Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-15
Wrocław: ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI
ZESPOŁU SZKOLNO- PRZEDSZKOLNEGO NR 15
WE WROCŁAWIU PRZY UL. STANISŁAWOWSKIEJ 38/44
A). W WIEKU 3 - 5 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLA
B) W WIEKU 6 -13 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO SZKOŁY
Numer ogłoszenia: 220421 - 2010; data zamieszczenia: 15.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 15 , ul. Stanisławowska 38/44, 54-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7831450, faks 0-71 7831450.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp25wroclaw.ckp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - Zespół Szkolno - Przedszkolny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI ZESPOŁU SZKOLNO- PRZEDSZKOLNEGO NR 15 WE WROCŁAWIU PRZY UL. STANISŁAWOWSKIEJ 38/44 A). W WIEKU 3 - 5 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLA B) W WIEKU 6 -13 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO SZKOŁY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego w zakresie: Przygotowywania, dostawy i podawania posiłków dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 15 we Wrocławiu a) 150 dzieci przedszkolnych w wieku od 3 - 5 lat uczęszczających do przedszkola (całodzienne wyżywienie 4 daniowe) b) 120 dzieci szkolnych w wieku od 6 - 13 uczęszczających do szkoły (tylko obiad dwudaniowy) oraz odbioru resztek żywieniowych. Usługi świadczone będą na terenie Zespołu Szkolno - Przedszkolnego we Wrocławiu przy ul. Stanisławowskiej 38/44. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi z należytą starannością, zgodnie z przepisami sanitarno - epidemiologicznymi z uwzględnieniem zasad zdrowego i prawidłowego Żywienia oraz zasadami HACCAP. Wszystkie posiłki muszą zachować odpowiednią wartość kaloryczna. Diety wskazane przez intendenta lub dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 15 muszą być bezwzględnie zachowane Wykonawca będzie zobowiązany do sukcesywnego świadczenia usług w terminie: A. Funkcjonowania przedszkola począwszy od dnia 1 września 2010 r. do dnia 31 sierpnia 2011 r. tj. posiłki muszą być dostarczane codziennie przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych. Usługa nie będzie świadczona w ogóle przez jeden miesiąc wakacyjny, natomiast w drugim miesiącu wakacyjnym ilość wydawanych posiłków ulega znacznemu zmniejszeniu. B) funkcjonowania szkoły od dnia 1 września 2010 do dnia 22 czerwca 2011 posiłki muszą być dostarczane codziennie przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, przez 10 miesięcy z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych oraz ferii 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego w zakresie: Przygotowywania, dostawy i podawania posiłków dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 15 we Wrocławiu a) 150 dzieci przedszkolnych w wieku od 3 - 5 lat uczęszczających do przedszkola b) 120 dzieci szkolnych w wieku od 6 - 13 uczęszczających do szkoły oraz odbioru resztek żywieniowych. Harmonogram dostaw i wydawania posiłków w ciągu dnia kształtuje się następująco: W części A -Godzina 8.30 - dostawa śniadania do stołówki przedszkola w termosach wła-snych; -Godzina 11:30 - pierwsze danie: zupa, owoc -Godzina 14:00 - drugie danie i podwieczorek W części B -Godzina 12:30 - obiad w stołówce szkolnej; Godziny wymienione powyżej są godzinami wydawania posiłków - na Wykonawcy ciąży obowiązek takiej organizacji dostaw aby wydawanie posiłków odbyło się o ustalonych porach. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dowóz w części A: 4 posiłków dziennie oraz w części B obiadu 2-daniowego do wydawalni posiłków usytuowanej w siedzibie Zamawiającego. MENU RODZAJOWE: W części A -śniadanie: zupa mleczna, kanapka, herbata; -II śniadanie - owoc -pierwsze danie: zupa -obiad: drugie danie, jeden rodzaj surówek, kompot (z gotowanych owoców); -podwieczorek: typu budyń, galaretka, sałatki owocowe, ciasto lub słodka bułka w części B obiad 2-daniowy: - zupa, - drugie danie (ziemniaki, mięso, surówka lub danie typu łazanki, kluski, pierogi o masie) , napój Zamawiający nie dopuszcza, żeby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności w zakresie ob-jętym zamówieniem
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie za-mówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 usługi w zakresie przygotowywania i podawania posiłków dla dzieci przedszkolnych lub/i szkolnych na kwotę co najmniej 200 tys. zł brutto ( jedna usługa), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2) Druk - Arkusz kalkulacyjny, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3) Decyzje wydane przez PIS dopuszczające środki transportu do przewożenia artykułów produkcji i transportu żywności. 4) Zaakceptowany wzór umowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 5) Przykładowe 4 jadłospisy rozpisane na dekady.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych poniżej: -w przypadku zamknięcia lub zawieszenia działalności placówki Szkolno - Przedszkolnej w wyniku klęski żywiołowej, kataklizmu lub innych czynników, -zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne posiadające się co najmniej takie same kwalifikacje, -zmiana osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę, -siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z opisie przedmiotu zamówienia -zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagro-dzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę -rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodze-nie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie speł-nione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp25wroclaw.ckp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 15,
ul. Stanisławowska 38/44,
54-611 Wrocław, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 12:30, miejsce: Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 15, ul. Stanisławowska 38/44, 54-611 Wrocław, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Zakup 5 szt. fabrycznie nowych samochodów typu furgon na potrzeby DSDiK. CPV 34144750-0
- 19.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy BIO-RAD lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Opracowanie, druk i dostawa ulotki promocyjnej w ramach realizowanego projektu "Łączą nas zamki i pałace Polska-Niemcy" nr rej. PLSN.02.02-IP.01-0001/23, program Interreg Polska-Saksonia 2021-2027.
- BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
- Dostawa samochodu osobowego dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.