eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodzieżPrzebudowa drogi Strzelce - Strzelęcin (dz. 5/1, 80)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Chodzież: Przebudowa drogi Strzelce - Strzelęcin (dz. 5/1, 80)
Numer ogłoszenia: 219956 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chodzież , ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. (0-67) 2821-608, faks (0-67) 2821-608.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachodziez.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi Strzelce - Strzelęcin (dz. 5/1, 80).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty pomiarowe w terenie płaskim 1 226 m, korytowanie o głębokości 20 cm na zjazdach z przemieszczeniem urobku i wbudowaniu go w przyległe pobocza wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża 198 m2, profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża 4904 m2, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego gr. po zagęszczeniu 20 cm- 2 919 m2, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego gr. po zagęszczeniu 15 cm - 2184 m2, profilowanie i zagęszczanie poboczy 1226 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - w zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich pięciu lat minimum 2 robót polegających na wykonaniu nawierzchni utwardzonych dróg lub placów o pow. nie mniejszej niż 300 m2 każda . - w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie minimum 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. W przypadku powierzenia zamówienia innym podmiotom, należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów o udostępnieniu przez nich osób zdolnych do wykonania zamówienia a w przypadku udostępnienia potencjału technicznego zobowiązanie o udostępnieniu potencjału technicznego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt VI. SIWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest dołączyć do o f e r t y ( wzór formularza oferty - wg zał. nr 1 do SIWZ), następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza - zał. nr 2 do SIWZ). 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych (wzór formularza - zał. nr 3 do SIWZ). 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za taki okres za jaki działalność jest prowadzona, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca realizacji (wzór formularza - zał. nr 4 do SIWZ). ) warunek: Wymagane jest wykazanie minimum: 2-ch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni utwardzonych dróg lub placów o pow. nie mniejszej niż 300 m2 (każda). 4) Dokumenty np. referencje, opinie od poprzednich zamawiających potwierdzające, że każde zadanie podane przez Wykonawcę w formularzu nr 4 zostało wykonane z należytą starannością a ponadto wskazane jest aby dane z tych dokumentów były tożsame z danymi z formularza nr 4 w zakresie nazwy zadania, rodzaju wykonanej nawierzchni, ilości wybudowanej powierzchni i wartości zadania. Brak w/w dokumentu dla zadania wskazanego w formularzu nr 4 spowoduje wykluczenie tego zadania tj. nie zostanie ono uznane jako zadanie spełniające warunki SIWZ. 5) Wykaz proponowanego przez Wykonawcę kierownictwa robót (wzór formularza - zał. nr 5 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje a także przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . Warunek : wymagane jest wykazanie min 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia oraz aktualny na dzień składania ofert dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego . 6) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony do SIWZ ślepy kosztorys - zał. Nr 7 Zaznacza się, że wszystkie pozycje kosztorysu muszą być wypełnione. Uwaga: pozycja dot. robót pomiarowych odnosi się do własnych prac pomiarowych gdyż zamawiający zapewnia obsługę geodezyjną na swój koszt. 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 8) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachodziez.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.