Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-26
Krzeszów: Budowa instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów w technologii tlenowej stabilizacji odpadów biodegradowalnych w systemie CCS, wraz z niezbędną infrastrukturą - II przetarg
Numer ogłoszenia: 220054 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Krzeszowie Sp. z o.o. , ul. Biłgorajska 16, 37-418 Krzeszów, woj. podkarpackie, tel. 015 87 98 304, faks 015 87 98 791.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów w technologii tlenowej stabilizacji odpadów biodegradowalnych w systemie CCS, wraz z niezbędną infrastrukturą - II przetarg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zadania wchodzi wykonanie: Część I 1. dróg dojazdowych (wewnątrz zakładowych) o szerokości 6 m i 3 m okrawężnikowanych krawężnikiem 15x30x100, oraz wykonanie chodnika z kostki betonowej 6 cm - powierzchnia dróg - 2077 m2, konstrukcja: -dolna warstwa podbudowy z pospółki gr. 30cm -górna warstwa podbudowy z tłucznia klinowego gr. 20cm -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4cm -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 3cm konstrukcja chodnika: - podbudowa dolna: pospółka gr. 20cm - podbudowa górna: kruszywo łamane gr. 10cm - obrzeża: 6x 20x 100cm; 2. placu do tymczasowego magazynowania odpadów okrawężnikowanego o powierzchni 2799 m2, konstrukcja: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr 3cm -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr 4cm -górna warstwa podbudowy z tłucznia klinowanego gr 20cm -dolna warstwa podbudowy z pospółki gr 15cm Pod warstwami konstrukcyjnymi plac ułożyć należy warstwę uszczelniającą z geomembrany PEHD gr. 1 mm, warstwa uszczelniająca powinna być zabezpieczona geowłókniną o gramaturze 800 g/m2 3. placu pod halę magazynową dojrzewania kompostu o powierzchni 1296 m2, -warstwa z betonu B25 gr 15cm -górna warstwa podbudowy z tłucznia klinowanego gr 20cm -dolna warstwa podbudowy z pospółki gr 15cm Pod warstwami konstrukcyjnymi placu ułożyć należy warstwę uszczelniającą z geomembrany PEHD gr. 1 mm, warstwa uszczelniająca powinna być zabezpieczona geowłókniną o gramaturze 800 g/m2 4. placu (roboty budowlane) pod instalację do biologicznego przetwarzania odpadów o powierzchni 2633 m2, - konstrukcja analogiczna jak do placu z poz. 2 5. zbiornika na ścieki - 506 m3 - prace ziemne, płyta denna, krawężniki, schody, prefabrykaty typu L, balustrada 6. zbiornika na wody deszczowe - 201 m3 - prace ziemne, płyta denna, krawężniki, schody, prefabrykaty typu L, balustrada 7. rowu opaskowego - wykopy 239,625 m3 - długość rowu: ok. 375,0 m - średnia głębokość rowu: 1,0 m - spadek podłużny rowu wg rys. S7 8. instalacji wodociągowej - rury ciśnieniowe PE fi 90 - 165 mb, fi 50 - 18 mb, fi 32 - 67, hydranty z zasuwami szt. 2 9. instalacji kanalizacyjnej (studnie rewizyjne 26 szt. osadnik zawiesiny 10 m3, separator) 10. ogrodzenie - siatka o wysokości 2,0 m, na długości 480 m. Część III 13. dostawa wraz montażem biokompostowni tunelowej Wszystkie zastosowane maszyny/urządzenia oprócz sugerowanych parametrów technicznych, powinny być tak dobrane, aby zostały spełnione wymagania rozporządzenia w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych Zakres dostaw - sugerowane parametry: a) rękaw foliowy o średnicy 2,4 m i długości min.70,0 m, rodzaj materiału folii LDPE, grubość folii > 0,19 mm, o pojemności 100 ton każdy, - 10 szt; b) zestaw wentylatorów napowietrzających o wydajności nominalnej > 700 m3/h, moc elektryczna wentylatora > 0,49 kW - 8 kpl;- wentylator ssawny o wydajności 2000m3/h, o mocy akustycznej 79dB/A/ c) termometr o zakresie temperatur 0-99°C, , - 16 szt. (dwie sztuki w każdym rękawia) d) instalacja odbioru powietrza z 8 rękawów do oczyszczania w biofiltrze - 1 kpl. e) bio-filtr modułowy o wydajności oczyszczania minimum 2000 m3/h; w obudowie z laminatu, wyposażony w skruber wstępny, pompę recyrkulacyjną, grzałkę, wentylator wejściowy, układ sterowania - 1 szt. o skuteczności redukcji zanieczyszczeń na poziomie 95%; f) Dostawa na miejsce tj.: teren Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krzeszowie, ul. Biłgorajska 16 ,37-418 Krzeszów (Sigiełki) montaż, uruchomienie, rozruch pod obciążeniem; g) Przeszkolenie 4 pracowników wskazanych przez Zamawiającego;. Część IV 14. instalacje elektryczne wiaty, hali, placów oraz oświetlenie placów 15. obsługa geodezyjna - inwentaryzacja powykonawcza Uwaga: - Z wymienionego powyżej zakresu robót wyłącza się poz. 8, 9 i 15 tj. wodociąg i branża sanitarna - kanalizacja deszczowa, oraz obsługa geodezyjna - powyższy zakres robót realizowany będzie przez Zamawiającego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.10.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji w przedziale 5 - 10 lat - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Zamawiającego niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Biłgorajska 16, 37-418 Krzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Biłgorajska 16, 37-418 Krzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drogi dojazdowe, place, zbiorniki, rów opaskowy, ogrodzenie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. dróg dojazdowych (wewnątrz zakładowych) o szerokości 6 m i 3 m okrawężnikowanych krawężnikiem 15x30x100, oraz wykonanie chodnika z kostki betonowej 6 cm - powierzchnia dróg - 2077 m2, konstrukcja: -dolna warstwa podbudowy z pospółki gr. 30cm -górna warstwa podbudowy z tłucznia klinowego gr. 20cm -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4cm -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 3cm konstrukcja chodnika: - podbudowa dolna: pospółka gr. 20cm - podbudowa górna: kruszywo łamane gr. 10cm - obrzeża: 6x 20x 100cm; 2. placu do tymczasowego magazynowania odpadów okrawężnikowanego o powierzchni 2799 m2, konstrukcja: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr 3cm -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr 4cm -górna warstwa podbudowy z tłucznia klinowanego gr 20cm -dolna warstwa podbudowy z pospółki gr 15cm Pod warstwami konstrukcyjnymi plac ułożyć należy warstwę uszczelniającą z geomembrany PEHD gr. 1 mm, warstwa uszczelniająca powinna być zabezpieczona geowłókniną o gramaturze 800 g/m2 3. placu pod halę magazynową dojrzewania kompostu o powierzchni 1296 m2, -warstwa z betonu B25 gr 15cm -górna warstwa podbudowy z tłucznia klinowanego gr 20cm -dolna warstwa podbudowy z pospółki gr 15cm Pod warstwami konstrukcyjnymi placu ułożyć należy warstwę uszczelniającą z geomembrany PEHD gr. 1 mm, warstwa uszczelniająca powinna być zabezpieczona geowłókniną o gramaturze 800 g/m2 4. placu (roboty budowlane) pod instalację do biologicznego przetwarzania odpadów o powierzchni 2633 m2, - konstrukcja analogiczna jak do placu z poz. 2 5. zbiornika na ścieki - 506 m3 - prace ziemne, płyta denna, krawężniki, schody, prefabrykaty typu L, balustrada 6. zbiornika na wody deszczowe - 201 m3 - prace ziemne, płyta denna, krawężniki, schody, prefabrykaty typu L, balustrada 7. rowu opaskowego - wykopy 239,625 m3 - długość rowu: ok. 375,0 m - średnia głębokość rowu: 1,0 m - spadek podłużny rowu wg rys. S7 10. ogrodzenie - siatka o wysokości 2,0 m, na długości 480 m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji w przedziale 5 - 10 lat - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż biokompostowni tunelowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wraz montażem biokompostowni tunelowej Wszystkie zastosowane maszyny/urządzenia oprócz sugerowanych parametrów technicznych, powinny być tak dobrane, aby zostały spełnione wymagania rozporządzenia w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych Zakres dostaw - sugerowane parametry: a) rękaw foliowy o średnicy 2,4 m i długości min.70,0 m, rodzaj materiału folii LDPE, grubość folii > 0,19 mm, o pojemności 100 ton każdy, - 10 szt; b) zestaw wentylatorów napowietrzających o wydajności nominalnej > 700 m3/h, moc elektryczna wentylatora > 0,49 kW - 8 kpl;- wentylator ssawny o wydajności 2000m3/h, o mocy akustycznej 79dB/A/ c) termometr o zakresie temperatur 0-99°C, , - 16 szt. (dwie sztuki w każdym rękawia) d) instalacja odbioru powietrza z 8 rękawów do oczyszczania w biofiltrze - 1 kpl. e) bio-filtr modułowy o wydajności oczyszczania minimum 2000 m3/h; w obudowie z laminatu, wyposażony w skruber wstępny, pompę recyrkulacyjną, grzałkę, wentylator wejściowy, układ sterowania - 1 szt. o skuteczności redukcji zanieczyszczeń na poziomie 95%; f) Dostawa na miejsce tj.: teren Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krzeszowie, ul. Biłgorajska 16 ,37-418 Krzeszów (Sigiełki) montaż, uruchomienie, rozruch pod obciążeniem; g) Przeszkolenie 4 pracowników wskazanych przez Zamawiającego;..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.62.00-0, 42.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji w przedziale 5 - 10 lat - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: instalacje elektryczne wiaty, hali, placów oraz oświetlenie placów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: instalacje elektryczne wiaty, hali, placów oraz oświetlenie placów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Roboty konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Utwardzenie terenu, skwer i monitoring na ul. Franciszkańskiej w systemie zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID: B021BD)
więcej: Urządzenia wentylacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.