To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-26
Łódź: Świadczenie usług w zakresie remontów, napraw, przeglądów,
konserwacji, legalizacji instalacji hydrantowych i podręcznego sprzętu
gaśniczego oraz instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, a także
dostaw sprzętu gaśniczego, znaków ewakuacyjnych, przeciwpożarowych i
instrukcji dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek
jej podległych.
Numer ogłoszenia: 220598 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150008 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie remontów, napraw, przeglądów, konserwacji, legalizacji instalacji hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego oraz instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, a także dostaw sprzętu gaśniczego, znaków ewakuacyjnych, przeciwpożarowych i instrukcji dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek jej podległych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - świadczenie usług w zakresie remontów, napraw, przeglądów, konserwacji oraz legalizacji instalacji hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego; - świadczenie usług w zakresie remontów, napraw,przeglądów, konserwacji instalacji odymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego,awaryjnego drzwi ppoż. i przeciwpożarowych wyłączników prądu; - dostawy sprzętu gaśniczego, znaków ewakuacyjnych, przeciwpożarowych i instrukcji dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach nr 12 do SIWZ wzorze umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego 35.11.13.00 - Gaśnice 34.92.84.72 - Oznakowanie 22.47.00.00 - Instrukcje .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie remontów, napraw,przeglądów, konserwacji, legalizacji instalacji hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne Sprzętu Pożarniczego i Ochronnego SUPON S.A., ul. Przestrzenna 6,, 70-800 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159327,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 154095,63
Oferta z najniższą ceną: 87079,12 / Oferta z najwyższą ceną: 155393,65
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie remontów, napraw,przeglądów, konserwacji, legalizacji instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, awaryjnego drzwi ppoż. i przeciwpożarowych wyłączników prądu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DS. Integracje Sebastian Woźniak, ul. Łączna 7/208, 93-019 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 299751,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 188363,06
Oferta z najniższą ceną: 188363,06 / Oferta z najwyższą ceną: 301752,33
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu ppoż. oraz znaków ewakuacyjnych, przeciwpożarowych i instrukcji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPUH SUPRON 3 Sp. z o.o., Ul. Czachowskiego 4, 26-200 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89302,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83460,73
Oferta z najniższą ceną: 83460,73 / Oferta z najwyższą ceną: 102625,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie konserwacji, napraw i usuwania awarii instalacji hydrantowych i sprzętu gaśniczego oraz instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, a także dostaw sprzętu gaśniczego KWP w Łodzi
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Płocku w 2025 roku
- Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku na placówkę Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Cybince
więcej: Instrukcje »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.