eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętochłowiceBieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz odnowa oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Świętochłowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Świętochłowice: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz odnowa oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Świętochłowice
Numer ogłoszenia: 220287 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice , ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 32 3491 800, faks 32 349 18 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietochlowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz odnowa oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Świętochłowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz odnowa oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Świętochłowice. Na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Świętochłowice zlokalizowanych jest ogółem: 1. ok. 2.300 sztuk znaków, tablic i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, 2. ok. 2.600 mb barierek ulicznych, 3. ok. 14.000 mb drogowych barier ochronnych, 4. ok. 10 000 m2 oznakowania poziomego. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na dwa zadania: I. Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oznaczone jako zadanie nr 1. II. Odnowa oznakowania poziomego oznaczone jako zadanie nr 2. Zadanie I: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego obejmuje: 1. prostowanie przekrzywionych słupków i tarcz znaków; 2. wymianę uszkodzonych i nieczytelnych znaków; 3. montaż nowego oznakowania; 4. prostowanie przekrzywionych barier ulicznych oraz malowaniu barier; 5. montaż i wymianę uszkodzonych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; 6. kontrolę oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zlokalizowanego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Świętochłowice; 7. utrzymanie znaków w należytej czystości; 8. usuwanie wyjątkowych zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego min. montażu brakującego oznakowania wynikający z kradzieży, dewastacji, którego brak może być przyczyną wystąpienia zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego; 9. zapewnienie przestrzeni magazynowej w celu przechowywania w niej zdemontowanych elementów oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; 10. posiadanie na stanie magazynowym oraz ustawieniu w nagłych przypadkach znaków drogowych oraz innych zabezpieczeń; 11. usuwanie rdzy oraz malowanie ekranów akustycznych farbą antykorozyjną. 12. chemiczne usuwanie graffiti z przeźroczystych ekranów drogowych. Obliczenie powierzchni graffiti będzie polegało na obrysie zabrudzenia w formę figury geometrycznej np. prostokąt, a następnie obliczenie pola powierzchni, która określi obmiar graffiti. Zakres czynności związanych z bieżącym utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego obejmuje: 1) kontrolę trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zlokalizowanego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Świętochłowice (raz w tygodniu kontrola winna być dokonywana w obecności przedstawiciela zamawiającego) oraz składania raportu (wg załącznika nr 5 do umowy) z dokonanych kontroli; 2) utrzymanie w należytej czystości znaków poprzez mycie ich minimum 2 razy w roku, w tym po okresie zimowym, środkami nie pogarszającymi własności użytkowych lica znaku oraz bieżącym usuwaniu w okresie zimowym śniegu z lica znaków; 3) w razie stwierdzenia podczas kontroli przeprowadzanej przez Wykonawcę lub w sytuacji przyjęcia zgłoszenia telefonicznego funkcjonariuszy Policji, Straży Miejskiej, Straży Pożarnej lub pracowników Centrum Zarządzania Kryzysowego powstania sytuacji wyjątkowego zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego w postaci braku lub zniszczenia oznakowania pionowego lub urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (w szczególności dotyczy to znaków A20, A30, A7, B1, B2, B21, B22, B20, B23, C1 - C8, D3, D6, D6a, D6b). Wykonawca niezwłocznie powiadamia (w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach) o tym fakcie Zamawiającego i ustala zasady i zakres likwidacji zagrożenia. Poza godzinami pracy Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach niezwłocznie przystępuje do usuwania zagrożenia, a Zamawiającemu przedstawia dokumentację zdjęciową wykonanych robót wraz z opisem wykonanych prac oraz raport według załącznika nr 6 do umowy. 4) zapewnienie przestrzeni magazynowej w celu przechowywania w niej zdemontowanych elementów oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego z odzysku. Ocena stanu technicznego zdemontowanych elementów będzie przeprowadzana na żądanie zamawiającego. Elementy nadające się do ponownego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest przechowywać do czasu ich ponownego montażu. Inne elementy nie nadające się do wykorzystania Wykonawca zobowiązany jest zutylizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. Należności uzyskane z zutylizowanych elementów będą pomniejszały wartości faktur za zamówione oznakowanie lub roboty; 5) posiadanie na stanie magazynowym oraz ustawieniu w nagłych przypadkach znaków drogowych oraz innych zabezpieczeń obejmuje poniższe oznakowanie: a.8 kompletów znaków umieszczonych na jednym słupku A - 30 + B - 33 (ograniczenie prędkości do 30 km/h + tabliczka z napisem uszkodzona nawierzchnia jezdni), b.6 kompletów znaków B - 36 z tabliczką na czas zalegania śniegu, c.5 kompletów znaków B - 36, d.3 komplety znaków B - 1, e.2 komplety znaków B - 2, B - 21, B - 22, A - 14, A - 12c, A - 12b, B - 33 (ograniczenie prędkości do 40 km/h) oraz B - 33 (ograniczenie prędkości do 50km/h), f.pachołki drogowe typu U - 55 - 20 sztuk, g.4 komplety barier drogowych z grupy U - 3c, h.4 komplety barier drogowych z grupy U - 3d i.3 komplety znaku F - 9 wraz 1 szt. tabliczki o treści - Nie dotyczy mieszkańców ul. Licealnej i Nastolatków, j.6 kompletna bariera drogowa U - 20b wraz z tarczą znaku B - 1. Przez komplet znaków wymienionych powyżej rozumie się - tarczę znaku wraz z elementami mocującymi, słupek oraz przenośną podstawę. Ustawienie powyższych znaków rozliczane będzie jako montaż tarczy znaku (poz. 65 z kosztorysu cenowego) Wymagania dotyczące terminów realizacji zadania -dla pkt 10 - ustawienie stosownych znaków do 3 godzin od przyjęcia zgłoszenia -dla pkt 1 i pkt 4 - do 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia (prostowania znaków oraz barier); -dla pkt 2, 3, oraz 5 - do 72 godzin od przyjęcia zgłoszenia. -dla pkt 8 - do 3 godzin od przyjęcia zgłoszenia Zasady realizacji zleconych robót Podstawą wykonywania prac związanych z realizacją zadania I na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Świętochłowice jest zlecenie, wydane w formie pisemnej, dostarczone faksem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie (za późniejszym potwierdzeniem pisemnym). Zlecenie telefonicznie może wydać osoba sprawująca ze strony Zamawiającego nadzór nad realizacją zadania (w godzinach urzędowania), a w sytuacjach związanych z zagrożeniem bezpieczeństwa ruchu drogowego także funkcjonariusz Policji, Straży Miejskiej, Straży Pożarnej lub pracownik Centrum Zarządzania Kryzysowego. O fakcie realizacji zleceń awaryjnych (zleconych przez funkcjonariusza Policji, Straży Miejskiej, Straży Pożarnej lub pracownika Centrum Zarządzania Kryzysowego) Wykonawca powinien niezwłocznie poinformować Zamawiającego wraz z przedstawieniem dokumentacji zdjęciowej i raportem z wykonanych robót według załącznika nr 6 do umowy. Kontrola, odbiór robót oraz wymagania do stosowanych materiałów Zamawiający wspólnie z Wykonawcą dokonywać będzie przeglądu kontrolnego w celu stwierdzenia jakości prowadzonych prac w zakresie utrzymania oznakowania. Zastosowane materiały muszą bezwzględnie spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23.07. 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm) Każdy materiał do wykonywania pionowego znaku drogowego, na który nie ma normy, musi posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę. Znaki drogowe powinny posiadać certyfikat bezpieczeństwa (znak B) nadany przez uprawnioną jednostkę. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność wobec osób trzecich, za szkody wynikłe z niewykonania lub niewłaściwego wykonania prac wynikających z zakresu umowy. Zadanie II: Odnowa oznakowania poziomego. Przedmiotem zadania II jest wykonanie odnowy oznakowania poziomego na drogach materiałami do cienkowarstwowego i grubowarstwowego znakowania dróg (w tym termoznaki). Orientacyjny zakres prac do wykonania został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. Szczegółową lokalizację odnowy oznakowania poziomego oraz ostateczny zakres robót uzgodni z wybranym wykonawcą wskazany w umowie przedstawiciel Zamawiającego. Odnowa oznakowania poziomego polegać będzie na wykonaniu zgodnego z obowiązującymi przepisami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 1 do specyfikacji mechanicznego lub ręcznego malowania farbami cienkowarstwowymi i masami grubowarstwowymi oraz naniesienie termoznaków po istniejącym oznakowaniu poziomym przy następujących warunkach: 1.barwa oznakowania biała, za wyjątkiem wybranych przejść dla pieszych (czerwone obwiednie) oraz termoznaków (czerwona, żółta, czarna) 2.grubość nakładanej powłoki farby: a.dla farb cienkowarstwowych od 0,3 do 0,8 mm mierzonej jako grubość powłoki mokrej; b.dla masy grubowarstwowej od 1,8 do 3,0 mm; c.dla termoznaków od 1,0 do 3,5 mm; 3.w centrum miasta i na drogach powiatowych prace winny być prowadzone w godzinach od 1800 do 600; 4.udzielenie gwarancji na wykonane roboty: dla oznakowania poziomego cienkowarstwowego 1 roku, dla oznakowania poziomego grubowarstwowego 4 lata, dla termo znaków 4 lata oraz zapewnienie parametrów oznakowania w okresie gwarancyjnym. Podstawą wykonywania prac związanych z realizacją zadania II jest zlecenie, wydane w formie pisemnej, dostarczone faksem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie (za późniejszym potwierdzeniem pisemnym). Zakres robót każdorazowo zostanie ustalony z Wykonawcą a termin ich wykonania nie będzie dłuższy niż 2 tygodnie. Wykonawca wykonane prace rozliczać będzie każdorazowo po wykonaniu zlecenia. Wartość wykonanych prac Wykonawca wyceni według formularza ofertowego zgodnego ze zleceniem. Zamawiający wspólnie z Wykonawcą dokonywać będzie przeglądu kontrolnego wykonanych prac w celu stwierdzenia ich jakości. Zastosowane materiały muszą bezwzględnie spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23.07. 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). Wykonawca powinien podać cenę oferty brutto obliczoną na podstawie formularza ofertowego załączonego do specyfikacji. Wszystkie ceny powinny zawierać w sobie ewentualne upusty proponowane przez wykonawcę. Proponowane przez wykonawcę ceny jednostkowe będą stałe przez cały okres realizacji umowy. Wszelkie użyte materiały muszą posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę, a na każde żądanie zamawiającego, osoby nadzorującej, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 34.99.23.00 - Znaki uliczne 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że : 1.2.1. w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej jedną (1) usługę polegającą na bieżącym utrzymaniu oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego o wartości wynoszącej nie mniej niż 150.000,00 zł brutto Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługi wykonane / wykonywane na podstawie jednej umowy/w ramach jednego zamówienia. 1.2.2. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności, zrealizował jedną (1) robotę budowlaną polegającą na odnowie oznakowania poziomego, o wartości wynoszącej nie mniej niż 100 000,00 zł brutto. Przez jedną robotę budowlaną Zamawiający rozumie roboty wykonane na podstawie jednej umowy/w ramach jednego zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim sprzętem, który zagwarantuje wykonanie usług objętych przedmiotem zamówienia tj. co najmniej: - 1 podnośnik koszowy, - 1 samochód przystosowany do przewozu osób, narzędzi i części zamiennych, - 1 śrutownica lub frezarka do usuwania oznakowania poziomego, - 1 samojezdna malowarka, - 1 układarka mas chemoutwardzalnych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenia oraz dokumenty wskazane w rozdziale 6 specyfikacji, 2. wypełniony i podpisany formularz ofertowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 2), 3. wypełniony i podpisany formularz cenowy dla zadania nr I (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 3), 3. wypełniony i podpisany formularz cenowy dla zadania nr II (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 4), 4. oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub podania przez wykonawcę nazw ( firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca się powołuje na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy ( w treści formularza ofertowego pkt 3) 5. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), 6. pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych. 7. informację o przynależności do grupy kapitałowej składanej w trybie art.26 ust.2d ustawy (wzór informacji o przynależności do grupy kapitałowej składanej w trybie art.26 ust.2d ustawy zamieszony w załączniku nr 7) W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy poprzez: a) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 4 ust. 1 umowy, gdy wystąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Zmiana stawki podatku VAT odpowiednio zmieni cenę przedmiotu umowy brutto oraz ceny jednostkowe w złotych brutto określone w ofercie przez Wykonawcę , b) zmiany podwykonawców na których zasoby, powoływał się Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż dotychczasowy podmiot (podwykonawca).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swietochlowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych - Urząd Miejski Świętochłowice ul. Katowicka 54..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych - Urząd Miejski Świętochłowice ul. Katowicka 54 pok.115-116.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.