eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleRemont w Szkole Podstawowej nr 15

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-16

Kędzierzyn-Koźle: Remont w Szkole Podstawowej nr 15
Numer ogłoszenia: 219969 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181295 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 4050380, faks 77 4050379.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont w Szkole Podstawowej nr 15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wymiana pokrycia dachowego z wymianą rynien i obróbek blacharskich z dociepleniem stropodachu : a) dachu nad salą gimnastyczną , b) dachu nad zapleczem socjalnym sali gimnastycznej , c) dachu nad łącznikiem między Szkołą , salą gimnastyczną. 2. Wymiana rynien łącznie z obróbkami blacharskimi (pas nadrynnowy) BUDYNKU GŁÓWNEGO SZKOŁY, KOTŁOWNI i MIESZKANIA - na linii brzegowej okapu tych budynków wymiana papy , (szer.1m). 3.Miejscowa wymiana instalacji odgromowej .4. Odbicie luźnych tynków na elewacji z podnośnika . 5. Rozebranie pokrycia budynku gospodarczego ( 50m2)z azbestu z utylizacją oraz wykonanie pokrycia z blachy trapezowej. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a)wykonanie dokumentacji powykonawczej. b)organizację , zagospodarowanie i likwidację placu budowy. c)Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia jeśli odrębne przepisy wymagają. d) Organizację ruchu i oznakowanie budowy. e)Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane. f)remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach .g) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych , inwestora i użytkownika. h)Zebranie odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienie lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne , nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz ,złom ,pnie , korzenie , karpiny itp.- należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na MSO lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami . Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji zamówienia . Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na MSO lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. I) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Przedmiot zamówienia określa przedmiar robót oraz specyfikacja wykonania i odbioru robót wykonane przez Reinholda Kalusa ,Wieńczysława Turzę oraz dokonaną przez Wykonawcę wizję lokalna..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Handlowy Remontowo-Budowlany DACHOLEP Jolanta Stańczak, Ligonia 35 / 2, 47-224 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98153,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114001,70

  • Oferta z najniższą ceną: 114001,70 / Oferta z najwyższą ceną: 153600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.