To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-01
Chełm: Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 134 000 euro, na sukcesywne warzyw oraz mrożonek do Zakładu Karnego w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 219794 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186534 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Kolejowa 112, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5653485, faks 082 5653557.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 134 000 euro, na sukcesywne warzyw oraz mrożonek do Zakładu Karnego w Chełmie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 3. Przedmiotem zamówienia będą powtarzające się sukcesywnie dostawy, warzyw oraz mrożonek do Zakładu Karnego w Chełmie. 3.1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: Część 1 od dnia 16 czerwica 2014r. do dnia 15 czerwica 2015r. Część 2 od dnia 01 lipca 2014r. do dnia 31 październik 2014r. Część 3 od dnia 01 lipca 2014r. do dnia 31 październik 2014r. Część 4 od dnia 01 lipca 2014r. do dnia 31 październik 2014r. 3.2. Dostawy realizowane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 14:00. 3.3. Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia powinien dostosować środek transportu do warunków bramy wjazdowej rozsuwanej do jednostki wg. poniższego zestawienia: Wymiary gabarytowe bramy wjazdowej do Zakładu Karnego w Chełmie szerokość 4,20 m wysokość 3,55 m 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany całkowitej ilości dostaw poszczególnych produktów zmniejszenia lub zwiększania, ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tym zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem lub zwiększenia liczby osadzonych, bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami. 3.5. Z tytułu zmiany całkowitej szacunkowej ilości dostaw, Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. 3.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części, na które zostały podzielone produkty stanowiące przedmiot zamówienia, jednakże oferta musi obejmować pełny asortyment artykułów zawartych w poszczególnych częściach. 3.7. Wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami i procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa i żywienia zawartymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.). 3.8. Opakowania produktów spożywczych powinny zapewniać zachowanie cech istotnych dla danego rodzaju artykułu spożywczego, decydujących o jego tożsamości, a oznakowanie opakowania wykonane w języku polskim w sposób czytelny, zrozumiały i widoczny bez możliwości ich usuwania. 3.9. Produkty spożywcze dostarczane będą do zamawiającego środkami transportu Wykonawcy spełniającymi warunki sanitarne w zakresie przestrzegania zasad i higieny przewozu żywności. 3.10. Zamówienia cząstkowe określające asortyment, ilość i termin dostawy cząstkowej składane będą telefonicznie lub faksem. 3.11. Standard jakościowy zamówionych dostaw musi odpowiadać standardom określonym w Polskich Normach. 3.12. Przedmiot zamówienia musi być wytworzony, zapakowany, oznakowany i dostarczony zgodnie z niżej wymienionymi normami i przepisami: - ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z dnia 27 września 2010r Nr. 136 poz. 914 z późn. zm. ) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy -rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966). 3.13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których stanowi art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 3.14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.15. Zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z § 1 pkt 1 a) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 282 poz. 1649), postępowanie ogłoszone przez zamawiającego z sektora finansów publicznych, w rozumieniu przepisów o finansach publicznych, wartość tego zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty 134 000 euro. Przedmiot zamówienia będzie finansowany z wydatków budżetowych Zakładu Karnego w Chełmie. 3.16. Oznakowanie w/w wyrobów: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 roku w sprawie znakowania środków spożywczych): -nazwę środka spożywczego, -składniki występujące w środku spożywczym, -datę minimalnej trwałości, -dane identyfikujące, -zawartość netto, -warunki przechowywania, -oznaczenie partii produkcyjnej, -klasę jakości handlowej albo inny wyróżnik jakości handlowej - wymagane na podstawie odrębnych przepisów. Opis przedmiotu zamówienia na sukcesywne dostawy Część - I 1. Tusza rybna mrożona czerniak- Przewidywana całkowita wielkość dostaw 1.200 kg 2. Płaty śledziowe - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 500 kg 3. Fishburgery - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2.000 kg 4. Marchew mrożona kostka- Przewidywana całkowita wielkość dostaw 3.000 kg 5. Mieszanka Warzywna mrożona- Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2.000 kg część - II 1. Ogórki świeże gruntowe - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2.000 kg 2. Pomidory - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2.000 kg 3. Kapusta biała - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2.000 kg 4. Jabłka - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 1.200 kg część - III 1. Burak- Przewidywana całkowita wielkość dostaw 1.200 kg 2. Marchew w korzeniu - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 6.000 kg 3. Cebula - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 5.000 kg 4. Rzepa czarna - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 1.000 kg 5. Pietruszka w korzeniu - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 700 kg część - IV 1. Ziemniaki jadalne workowane - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 30.000 kg.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polaris sp.j. Hurtownia Lodów i Mrożonek - Surowiecki Piotr i synowie, ul. Wojska Polskiego 28, 23-300 Janów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38960,00
Oferta z najniższą ceną: 38960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38960,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: warzywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Frupaks Fruit Grzegorz Ignatiuk, ul. Chemiczna 15 A, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8988,00
Oferta z najniższą ceną: 11280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11280,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: warzywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarstwo ogrodnicze mgr inż. Zbigniew Bis, Uher 17 a 22-100 Chełm, 22-100 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17600,00
Oferta z najniższą ceną: 17600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24190,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ziemniaki jadalne workowane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarstwo Rolne Marek Zych, Siennica Nadolna 116, 22-302 Siennica Nadolna 116, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22200,00
Oferta z najniższą ceną: 22200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Przepr. pr. zaw. z przedm. Opieka i edukacja terapeut. w chorobach przewlekłych- tlenoterapia ciągła i wentylacja mechaniczna dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w sem. letnim roku akadem. 2024/2025
- "Zakup samochodu osobowego wraz z przekazaniem używanego auta w rozliczeniu"
- Usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem do szkoły w ramach projektu " CZAS NA ZAWODOWCÓW"
- ZP.261.1.2025 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Ciechocinku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.