eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów KujawskiBudowa budynku sortowni odpadów na terenie Międzygminnego Składowiska Odpadów Komunalnych w Służewie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-16

Aleksandrów Kujawski: Budowa budynku sortowni odpadów na terenie Międzygminnego Składowiska Odpadów Komunalnych w Służewie
Numer ogłoszenia: 220101 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Ziemi Kujawskiej , ul. Chopina 4, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2825331, faks 054 2825331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/zgzk.a.k

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku sortowni odpadów na terenie Międzygminnego Składowiska Odpadów Komunalnych w Służewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Dostawa i montaż hali sortowni typu hala namiotowa w lekkiej konstrukcji stalowej. Dwuspadowa hala namiotowa w lekkiej konstrukcji stalowej o wymiarach 20,00 x 40,00 m, o wysokości 6,00 m w okapie i 9,40 m w kalenicy. Pokrycie: dach (650 g/m2), ściany (680 g/m2) materiał plandekowy PCV obustronnie powlekany - dach w kolorze białym, boki w kolorze zielonym. Ściany boczne doświetlane materiałem przezroczystym. Dwie bramy o wym. 4,00 x 4,00 m dwudzielne, rozsuwane po stronie zewnętrznej, wypełnione materiałem przezroczystym PCV. Wentylacja grawitacyjna w ścianach szczytowych pod kalenicą o wymiarach 1,00 x 1,00 m. Wentylacja nawiewna i wywiewna z kabiny sortowniczej. Zadanie II - Wykonanie stóp fundamentowych, belek podwalinowych, posadzki, instalacji kanalizacji, instalacji wodociągowej, instalacji elektrycznej hali sortowni. Zaprojektowano żelbetowe stopy fundamentowe z betonu C16/20/B20/ zbrojone stalą A-IIIN. Stopy zabezpieczyć izolacją powłokowa przeciwwilgociową np. DYSPERBITEM. Żelbetowe stopy zaprojektowano z betonu C16/20 /B20/ zbrojonego stalą A-IIIN. Wszelkie warstwy nasypowe poniżej poziomu posadowienia usuwać i zastępować zagęszczonym żwirem lub pospółką. Stopy fundamentowe zbrojone siatką z prętów # 12 o oczkach 20 x 20 cm. Jako belki podwalinowe zastosowano : w osi A-A, B-B - typowe obrzeża betonowe o wymiarach 8 x 30 cm układane na ławie betonowej, w osi 1-1, 9-9 - typowe krawężniki drogowe 15 x 30 cm układane po obwodzie na ławie betonowej z betonu B-10 o F- 0,0625m2. Po usunięciu humusu / około 30 cm/ na gruncie na gruncie rodzimym należy wykonać następujące warstwy: posadzka betonowa z betonu B-25 zbrojona siatką z prętów # 10 o oczkach 25 x 25 cm grubości 20 cm, folia izolacyjna PE grubości 0,20 mm, warstwa podbudowy z betonu B- 10 grubości 10 cm, sprofilowana , zagęszczona warstwa piasku gr. 25 cm. Przy realizacji posadzki uwzględnić istniejące utwardzenie - płyta betonowa wokół kabiny sortowniczej -w miejscu połączenia projektowanej posadzki z istniejącą płytą zastosować dylatację z warstwy styropianu grubości 2 cm. Poziom nowej posadzki dostosować do istniejącej płyty betonowej: wykonanie warstwy podkładowej grubości 25 cm z piasku zagęszczonego warstwami, wykonanie podkładu z tzw. chudego betonu grubości 10 cm z betonu klasy B10, wykonanie dylatacji obwodowej ze spienionego PCV wokół ścian w celu umożliwienia swobodnego poślizgu posadzki we wszystkich kierunkach, wykonanie izolacji poziomej z foli izolacyjnej - budowlanej PE 0,2 mm wykonanie siatki zbrojeniowej z prętów # 10 stal St3SX o oczkach 25 x 25 cm, rozkładanie, poziomowanie oraz wibrowanie betonu klasy B-25 na piasku i kruszywie płukanym mechaniczne zacieranie posadzki , aż do uzyskania odpowiednio gładkiej powierzchni, mechaniczne nacięcie szczelin dylatacyjnych przeciw skurczowych w młodym betonie przy użyciu piły diamentowej - pola 6,0 x 6,0 m, obcięcie nadmiaru pianki do poziomu podłogi wypełnienie szczelin dylatacyjnych masą poliuretanową w okresie 4-5 tygodni od ukończenia posadzki. Wokół hali zaprojektowano opaskę betonową o wymiarach 12 x 75 cm z betonu B- 15 ułożonej na zagęszczonej podsypce piaskowej grubości 20 cm. Opaskę betonowa wykonać ze spadkiem 2% na zewnątrz do odprowadzenia wód opadowych z powierzchni dachu na tereny zielone. Zaopatrzenie w wodę projektowanej sortowni odpadów odbywać się będzie z istniejącej sieci wodociągowej na terenie wysypiska PE Dn 32. Woda doprowadzona będzie do hali i wykorzystywana tylko do celów technologicznych. Za pierwszym zaworem odcinającym od strony wejściowej przyłącza zawór odcinający DN 40 .Po wykonaniu przyłącza do hali sortowni należy je poddać próbie na ciśnienie Mpa wg PN- 81/B-10725. Przed oddaniem wodociągu do eksploatacji należy przepłukać go wodą z prędkością większą od 1m/s i następnie zdezynfekować podchlorynem sodu zalecane stężenie 1 l podchlorynu sodu na 500 l wody . Po zakończeniu dezynfekcji i spuszczeniu wody należy go ponownie przepłukać. Instalacje kanalizacji technologicznej planuje się wykonać z rur i kształtek kielichowych systemu kanalizacji zewnętrznej z PCV WAWIN z uszczelnieniem. Do kanalizacji odprowadzane będą ścieki z odwodnienia liniowego wykonanego z prefabrykowanych elementów betonowych klasy C 250 i wpustu wewnętrznej kanalizacji w rejonie punktu czerpalnego. Zastosować kratkę ściekową żeliwną. Całość kanalizacji posadowić należy bezpośrednio na dnie wykopu dając pod rurę warstwę wyrównawczą z gruntu rodzimego nie zagęszczonego o grubości 10 do 15 cm z wyprofilowaniem stanowiące łożysko nośne - kąt podparcia co najmniej 90 stopni. Rury PCV powinny być obsypane materiałami sypkimi, takimi jak żwir, tłuczeń, piasek lub mieszanina piaski i żwiru. Pod drogami wymagany stopień zagęszczenia dla osypki wynosi 90 %. Osypka powinna być zagęszczona warstwami o grubości 10 - 30 cm. Minimum szerokość osypki po bokach na rury powinna wynosić co najmniej 30 cm. Projektowane obwody elektryczne wyprowadzone są z istniejącej rozdzielni RG. Rozbudowę rozdzielni wykonać zgodnie ze schematem (rys. Nr 2). Lokalizacja rozdzielni RG zgodnie z rys nr 1. Wielkości zabezpieczeń oraz przekroje przewodów zgodnie ze schematem. Zasilanie rozdzielni RG pozostaje istniejące. Przy rozdzielni RG zlokalizowany jest wyłącznik główny prądu. Instalację oświetleniową wykonać zgodnie z rysunkiem i opisem. Instalacje wykonać w rurkach RL22 mocowanych do konstrukcji budynku uchwytami opaskowymi. Instalację wykonać przewodem YDY 3x1,5 mm2 oraz YDY 4x1,5 mm2 do opraw oświetleniowych z modułem awaryjnym. Dla oświetlenia budynku przyjęto oprawy FIBRA II AC 2x36 W lub inne o podobnych parametrach technicznych. Oprawy montować do konstrukcji stropu na zwieszakach. Wysokość zawieszenia opraw 6 m od podłoża. Stosować osprzęt natynkowy szczelny. Wyłączniki montować na wysokości 1,5 m od podłoża. Zasilanie obwodu oświetleniowego prowadzić w posadzce w rurze AROT DVK 75. Instalację należy wykonać zgodnie z rysunkiem nr 1. Gniazdo służy do podłączenia prasy hydraulicznej. Zasilanie gniazda wykonać przewodem YDY 5x6 mm2 w posadzce. Przewód prowadzić w rurze AROT DVK 75. Instalację należy wykonać zgodnie z rysunkiem nr 1. Gniazdo montować na wysokości ok. 1,2 m. od podłoża. Przykładowy sposób montażu gniazda pokazano na rys. 1. Na budynku zgodnie z informacją producenta nie przewiduje się wykonania instalacji odgromowej. Dach i boki wykonane są z materiału plandekowego obustronnie powlekanego posiadającego atest zgodności z normami trudno zapalności (zgodny z normą DIN 4102 B1). Jako ochronę od porażeń zastosowano: SAMOCZYNNE ODŁĄCZENIE W UKŁADZIE TN-C-S. Ochronie podlegają styki ochronne gniazd wtykowych oraz metalowe obudowy urządzeń. Dla projektowanych obwodów zastosowano wyłączniki różnicowo-prądowe o prądzie różnicowym 30 mA. Całość instalacji wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Po wykonaniu instalacji należy wykonać pomiary skuteczności ochrony p. porażeniowej oraz izolacji obwodów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.10.00.00-7, 45.26.23.00-4, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9, 45.22.38.10-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1 Dostawa i montaż hali sortowni typu hala namiotowa w lekkiej konstrukcji stalowej 4.000,00 zł, Zadanie 2 Wykonanie stóp fundamentowych, belek podwalinowych, posadzki, instalacji kanalizacji, instalacji wodociągowej, instalacji elektrycznej hali sortowni 3.500,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla każdego zadania wymagane jest wykazanie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości netto minimum 100.000,00 zł wraz dokumentem potwierdzającym, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona, (w przypadku złożenia ofert na dwa zadania należy wykazać się wykonaniem dwóch zadań o wartości 100.000,00 zł).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane z co najmniej 5-letnim doświadczeniem

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. - powinien posiadać środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową do wysokości ceny złożonej oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 7 do SIWZ, 2. oświadczenie o posiadanych środkach finansowych na rachunku bankowym lub zdolności kredytowej do wysokości ceny złożonej oferty, 3. - formularz OFERTA, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ, - pełnomocnictwo, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy, w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - kosztorys ofertowy, wg przedmiaru zamawiającego, - wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 8 do SIWZ wraz ze wskazaniem zakresu prac wykonywanych przez podwykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia sytuacji tj. brak uzyskania ostatecznej decyzji: Starosty Aleksandrowskiego z dnia 15.06.2005r. Nr BI/Bb/7351/256/05 dotyczącej budowy budynku sortowni odpadów, przebudowy przyłącza energetycznego i kanalizacji tłocznej oraz budowy zalicznikowych przyłączy kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w zakresie: zmiany parametrów technicznych budynku i odstąpienia od budowy kanalizacji sanitarnej z oczyszczalnią zbiorową i drenażem rozsączającym, termin rozpoczęcia robót ulega odpowiedniemu przesunięciu do czasu uzyskania klauzuli ostateczności decyzji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/zgzk.a.k
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Ziemi Kujawskiej z/s w Aleksandrowie Kujawskim ul. Chopina 4 87-700 Aleksandrów Kujawski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Związek Gmin Ziemi Kujawskiej z/s w Aleksandrowie Kujawskim ul. Chopina 4 87-700 Aleksandrów Kujawski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż hali sortowni typu hala namiotowa w lekkiej konstrukcji stalowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwuspadowa hala namiotowa w lekkiej konstrukcji stalowej o wymiarach 20,00 x 40,00 m, o wysokości 6,00 m w okapie i 9,40 m w kalenicy. Pokrycie: dach (650 g/m2), ściany (680 g/m2) materiał plandekowy PCV obustronnie powlekany - dach w kolorze białym, boki w kolorze zielonym. Ściany boczne doświetlane materiałem przezroczystym. Dwie bramy o wym. 4,00 x 4,00 m dwudzielne, rozsuwane po stronie zewnętrznej, wypełnione materiałem przezroczystym PCV. Wentylacja grawitacyjna w ścianach szczytowych pod kalenicą o wymiarach 1,00 x 1,00 m. Wentylacja nawiewna i wywiewna z kabiny sortowniczej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-7, 45.22.38.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie stóp fundamentowych, belek podwalinowych, posadzki, instalacji kanalizacji, instalacji wodociągowej, instalacji elektrycznej hali sortowni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowano żelbetowe stopy fundamentowe z betonu C16/20/B20/ zbrojone stalą A-IIIN. Stopy zabezpieczyć izolacją powłokowa przeciwwilgociową np. DYSPERBITEM. Żelbetowe stopy zaprojektowano z betonu C16/20 /B20/ zbrojonego stalą A-IIIN. Wszelkie warstwy nasypowe poniżej poziomu posadowienia usuwać i zastępować zagęszczonym żwirem lub pospółką. Stopy fundamentowe zbrojone siatką z prętów # 12 o oczkach 20 x 20 cm. Jako belki podwalinowe zastosowano : w osi A-A, B-B - typowe obrzeża betonowe o wymiarach 8 x 30 cm układane na ławie betonowej, w osi 1-1, 9-9 - typowe krawężniki drogowe 15 x 30 cm układane po obwodzie na ławie betonowej z betonu B-10 o F- 0,0625m2. Po usunięciu humusu / około 30 cm/ na gruncie na gruncie rodzimym należy wykonać następujące warstwy: posadzka betonowa z betonu B-25 zbrojona siatką z prętów # 10 o oczkach 25 x 25 cm grubości 20 cm, folia izolacyjna PE grubości 0,20 mm, warstwa podbudowy z betonu B- 10 grubości 10 cm, sprofilowana , zagęszczona warstwa piasku gr. 25 cm. Przy realizacji posadzki uwzględnić istniejące utwardzenie - płyta betonowa wokół kabiny sortowniczej -w miejscu połączenia projektowanej posadzki z istniejącą płytą zastosować dylatację z warstwy styropianu grubości 2 cm. Poziom nowej posadzki dostosować do istniejącej płyty betonowej: wykonanie warstwy podkładowej grubości 25 cm z piasku zagęszczonego warstwami, wykonanie podkładu z tzw. chudego betonu grubości 10 cm z betonu klasy B10, wykonanie dylatacji obwodowej ze spienionego PCV wokół ścian w celu umożliwienia swobodnego poślizgu posadzki we wszystkich kierunkach, wykonanie izolacji poziomej z foli izolacyjnej - budowlanej PE 0,2 mm wykonanie siatki zbrojeniowej z prętów # 10 stal St3SX o oczkach 25 x 25 cm, rozkładanie, poziomowanie oraz wibrowanie betonu klasy B-25 na piasku i kruszywie płukanym mechaniczne zacieranie posadzki , aż do uzyskania odpowiednio gładkiej powierzchni, mechaniczne nacięcie szczelin dylatacyjnych przeciw skurczowych w młodym betonie przy użyciu piły diamentowej - pola 6,0 x 6,0 m, obcięcie nadmiaru pianki do poziomu podłogi wypełnienie szczelin dylatacyjnych masą poliuretanową w okresie 4-5 tygodni od ukończenia posadzki. Wokół hali zaprojektowano opaskę betonową o wymiarach 12 x 75 cm z betonu B- 15 ułożonej na zagęszczonej podsypce piaskowej grubości 20 cm. Opaskę betonowa wykonać ze spadkiem 2% na zewnątrz do odprowadzenia wód opadowych z powierzchni dachu na tereny zielone. Zaopatrzenie w wodę projektowanej sortowni odpadów odbywać się będzie z istniejącej sieci wodociągowej na terenie wysypiska PE Dn 32. Woda doprowadzona będzie do hali i wykorzystywana tylko do celów technologicznych. Za pierwszym zaworem odcinającym od strony wejściowej przyłącza zawór odcinający DN 40 .Po wykonaniu przyłącza do hali sortowni należy je poddać próbie na ciśnienie Mpa wg PN- 81/B-10725. Przed oddaniem wodociągu do eksploatacji należy przepłukać go wodą z prędkością większą od 1m/s i następnie zdezynfekować podchlorynem sodu / zalecane stężenie 1 l podchlorynu sodu na 500 l wody /. Po zakończeniu dezynfekcji i spuszczeniu wody należy go ponownie przepłukać. Instalacje kanalizacji technologicznej planuje się wykonać z rur i kształtek kielichowych systemu kanalizacji zewnętrznej z PCV WAWIN z uszczelnieniem. Do kanalizacji odprowadzane będą ścieki z odwodnienia liniowego wykonanego z prefabrykowanych elementów betonowych klasy C 250 i wpustu wewnętrznej kanalizacji w rejonie punktu czerpalnego. Zastosować kratkę ściekową żeliwną. Całość kanalizacji posadowić należy bezpośrednio na dnie wykopu dając pod rurę warstwę wyrównawczą z gruntu rodzimego nie zagęszczonego o grubości 10 do 15 cm z wyprofilowaniem stanowiące łożysko nośne - kąt podparcia co najmniej 90 stopni. Rury PCV powinny być obsypane materiałami sypkimi, takimi jak żwir, tłuczeń, piasek lub mieszanina piaski i żwiru. Pod drogami wymagany stopień zagęszczenia dla osypki wynosi 90 %. Osypka powinna być zagęszczona warstwami o grubości 10 - 30 cm. Minimum szerokość osypki po bokach na rury powinna wynosić co najmniej 30 cm. Projektowane obwody elektryczne wyprowadzone są z istniejącej rozdzielni RG. Rozbudowę rozdzielni wykonać zgodnie ze schematem (rys. Nr 2). Lokalizacja rozdzielni RG zgodnie z rys nr 1. Wielkości zabezpieczeń oraz przekroje przewodów zgodnie ze schematem. Zasilanie rozdzielni RG pozostaje istniejące. Przy rozdzielni RG zlokalizowany jest wyłącznik główny prądu. Instalację oświetleniową wykonać zgodnie z rysunkiem i opisem. Instalacje wykonać w rurkach RL22 mocowanych do konstrukcji budynku uchwytami opaskowymi. Instalację wykonać przewodem YDY 3x1,5 mm2 oraz YDY 4x1,5 mm2 do opraw oświetleniowych z modułem awaryjnym. Dla oświetlenia budynku przyjęto oprawy FIBRA II AC 2x36 W lub inne o podobnych parametrach technicznych. Oprawy montować do konstrukcji stropu na zwieszakach. Wysokość zawieszenia opraw 6 m od podłoża. Stosować osprzęt natynkowy szczelny. Wyłączniki montować na wysokości 1,5 m od podłoża. Zasilanie obwodu oświetleniowego prowadzić w posadzce w rurze AROT DVK 75. Instalację należy wykonać zgodnie z rysunkiem nr 1. Gniazdo służy do podłączenia prasy hydraulicznej. Zasilanie gniazda wykonać przewodem YDY 5x6 mm2 w posadzce. Przewód prowadzić w rurze AROT DVK 75. Instalację należy wykonać zgodnie z rysunkiem nr 1. Gniazdo montować na wysokości ok. 1,2 m. od podłoża. Przykładowy sposób montażu gniazda pokazano na rys. 1. Na budynku zgodnie z informacją producenta nie przewiduje się wykonania instalacji odgromowej. Dach i boki wykonane są z materiału plandekowego obustronnie powlekanego posiadającego atest zgodności z normami trudno zapalności (zgodny z normą DIN 4102 B1). Jako ochronę od porażeń zastosowano: SAMOCZYNNE ODŁĄCZENIE W UKŁADZIE TN-C-S. Ochronie podlegają styki ochronne gniazd wtykowych oraz metalowe obudowy urządzeń. Dla projektowanych obwodów zastosowano wyłączniki różnicowo-prądowe o prądzie różnicowym 30 mA. Całość instalacji wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Po wykonaniu instalacji należy wykonać pomiary skuteczności ochrony p. porażeniowej oraz izolacji obwodów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.10.00.00-7, 45.26.23.00-4, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.