Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-02
Bolestraszyce: Rozbudowa oficyny dużej - dobudowa werandy, dobudowa ganku na kolumnadzie, dobudowa wiatrołapu wejściowego, wymiana poszycia dachowego ( bez zmiany geometrii i konstrukcji więźby i z zastosowaniem dachu ocieplonego ), przebudowa facjatek, wymiana stolarki, zmiana sposobu użytkowania poddasza na cele mieszkalne oficyny dużej na działce nr 906/1 w Bolestraszycach,gmina Żurawica w zakresie dobudowy werandy na elewacji płn. - zach., wykonania balkonu na elawacji płd. - wsch., zmiany sposobu użytkowania poddasza na cele mieszkalne w części niższej budynku oraz wymiana części stolarki.
Numer ogłoszenia: 220198 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Arboretum i Zakład Fizjografii , Bolestraszyce 130, 37-722 Bolestraszyce, woj. podkarpackie, tel. 016 6716425, faks 016 6716425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolestraszyce.com.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa podkarpackiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oficyny dużej - dobudowa werandy, dobudowa ganku na kolumnadzie, dobudowa wiatrołapu wejściowego, wymiana poszycia dachowego ( bez zmiany geometrii i konstrukcji więźby i z zastosowaniem dachu ocieplonego ), przebudowa facjatek, wymiana stolarki, zmiana sposobu użytkowania poddasza na cele mieszkalne oficyny dużej na działce nr 906/1 w Bolestraszycach,gmina Żurawica w zakresie dobudowy werandy na elewacji płn. - zach., wykonania balkonu na elawacji płd. - wsch., zmiany sposobu użytkowania poddasza na cele mieszkalne w części niższej budynku oraz wymiana części stolarki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót, wynikający z posiadanego projektu obejmuje: a/. wykonanie dobudowy przeszklonej werandy o konstrukcji drewnianej na elewacji północno-zachodniej, b/. wykonanie balkonu o konstrukcji drewnianej na elewacji południowo-wschodniej, c/. zmianę sposobu użytkowania poddasza w części niższej na cele mieszkalne, obejmującą wykonanie nowych schodów na poddasza o konstrukcji drewnianej, przebudowę pomieszczeń, ze zmianami w programie funkcjonalno-użytkowym, d/. wymianę części stolarki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 6400 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1/. wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane ( dwa zamówienia publiczne ) związane z remontem ( modernizacją ) obiektów użyteczności publicznej, obiektów zabytkowych lub podlegających ochronie konserwatorskiej, obiektów przeznaczonych do powszechnego użytku, o łącznej wartości nie niższej niż 150000 PLN brutto i potwierdzą należyte ich wykonanie, np. poprzez referencje 2.2/. zatrudniają osobę przewidzianą ( uprawnioną ) do sprawowania funkcji kierownika budowy i posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w obiektach kubaturowych, z co najmniej 2 letnią praktyką zawodowa na budowie przy tego typu obiektach oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego 3/. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1/. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności budowlanej, w wysokości nie niższej niż 100000 PLN 3.2/. udokumentują dysponowanie środkami finansowymi w wysokości nie niższej niż 100000 PLN na bieżącą realizację zamówienia ( np. posiadane środki finansowe, zdolność kredytową, gwarancje bankowe lub innego rodzaju, dopuszczone prawem ) 4/. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp 5/. udzielą zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty II. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunki określone w pkt I pkt 1: a/. ppkt 1,4 - spełniać i udokumentować musi każdy wykonawca osobno b/. ppkt 1,2,5 - muszą spełniać i udokumentować łącznie 2. Ponadto: a/. wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia b/. w pełnomoctnictwie określą dokładnie zakres tego pełnomocnictwa III. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy wykonawca w ramach oferty przetargowej, musi przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1/. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu ( wg wzoru ) 2/. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( wg wzoru ) 3/. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaśiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4/. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania ( wg wzoru ) oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie 5/. kserokopie uprawnień osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i ważnych ( aktualnych ) zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ( dotyczy kierownika budowy ) 6/. polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( budowlano-montażowej ) 7/. kserokopię dowodu wniesienia wadium 8/. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9/. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 10/. informację z banku,w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie śodków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu na składanie ofert 11/. kosztorys ofertowy Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bolestraszyce.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego - Arboretum i Zakład Fizjografii - Bolestraszyce 130, 37-722 Wyszatyce, gmina Żurawica tel. 016 6716425 ( bezpłatnie ).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Arboretum i Zakład Fizjografii - Bolestraszyce 130, 37-722 Wyszaryce, gmina Żurawica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje Boisko- ORLIK 2012" w miejscowości Królówka
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.