN-72/R-75362 - 19 000kg 8.kapusta czerwona, PN-72/R-75362 - 4 200 kg 9.kapusta pekińska, PN-72/R-75362 - 4 200 kg Część II - ziemniaki ziemniaki jadalne (worki 25 - 30 kg), PN-75/R-74450 - 80 000 kg Część III - mrożonki 1.mieszanka królewska (marchew, kalafior, brokuł), PN-A-75053:1997/Apl:2004- 1 750kg 2.brokuły mrożone, PN-A-75053:1997/Apl:2004 - 800kg 3.kalafior mrożony, PN-A-75053:1997/Apl:2004 - 800kg 4.włoszczyzna mrożona paski, PN-A-15053:1997/Apl:2004 - 1 750kg Część IV - kiszonki kapusta kwaszona, beczki 100-120kg, PN-72/A77700 - 11 000kg Część V - owoce krajowe jabłko krajowe (gramatura 1 szt. 130-150g),PN-84/R-75024 - 8 000 kg Część VI - owoce inne 1.grapefruit biały - 600 kg 2.pomarańcza - 400 kg Wskazane ilości poszczególnych artykułów są ilościami przewidywanymi, które posłużą do określenia wartości przedmiotu zamówienia wg poszczególnych ofert. W trakcie realizacji zamówienia - faktyczne ilości poszczególnych artykułów mogą odbiegać od określonych powyżej, jednakże łączna wartość realizowanej umowy nie przekroczy wartości określonej ofertą wykonawcy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00 - Warzywa 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.22.23.21 - Jabłka 03.22.22.00 - Owoce cytrusowe 15.33.11.42 - Kapusta przetworzona 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wskazanych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach żądanych do załączenia do oferty, wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wskazanych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach żądanych do załączenia do oferty, wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wskazanych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach żądanych do załączenia do oferty, wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wskazanych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach żądanych do załączenia do oferty, wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wskazanych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach żądanych do załączenia do oferty, wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W czasie realizacji niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany cen jednostkowych, jednak nie wcześniej niż po miesiącu kwietniu 2014r. w przypadku zmiany cen artykułów o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w danym kwartale w stosunku do kwartału poprzedniego, w oparciu o komunikat Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego publikowany w Monitorze Polskim. 2. Zmiana ceny, zgodnie z ust. 4 umowy, może nastąpić na pisemny wniosek wykonawcy lub zamawiającego. Każdorazowa zmiana ceny przez Wykonawcę wymaga uprzedniej akceptacji ze strony Zamawiającego. 3. W przypadku spadku cen na rynku artykułów spożywczych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do obniżenia cen wynikających z umowy, stosownie do cen obowiązujących na rynku. 4. Wykonawca podpisując umowę w sprawie zamówienia publicznego, godzi się na jej warunki. Ponosi jednocześnie ryzyko zmiany cen na rynku czy dekoniunktury.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Łowiczu
ul. Wiejska 3
99-400 Łowicz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny w Łowiczu ul. Wiejska 3 99-400 Łowicz pokój nr 120 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Łowicz
- Dostawy płynów infuzyjnych oraz preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łowiczu wraz z odbiorem i złomowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni Technik fotografii i multimediów w ramach realizacji projektu pn.: "Zawodowcy z Reymonta - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSP nr 3 w Łowiczu"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Miliczu w roku 2025
- Dostawa warzyw i owoców świeżych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych 2024/2025
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.