To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-02
Ełk: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA ORAZ MONITORINGU
NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI EKO-MAZURY SP. Z O.O.
NA OKRES 24 MIESIĘCY
Numer ogłoszenia: 220478 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189214 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o., Siedliska 77, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6210101, 629 15 00, faks 87 610 20 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA ORAZ MONITORINGU NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI EKO-MAZURY SP. Z O.O. NA OKRES 24 MIESIĘCY.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dział VI SIWZ 1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu Zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): a) CPV 79.71.00.00-4 - usługi ochroniarskie; b) CPV 79.71.10.00-1 - usługi nadzoru przy użyciu alarmu. 2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie ochrony mienia oraz monitoringu terenu na rzecz Zamawiającego, mającej na celu: a) zabezpieczenie przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren Zakładu w Siedliskach, oraz trzech Stacji przeładunkowych zlokalizowanych w Kośmidrach (Gmina Gołdap), Olecku i Białej Piskiej. b) ochronę mienia Zakładu i trzech Stacji przeładunkowych przed kradzieżą i dewastacją, c) zabezpieczenie terenu Zakładu i trzech Stacji przeładunkowych przed wjazdem pojazdów nieuprawnionych, d) kierowanie ruchem osób i pojazdów podczas sytuacji kryzysowych oraz w czasie akcji ratowniczej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę: 3.1. całego terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Siedliskach oraz następujących obiektów i sprzętu zlokalizowanych na ww terenie: a) budynek administracyjno-biurowy, b) punkt dobrowolnego gromadzenia odpadów, c) budynek wag samochodowych, d) hala kompostowni wraz z obszarem biofiltra, e) hala sortowni odpadów wraz z częścią socjalną, pomieszczeniem kotłowni i warsztatami, f) garaże samochodowe, g) garaż kompaktora, h) stacja paliw, i) podczyszczalnia ścieków, j) kwatera składowiska odpadów, k) budynek starego składowiska oraz garaż, l) maszyny i urządzenia na terenie Zakładu, m) linia do segregacji odpadów, n) linia intensywnej stabilizacji tlenowej kompostowni, o) stacja transformatorowa, p) wagi samochodowe, q) zbiorniki i przepompownie, r) ogrodzenie i sieć oświetleniowa. 3.2. terenu Stacji Przeładunkowej w Kośmidrach k Gołdapi, w tym: a) kontener biurowo-socjalny, b) waga samochodowa, c) garaż, d) punkt dobrowolnego gromadzenia odpadów, e) prasa z kontenerami przeładunkowymi, f) ogrodzenie i sieć oświetleniowa. 3.3. terenu Stacji Przeładunkowej w Olecku, w tym: a) kontener biurowo-socjalny, b) waga samochodowa, c) garaż, d) punkt dobrowolnego gromadzenia odpadów, e) prasa z kontenerami przeładunkowymi, f) ogrodzenie i sieć oświetleniowa. 3.4. terenu Stacji Przeładunkowej w Białej Piskiej, w tym: a) kontener biurowo-socjalny, b) waga samochodowa, c) garaż, d) punkt dobrowolnego gromadzenia odpadów, e) prasa z kontenerami przeładunkowymi, f) ogrodzenie i sieć oświetleniowa. 4. Ochrona wykonywana będzie w następujący sposób: a) Ochrona terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów pełniona będzie w zakresie monitoringu elektronicznego oraz fizycznego dozorowania obiektów w drodze ustanowienia dwóch jednoosobowych posterunków ochronnych. Posterunek wyposażony w terminale systemu antywłamaniowego i telewizji przemysłowej umożliwi świadczenie monitoringu elektronicznego dla 3 stacji przeładunkowych umiejscowionych w Kośmidrach k Gołdapi, Olecku i Białej Piskiej. Ochrona na pierwszym posterunku zlokalizowanym w budynku administracyjnym pełniona będzie od poniedziałku do piątku od godz. 15.00 do godz. 7.00, w soboty, niedziele i święta - ochrona całodobowa. Natomiast ochrona na drugim posterunku zlokalizowanym w dyspozytorni na hali sortowni pełniona będzie od poniedziałku do piątku od godz. 22:00 do godz. 6:00, w soboty od godz. 12.00 do godz. 7.00, w niedziele i święta - ochrona całodobowa. Ochrona terenu Zakładu będzie wspomagana przez system antywłamaniowy i monitoringu wizyjnego zapewniony przez Zamawiającego. b) Ochrona terenu Stacji Przeładunkowej w Kośmidrach k Gołdapi pełniona będzie w zakresie monitoringu elektronicznego: w poniedziałek, środę i piątek od godz. 17:00 do godz. 7:00, we wtorek i czwartek od godz. 15.00 do godz. 9.00, natomiast w: soboty, niedziele i święta - całodobowo. c) Ochrona terenu Stacji Przeładunkowej w Olecku pełniona będzie w zakresie monitoringu elektronicznego: w poniedziałek, środę i piątek od godz. 17:00 do godz. 7:00, we wtorek i czwartek od godz. 15.00 do godz. 9.00, natomiast w: soboty, niedziele i święta - całodobowo. d) Ochrona terenu Stacji Przeładunkowej w Białej Piskiej pełniona będzie w zakresie monitoringu elektronicznego: od poniedziałku do piątku od godz. 15.00 do godz. 7.00, w soboty, niedziele i święta - całodobowo. e) Wykonawca zapewni transmisję sygnałów alarmowych z systemów alarmowych Zamawiającego do centrum operacyjnego. f) Wykonawca podczas świadczenia ochrony zapewni nadzór dyżurnego centrum operacyjnego z możliwością niezwłocznej reakcji patrolu interwencyjnego, składającego się z przynajmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Przyjazd patrolu nastąpi, w czasie do 20 minut od momentu zgłoszenia sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie. Źródłem sygnału alarmowego może być system alarmowy, pracownik ochrony lub pracownik Zamawiającego. g) Dla każdego z chronionych obiektów, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania planu ochrony obiektu, zawierającego zasady organizacji i wykonywania ochrony, uwzględniając postanowienia i uregulowania dotyczące zagrożeń, określone przez Zamawiającego w wewnętrznych aktach prawnych. h) Plan ochrony obiektu Wykonawca sporządzi w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Plan ochrony przed wprowadzeniem do realizacji Wykonawca uzgodni z przedstawicielem Zamawiającego. Zmiany w planie ochrony wymagają formy pisemnej. i) Do czasu zatwierdzenia planu ochrony, Wykonawca będzie realizować ochronę na zasadach uzgodnionych z Zamawiającym. j) Zamawiający wymaga podłączenia centrali antywłamaniowej i przeciwpożarowej dla każdego z 4 obiektów objętych ochroną, łącznie 8 central typu wewnętrznego. Rodzaj użytego sprzętu telekomunikacyjnego oraz sposób podłączenia Wykonawca uzgodni z Wykonawcą systemów alarmowych, wskazanym przez Zamawiającego. k) Obiekty objęte przedmiotem zamówieniem nie podlegają obowiązkowej ochronie zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia. 5. Zadania ochrony: a) ochrona mienia przed kradzieżą lub zniszczeniem, b) zabezpieczenie terenu przed wjazdem pojazdów nieuprawnionych, c) podejmowanie stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wszystkich podmiotów znajdujących się na terenie Zakładu, oraz trzech Stacji przeładunkowych, d) stały kontakt z policją i strażą pożarną w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa lub porządku publicznego, e) przeciwdziałanie wchodzeniu na tereny chronione osób nieupoważnionych, f) niedopuszczanie do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na chronionych obiektach, g) w przypadku podjęcia czynności ochronnych ujęcie sprawcy i przekazanie go Policji, a także zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej, h) w przypadku zbrojnego napadu rabunkowego, podjęcie działań obserwacyjno-blokadowych i współdziałanie z funkcjonariuszami Policji w likwidacji zagrożenia. i) wykonywanie jednego obchodu na godzinę na terenie Zakładu w Siedliskach, j) otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na terenie ZUO: od poniedziałku do piątku w godz. 6.45 - 17.00, w soboty w godzinach 6:45 - 12:00, k) kontrola pojazdów wjeżdżających na teren Zakładu po godzinach otwarcia, l) reagowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku włączenia się systemów alarmowych, zainstalowanych na terenie Zakładu, oraz trzech Stacji przeładunkowych, m) kierowanie ruchem w czasie akcji ratowniczej, n) podejmowanie wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi ochrony oraz zawiadamianie w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego w celu podjęcia stosownych działań, o) niezwłoczne powiadamianie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie, stwierdzonych próbach włamania i innych czynach przestępczych, p) sprawdzenia po godzinach pracy zakładu stanu zabezpieczenia wszystkich obiektów oraz wygaszenia zbędnego oświetlenia, q) bieżące prowadzenie raportu ze zdarzeń (obejmującego dozór fizyczny i monitoring wizyjny), oraz przekazywanie go raz w miesiącu Zamawiającemu i na każde żądanie Zamawiającego. 6. Postanowienia dodatkowe: a) Dla każdego z chronionych obiektów, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania planu ochrony obiektu, zawierającego zasady organizacji i wykonywania ochrony, uwzględniając postanowienia i uregulowania dotyczące zagrożeń, określone przez Zamawiającego w Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego i Instrukcji Technologiczno - Ruchowej w zakresie ochrony ppoż. Plan ochrony powinien też uwzględnić wykorzystanie posiadających przez Zamawiającego systemów alarmowych i monitoringu elektronicznego. b) Plan ochrony obiektu Wykonawca sporządzi w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Plan ochrony przed wprowadzeniem do realizacji Wykonawca uzgodni z przedstawicielem Zamawiającego. Zmiany w planie ochrony wymagają formy pisemnej. c) Do czasu zatwierdzenia planu ochrony, Wykonawca będzie realizować ochronę na zasadach uzgodnionych z Zamawiającym. d) Wykonawca zapewni transmisję sygnałów alarmowych z systemów alarmowych Zamawiającego do własnego centrum operacyjnego. e) Zamawiający zapewni Wykonawcy: i. pomieszczenia portierni zlokalizowane w budynku administracyjnym na terenie Zakładu, ii. pomieszczenie dyspozytorni zlokalizowane w hali sortowni na terenie Zakładu. iii. możliwość korzystania z linii telefonicznych w celach związanych wyłącznie z wykonywaniem usługi. f) Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, ma obowiązek przedstawienia legitymacji kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, w przypadku stwierdzenia braku niniejszych dokumentów, pracownik zostanie odsunięty od pracy. g) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu z góry miesięcznych grafików służb z wyszczególnieniem nazwisk oraz godzin pracy pracowników ochrony fizycznej, które będą wymagały zatwierdzenia przez Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu. h) Wykonawca zobowiązuje się w czasie realizacji zadań ochronnych do prowadzenia dokumentacji z ich wykonania w sposób uzgodniony z Zamawiającym. i) Zamawiający sprawdzać będzie celowość dokonywanych połączeń telefonicznych. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionego użycia telefonu Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami tych połączeń. j) Zamawiający będzie dokonywać okresowego kontrolowania realizacji usługi przez Wykonawcę poprzez bezpośrednią wizytację posterunków ochrony jak i analizę materiału z rejestratorów monitoringu wizyjnego. Uwagi osób kontrolujących będą zapisywane w książce dyżurów. k) Wykonawca zapewni umundurowanie i wyposażenia pracowników ochrony, środki łączności bezprzewodowej, w środki przymusu bezpośredniego wynikające z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz w identyfikatory. l) Wykonawca zabrania używania komputera z oprogramowaniem do realizacji monitoringu elektronicznego do celów nie związanych z prowadzeniem ochrony. m) Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji związanych z wykonywanym zakresem prac, a w szczególności mających wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, dotyczących systemu zabezpieczenia stosowanego przez Zamawiającego w chronionych obiektach, w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. 7. Razem szacowana ilość godzin pracy dla dwóch posterunków (I - budynek administracyjny w Siedliskach, II - dyspozytornia w hali sortowni w Siedliskach) wynosi łącznie 22 467 h. 8. Zamawiający zastrzega, iż wskazana ilość godzin świadczenia usługi jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zakresie - lub + 10 procent wartości netto zamówienia podstawowego. Zmianie mogą ulec liczba posterunków, skład osobowy oraz godziny pracy pracowników ochrony. 9. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie określonych w SIWZ liczb..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA WULKAN W OLSZTYNIE
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA WULKAN W OLSZTYNIE
- Spółdzielnia WULKAN z siedzibą w Olsztynie, ul. Poprzeczna 11, 10-282 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 202203,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 186476,10
Oferta z najniższą ceną: 186476,10 / Oferta z najwyższą ceną: 251630,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach i na terenie przyległym do budynków Sądu Rejonowego w Ełku w latach 2025-2027.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Mrozach Wielkich
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz monitorowania w Sądzie Rejonowym w Ełku w latach 2025-2027".
- Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w Gminie Miasto Ełk w 2025 r., z podziałem na trzy części
- Świadczenie usługi w zakresie przechowywania powierzonej przez "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. dokumentacji archiwalnej będącej jej własnością
- ,,Zakup i dostawa ambulansu typu C na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.''
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony
- ZP.261.1.2025 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Wykonanie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia przez koncesjonowanego wykonawcę posiadającego status SUFO w Muzeum w Narodowym we Wrocławiu i jego oddziałach okresie 24 m-cy
- Ochrona osób i mienia oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa i konwoju.
- Ochrona obiektów Przedsiębiorstwa "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach
- "Dozór i fizyczna ochrona obiektu Starostwa Powiatowego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 17 oraz mienia znajdującego się na terenie chronionego obiektu w 2025 - 2026 r."
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.