eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyńRealizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-21

Gostyń: Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.
Numer ogłoszenia: 219929 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 572 06 97, faks 65 572 06 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradniapp.gostyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń w postaci warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych, wykładów, lekcji pokazowych dla uczestników projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim, realizowanego przez Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną w Gostyniu w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego (Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). 2.Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gostyńskim poprzez stworzenie w okresie od 1.09.2013r. do 31.07.2015 r. rocznych planów wspomagania spójnych z rozwojem 32 szkół/przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. 3.Realizacji form doskonalenia nauczycieli w terminie od 12 listopada 2013r. do 31 maja 2014r. obejmuje 864 godziny szkoleniowe (wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe i indywidualne, lekcje pokazowe), po 27 godzin w każdej z 32 szkół/przedszkoli. 4.Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących 32 ofertach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół: LP. NAZWA/ADRES SZKOŁY/PRZEDSZKOLA NAZWA OFERTY DOSKONALENIA SPOSÓB REALIZACJI OFERTY 1.Gimnazjum nr 2w Gostyniu, ul. Hutnika 3, 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Ocenianie kształtujące w praktyce gimnazjalnej. 2.Przedszkole Miejskie nr 1 w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu? Tworzenie projektu ewaluacyjnego oraz warunki udanej ewaluacji w przedszkolu w zakresie obszarów: Obieg informacji między nauczycielami a rodzicami i między pracownikami przedszkola oraz rozwijanie sprawności fizycznej dzieci w przedszkolu oraz wzbudzanie zamiłowania do aktywności. 3.Przedszkole Miejskie nr 4 w Gostyniu, ul. Starogostyńska 9, 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu? Tworzenie projektu ewaluacyjnego oraz warunki udanej ewaluacji w przedszkolu w zakresie promowania wartości wychowania przedszkolnego. Budowanie narzędzi badawczych, opracowanie i interpretacja zebranych danych, sformułowanie wniosków i rekomendacji. Kształcenie umiejętności planowania działań na podstawie wniosków i opinii. Konsultacje dotyczące przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej. 4.Liceum Ogólnokształcące w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63, 63-820 Piaski Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Strategie motywacyjne względem uczniów zdolnych oraz tzw. uczniów trudnych. Doskonalenie umiejętności w zakresie diagnozowania potrzeb i możliwości edukacyjnych uczniów oraz uczące dobierania najskuteczniejszych metod i form pracy, dostosowanych do indywidualnych potrzeb rozwojowych uczniów. Jak uczyć radzenia sobie ze stresem szkolnym, szczególnie w sytuacji egzaminacyjnej. 5.Technikum w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63 63-820 Piaski Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Szkolenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Trenowanie i wykorzystanie technik komunikacji interpersonalnej do budowania zespołów, planowania i organizacji pracy w zespołach. Radzenie sobie ze stresem oraz konstruktywne rozwiązywanie konfliktów. 6.Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gostyniu, ul. Wrocławska 10 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. 1. Wykorzystywanie narzędzi graficznych w edukacji, opracowywanie materiałów graficznych z wykorzystaniem pakietu Office (Word, Publisher), przygotowywanie prezentacji Power Point. 2. Wykorzystywanie Excela w edukacji, opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (rozkłady materiału w systemie Librus, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych), arkusz kalkulacyjny na lekcji przedmiotów przyrodniczych, 3. Obsługa nowoczesnych urządzeń technicznych wykorzystywanych w edukacji: zestawy multimedialne i wideokonferencyjne. Wykorzystywanie i obsługa tablic interaktywnych. 7.Zasadnicza Szkoła Zawodowa w ZSOiZ w Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Szkolenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Trenowanie i wykorzystanie technik komunikacji interpersonalnej do budowania zespołów, planowania i organizacji pracy w zespołach. Radzenie sobie ze stresem oraz konstruktywne rozwiązywanie konfliktów. 8.Technikum w ZSOiZw Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Strategie motywacyjne względem uczniów zdolnych oraz tzw. uczniów trudnych. Aktywizujące, motywujące i efektywne metody oraz techniki pracy z uczniami. Koncentracja uwagi dla efektywnego słuchania i uczenia się oraz motywująca rola nowych technologii i środków audiowizualnych w kształceniu uczniów. 9.Szkoła Podstawowa w Borku Wlkp. ul. Szkolna 1 63-810 Borek Wlkp. Rodzice są partnerami szkoły. 1. Trenowanie umiejętności nauczycieli w zakresie komunikacji interpersonalnej, prowadzenia spotkań z rodzicami, asertywności. 2. Współpraca z rodzicami w zakresie komunikacji z instytucją (szkołą). Diagnozowanie potrzeb rodziców oraz opracowywanie form działań integracyjnych. Organizowanie grup wsparcia dla rodziców. 10.Szkoła Podstawowa w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Diagnozowanie indywidualnych potrzeb edukacyjnych uczniów w tym szczególnie tych osiągających słabe wyniki nauczania. Wykorzystywanie indywidualizacji w nauczaniu. 11.Gimnazjum w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się. Udział uczniów w planowaniu, organizowaniu i realizacji procesów edukacyjnych prowadzonych w klasie oraz opracowanie planu działania służącego angażowaniu uczniów do uczestnictwa w doskonaleniu procesów edukacyjnych. Zastosowanie metod aktywizujących na konkretnej lekcji. 12.Szkoła w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Ocenianie kształtujące. Podstawy oceniania kształtującego, doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla poszczególnych grup nauczycieli przedmiotów. Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego. 13.Gimnazjum w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Techniki uczenia i metody motywujące do nauki. Stosowanie metod aktywizujących, z uwzględnieniem specyfiki zajęć edukacyjnych i zastosowanie metod aktywizujących na konkretnych zajęciach edukacyjnych. 14.Przedszkole Samorządowe w Karolewie Karolew 4 63-810 Borek Wlkp. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Kształtowanie i trenowanie umiejętności praktycznych związanych z włączaniem narzędzi informatycznych do przygotowania prezentacji oraz prowadzenia zajęć z wykorzystaniem tych narzędzi. Praktyczne wykorzystanie zasobów portalu wiedzy i zasobów dla nauczycieli Scholaris. 15.Szkoła Podstawowa w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Diagnozowanie mocnych i słabych stron dziecka przy współpracy z rodzicem. Budowanie strategii pracy nauczyciela, rodzica i ucznia na rzecz wspierania rozwoju dziecka. Przygotowanie informacji na temat materiałów edukacyjnych, innowacji, literatury dla nauczycieli/wychowawców i rodziców. 16.Gimnazjum w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Motywowanie uczniów do pracy oraz poszerzanie kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących, uwzględniających specyfikę zajęć. Techniki uczenia się, pomoc rodzicom w wspieraniu i motywowaniu dziecka do nauki. 17.Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gostyniu ul. Helsztyńskiego 8 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Wykorzystanie e- dziennika Librus do oceniania kształtującego i opisowego, redagowanie śródrocznej i rocznej oceny opisowej, drukowanie świadectw i arkuszy ocen, dokumentowanie postępów ucznia z orzeczeniem do kształcenia specjalnego. 18.Szkoła Podstawowa Nr 5 w Gostyniu ul. Graniczna 1 63-800 Gostyń Budowa koncepcji pracy szkoły. Umiejętność samodzielnego diagnozowania potrzeb szkoły oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy; narzędzia oraz procedury służące określaniu pożądanych kierunków rozwoju. 19.Szkoła Podstawowa w Sikorzynie Sikorzyn 16b 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Praktyczne wykorzystanie zasobów portalu wiedzy i zasobów dla nauczycieli, Scholaris, ćwiczenie umiejętności wykorzystania narzędzi informatycznych do przygotowania i przeprowadzania zajęć dydaktycznych, opracowanie scenariuszy konkretnych lekcji na poszczególnych poziomach nauczania, wypracowanie katalogu przydatnych stron internetowych, multimedialnych programów edukacyjnych. 20.Szkoła Podstawowa w Kunowie ul. Szkolna 5 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego, planowanie indywidualnych działań radzenia sobie z trudnościami, dyskusja na temat konkretnych przypadków, sytuacji. 21.Szkoła Podstawowa w Daleszynie Daleszyn 76 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Doskonalenie umiejętności oraz opracowanie zespołowych metod oceniania kształtującego np. wg przedmiotów lub poziomów nauczania. 22.Szkoła Podstawowa w Siemowie Siemowo 102 63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu. 23.Szkoła Podstawowa w Goli Gola 17 63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu. 24.Technikum w ZSZ w Gostyniu ul. Tuwima 44 63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wykorzystywanie technik uczenia się młodzieży i motywacji uczniów do nauki i uprawiania sportów, źródła motywacji i sposoby przeciwdziałania demotywacji. Wypracowanie sposobów motywowania ucznia do nauki zawodu i przedmiotów ogólnokształcących z uwzględnieniem wieku rozwojowego, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. 25.Szkoła Podstawowa w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Praca z uczniem młodszym. Praca z uczniem młodszym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na ocenianie w edukacji wczesnoszkolnej. 26.Gimnazjum w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. 27.Szkoła Podstawowa w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem zachowania ucznia. 28.Gimnazjum w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Jak praktycznie wykorzystać podczas lekcji metody motywujące ucznia do nauki. 29.Szkoła Podstawowa w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. 30.Gimnazjum w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Jak praktycznie wykorzystać podczas lekcji metody motywujące ucznia do nauki ? 31.Gimnazjum w Borku Wlkp. ul. Dworcowa 58 63-810 Borek Wlkp. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. 32.Przedszkole Miejskie Nr 5 w Gostyniu ul. Mostowa 8 63-800 Gostyń Projekt edukacyjny w przedszkolu. Projekt edukacyjny w przedszkolu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek oraz wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają minimum łącznie: a)wykształcenie wyższe II stopnia, b)posiada doświadczenie w szkoleniu osób dorosłych, nie mniej niż 100 godzin, w tym nauczycieli, c)doświadczenie w realizacji minimum jednej formy doskonalenia nauczycieli, o których mowa w rozdziale III, ust. 4 SIWZ lub zbliżonej merytorycznie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)ofertę wykonawcy (oryginał) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2)informacja o Podwykonawcach - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 3)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. Uwaga! Do oferty wykonawca dołącza oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4)wykonawca, który przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności winien wówczas przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poradniapp.gostyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.