To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-22
Świętochłowice: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz odnowa oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Świętochłowice
Numer ogłoszenia: 263211 - 2014; data zamieszczenia: 22.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220287 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice, ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 32 3491 800, faks 32 349 18 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz odnowa oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Świętochłowice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz odnowa oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Świętochłowice. Na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Świętochłowice zlokalizowanych jest ogółem: 1. ok. 2.300 sztuk znaków, tablic i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, 2. ok. 2.600 mb barierek ulicznych, 3. ok. 14.000 mb drogowych barier ochronnych, 4. ok. 10 000 m2 oznakowania poziomego. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na dwa zadania: I. Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oznaczone jako zadanie nr 1. II. Odnowa oznakowania poziomego oznaczone jako zadanie nr 2. Zadanie I: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego obejmuje: 1. prostowanie przekrzywionych słupków i tarcz znaków; 2. wymianę uszkodzonych i nieczytelnych znaków; 3. montaż nowego oznakowania; 4. prostowanie przekrzywionych barier ulicznych oraz malowaniu barier; 5. montaż i wymianę uszkodzonych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; 6. kontrolę oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zlokalizowanego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Świętochłowice; 7. utrzymanie znaków w należytej czystości; 8. usuwanie wyjątkowych zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego min. montażu brakującego oznakowania wynikający z kradzieży, dewastacji, którego brak może być przyczyną wystąpienia zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego; 9. zapewnienie przestrzeni magazynowej w celu przechowywania w niej zdemontowanych elementów oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; 10. posiadanie na stanie magazynowym oraz ustawieniu w nagłych przypadkach znaków drogowych oraz innych zabezpieczeń; 11. usuwanie rdzy oraz malowanie ekranów akustycznych farbą antykorozyjną. 12. chemiczne usuwanie graffiti z przeźroczystych ekranów drogowych. Obliczenie powierzchni graffiti będzie polegało na obrysie zabrudzenia w formę figury geometrycznej np. prostokąt, a następnie obliczenie pola powierzchni, która określi obmiar graffiti. Zakres czynności związanych z bieżącym utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego obejmuje: 1) kontrolę trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zlokalizowanego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Świętochłowice (raz w tygodniu kontrola winna być dokonywana w obecności przedstawiciela zamawiającego) oraz składania raportu (wg załącznika nr 5 do umowy) z dokonanych kontroli; 2) utrzymanie w należytej czystości znaków poprzez mycie ich minimum 2 razy w roku, w tym po okresie zimowym, środkami nie pogarszającymi własności użytkowych lica znaku oraz bieżącym usuwaniu w okresie zimowym śniegu z lica znaków; 3) w razie stwierdzenia podczas kontroli przeprowadzanej przez Wykonawcę lub w sytuacji przyjęcia zgłoszenia telefonicznego funkcjonariuszy Policji, Straży Miejskiej, Straży Pożarnej lub pracowników Centrum Zarządzania Kryzysowego powstania sytuacji wyjątkowego zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego w postaci braku lub zniszczenia oznakowania pionowego lub urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (w szczególności dotyczy to znaków A20, A30, A7, B1, B2, B21, B22, B20, B23, C1 - C8, D3, D6, D6a, D6b). Wykonawca niezwłocznie powiadamia (w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach) o tym fakcie Zamawiającego i ustala zasady i zakres likwidacji zagrożenia. Poza godzinami pracy Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach niezwłocznie przystępuje do usuwania zagrożenia, a Zamawiającemu przedstawia dokumentację zdjęciową wykonanych robót wraz z opisem wykonanych prac oraz raport według załącznika nr 6 do umowy. 4) zapewnienie przestrzeni magazynowej w celu przechowywania w niej zdemontowanych elementów oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego z odzysku. Ocena stanu technicznego zdemontowanych elementów będzie przeprowadzana na żądanie zamawiającego. Elementy nadające się do ponownego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest przechowywać do czasu ich ponownego montażu. Inne elementy nie nadające się do wykorzystania Wykonawca zobowiązany jest zutylizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. Należności uzyskane z zutylizowanych elementów będą pomniejszały wartości faktur za zamówione oznakowanie lub roboty; 5) posiadanie na stanie magazynowym oraz ustawieniu w nagłych przypadkach znaków drogowych oraz innych zabezpieczeń obejmuje poniższe oznakowanie: a.8 kompletów znaków umieszczonych na jednym słupku A - 30 + B - 33 (ograniczenie prędkości do 30 km/h + tabliczka z napisem uszkodzona nawierzchnia jezdni), b.6 kompletów znaków B - 36 z tabliczką na czas zalegania śniegu, c.5 kompletów znaków B - 36, d.3 komplety znaków B - 1, e.2 komplety znaków B - 2, B - 21, B - 22, A - 14, A - 12c, A - 12b, B - 33 (ograniczenie prędkości do 40 km/h) oraz B - 33 (ograniczenie prędkości do 50km/h), f.pachołki drogowe typu U - 55 - 20 sztuk, g.4 komplety barier drogowych z grupy U - 3c, h.4 komplety barier drogowych z grupy U - 3d i.3 komplety znaku F - 9 wraz 1 szt. tabliczki o treści - Nie dotyczy mieszkańców ul. Licealnej i Nastolatków, j.6 kompletna bariera drogowa U - 20b wraz z tarczą znaku B - 1. Przez komplet znaków wymienionych powyżej rozumie się - tarczę znaku wraz z elementami mocującymi, słupek oraz przenośną podstawę. Ustawienie powyższych znaków rozliczane będzie jako montaż tarczy znaku (poz. 65 z kosztorysu cenowego) Wymagania dotyczące terminów realizacji zadania -dla pkt 10 - ustawienie stosownych znaków do 3 godzin od przyjęcia zgłoszenia -dla pkt 1 i pkt 4 - do 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia (prostowania znaków oraz barier); -dla pkt 2, 3, oraz 5 - do 72 godzin od przyjęcia zgłoszenia. -dla pkt 8 - do 3 godzin od przyjęcia zgłoszenia Zasady realizacji zleconych robót Podstawą wykonywania prac związanych z realizacją zadania I na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Świętochłowice jest zlecenie, wydane w formie pisemnej, dostarczone faksem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie (za późniejszym potwierdzeniem pisemnym). Zlecenie telefonicznie może wydać osoba sprawująca ze strony Zamawiającego nadzór nad realizacją zadania (w godzinach urzędowania), a w sytuacjach związanych z zagrożeniem bezpieczeństwa ruchu drogowego także funkcjonariusz Policji, Straży Miejskiej, Straży Pożarnej lub pracownik Centrum Zarządzania Kryzysowego. O fakcie realizacji zleceń awaryjnych (zleconych przez funkcjonariusza Policji, Straży Miejskiej, Straży Pożarnej lub pracownika Centrum Zarządzania Kryzysowego) Wykonawca powinien niezwłocznie poinformować Zamawiającego wraz z przedstawieniem dokumentacji zdjęciowej i raportem z wykonanych robót według załącznika nr 6 do umowy. Kontrola, odbiór robót oraz wymagania do stosowanych materiałów Zamawiający wspólnie z Wykonawcą dokonywać będzie przeglądu kontrolnego w celu stwierdzenia jakości prowadzonych prac w zakresie utrzymania oznakowania. Zastosowane materiały muszą bezwzględnie spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23.07. 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm) Każdy materiał do wykonywania pionowego znaku drogowego, na który nie ma normy, musi posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę. Znaki drogowe powinny posiadać certyfikat bezpieczeństwa (znak B) nadany przez uprawnioną jednostkę. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność wobec osób trzecich, za szkody wynikłe z niewykonania lub niewłaściwego wykonania prac wynikających z zakresu umowy. Zadanie II: Odnowa oznakowania poziomego. Przedmiotem zadania II jest wykonanie odnowy oznakowania poziomego na drogach materiałami do cienkowarstwowego i grubowarstwowego znakowania dróg (w tym termoznaki). Orientacyjny zakres prac do wykonania został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. Szczegółową lokalizację odnowy oznakowania poziomego oraz ostateczny zakres robót uzgodni z wybranym wykonawcą wskazany w umowie przedstawiciel Zamawiającego. Odnowa oznakowania poziomego polegać będzie na wykonaniu zgodnego z obowiązującymi przepisami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 1 do specyfikacji mechanicznego lub ręcznego malowania farbami cienkowarstwowymi i masami grubowarstwowymi oraz naniesienie termoznaków po istniejącym oznakowaniu poziomym przy następujących warunkach: 1.barwa oznakowania biała, za wyjątkiem wybranych przejść dla pieszych (czerwone obwiednie) oraz termoznaków (czerwona, żółta, czarna) 2.grubość nakładanej powłoki farby: a.dla farb cienkowarstwowych od 0,3 do 0,8 mm mierzonej jako grubość powłoki mokrej; b.dla masy grubowarstwowej od 1,8 do 3,0 mm; c.dla termoznaków od 1,0 do 3,5 mm; 3.w centrum miasta i na drogach powiatowych prace winny być prowadzone w godzinach od 1800 do 600; 4.udzielenie gwarancji na wykonane roboty: dla oznakowania poziomego cienkowarstwowego 1 roku, dla oznakowania poziomego grubowarstwowego 4 lata, dla termo znaków 4 lata oraz zapewnienie parametrów oznakowania w okresie gwarancyjnym. Podstawą wykonywania prac związanych z realizacją zadania II jest zlecenie, wydane w formie pisemnej, dostarczone faksem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie (za późniejszym potwierdzeniem pisemnym). Zakres robót każdorazowo zostanie ustalony z Wykonawcą a termin ich wykonania nie będzie dłuższy niż 2 tygodnie. Wykonawca wykonane prace rozliczać będzie każdorazowo po wykonaniu zlecenia. Wartość wykonanych prac Wykonawca wyceni według formularza ofertowego zgodnego ze zleceniem. Zamawiający wspólnie z Wykonawcą dokonywać będzie przeglądu kontrolnego wykonanych prac w celu stwierdzenia ich jakości. Zastosowane materiały muszą bezwzględnie spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23.07. 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). Wykonawca powinien podać cenę oferty brutto obliczoną na podstawie formularza ofertowego załączonego do specyfikacji. Wszystkie ceny powinny zawierać w sobie ewentualne upusty proponowane przez wykonawcę. Proponowane przez wykonawcę ceny jednostkowe będą stałe przez cały okres realizacji umowy. Wszelkie użyte materiały muszą posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę, a na każde żądanie zamawiającego, osoby nadzorującej, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 34.99.23.00 - Znaki uliczne 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ROADS Spółka z o.o., ul. Karola Miarki 40, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 297549,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 268162,62
Oferta z najniższą ceną: 268162,62 / Oferta z najwyższą ceną: 454834,67
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIĘTOCHŁOWIC
- Wyłapywanie i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt oraz wyłapywanie, transport oraz umieszczenie chorych lub wymagających pomocy dzikich zwierząt w Ośrodku
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych i niemedycznych w butlach, tlenu ciekłego do zbiornika kriogenicznego wraz z infrastrukturą umożliwiającą odbiór i magazynowanie tlenu ciekłego na potrzeby Ze (...)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Świętochłowicach w okresie od 02 stycznia do 30 czerwca 2025r.
- Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Świętochłowice objętych komercyjnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi
więcej: przetargi w Świętochłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta i gminy Krapkowice
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- Budowa i serwis oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie Gminy Piaseczno, w roku 2025
- Remont placu manewrowego WORD w Łodzi OT Piotrków Trybunalski.
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa drogi Nr 108798B Sypnie - Kozłowo - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.