Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-28
Bieruń: ODBUDOWA I PRZEBUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ PRZY
UL. PSZENNEJ W ŚCIERNIACH
Numer ogłoszenia: 220642 - 2011; data zamieszczenia: 28.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA I PRZEBUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ PRZY UL. PSZENNEJ W ŚCIERNIACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa wraz z przebudową kanalizacji deszczowej odwadniającej teren w rejonie ul. Pszennej w Ścierniach . Przewiduje się wykonanie kolektora kanalizacji deszczowej rurą PVC-U klasy S (SDR 34,SN8)z wydłużonym kielichem -DN315, w ciągu ulicy Pszennej oraz odgałęzienia od ulicy Pszennej w kierunku bazy terenowej RPWiK Tychy rurą PVC-U klasy S (SDR 34,SN8) z wydłużonym kielichem -DN250 . Łączna długość kolektora kanalizacji deszczowej wynosi 304,5mb na którym zabudowanych zostanie 7 szt. studni rewizyjnych DN1000 z tworzywa sztucznego , 1 szt. studni rewizyjnej osadnikowej DN 1200 betonowej oraz 6 szt wpustów ulicznych O 600 z tworzywa ,połączonych z kolektorem rurami kanalizacyjnymi PVC-U klasy S (SDR 34,SN8) z wydłużonym kielichem -O 160. UWAGA ! Inwestor dysponuje kompletem rur O 160 O 250 O 315 potrzebnych do wykonania przedmiotowego zadania, dlatego w kosztorysie ofertowym nie należy ujmować tego materiału. Rury są zmagazynowane na terenie bazy RPWiK S.A. przy ul.Pszennej. Dokładny zakres prac określono w projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót. Klasyfikacja CPV : 45110000-1 (roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę rob. ziemne ) 45200000-9 (roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45210000-2 ( roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych). Warunki i wymagania: Wymagane jest opracowanie przez wybranego wykonawcę projektu organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz dostawa i wykonanie oznakowania pasa drogowego na czas budowy kanalizacji. Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych (art.30) należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1) europejskie aprobaty techniczne; 2) wspólne specyfikacje techniczne; 3) normy międzynarodowe; 4) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. 3. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w art. 30 ust. 2 ustawy pzp , uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności ( tekst jednolity Dz. U. 2010.138.935) zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym zamawiający będzie wymagał od wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. Dla zadania inwestycyjnego będącego przedmiotem zamówienia zamawiający posiada zatwierdzony projekt budowlany oraz pozwolenie na budowę. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do zinwentaryzowania wszystkich urządzeń obcych występujących na terenie przewidzianym pod prace budowlane. Wszystkie roboty prowadzone w pobliżu tych urządzeń należy prowadzić przy użyciu lekkiego sprzętu, aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia. W trakcie prowadzenia robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji. Należy również informować na bieżąco właścicieli posesji o wszelkich utrudnieniach oraz przerwach w dostawie energii elektrycznej. W trakcie realizacji inwestycji należy: 1. Zapewnić obsługę geodezyjną. 2. Wznowić zniszczone w trakcie robót budowlanych znaki geodezyjne. 3. W przypadku uszkodzenia urządzeń - wykonawca pokrywa koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych. Obowiązkiem wykonawcy jest: - zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy, - wykonanie planu BIOZ, - wykonanie dokumentacji powykonawczej. W kosztorysie ofertowym w kosztach pośrednich należy uwzględnić koszty: 1) Dokumentacji fotograficznej z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń i innych obiektów sąsiadujących z przebudowywaną drogą, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót oraz w trakcie robót (szczególnie elementy ulegające zakryciu); 2) Uzyskania wszelkich decyzji, opinii uzgodnień pozwoleń administracyjnych niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych; 3) Wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu, oznakowania wraz z dostawą znaków, wynikających z organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; 4) Zabezpieczenia dojść i dojazdów do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót; 5) Zabezpieczenia możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych ( straż, pogotowie itp.); 6) Bieżącego utrzymania oraz czyszczenia dróg z których będzie korzystał wykonawca w czasie budowy (dojazdy) wraz z kosztem ich ewentualnych napraw; 7) Wykonania badań i sprawdzeń wynikających ze STWIORB, Dokumentacji Projektowej; 8) Obsługi geodezyjnej; wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z wniesieniem do zasobów mapowych Powiatowego Ośrodka Dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej; wznowienia ewentualnie zniszczonych w trakcie robót budowlanych kamieni granicznych; 9) Nadzorów specjalistycznych zleconych właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu , w pobliżu których będą prowadzone roboty; 10) Przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego ( m.in. demontaż i ponowny montaż podjazdów ). Wybrany w przetargu wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi szczegółowy harmonogram realizacji robót w ciągu 14 dni od daty wezwania. Zamawiający nie przewiduje : udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy. Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza powierzenia całości zadania podwykonawcom . Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 8 000,00 zł ( słownie: osiemtysięcyzłotych) musi być wniesione w terminie, który został podany w punkcie -Terminy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem tzn. przelać z rachunku bankowego wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego. w BS O/Tychy numer konta: 26 84350004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: ZP.2710.46.2011 - Przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy zamówienia p.n. Odbudowa i przebudowa kanalizacji deszczowej przy ul. Pszennej w Ścierniach. Określenie - wniesienie wadium w pieniądzu - oznacza uznanie kwoty wadium ,wpłaconego przelewem, na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu, nie później niż do godz. 12:00 w dniu otwarcia ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz.1158 z późniejszymi zmianami). Jeżeli powyższe dokumenty wystawione są w języku obcym, należy przedłożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wniesienia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia, należy wskazać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z art.24 ust.2 pkt 2 ustawy pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2. Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy pzp wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 1) Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy pzp, zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 2) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust.1 ustawy pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium zostanie wniesione w terminie określonym przez zamawiającego. 3. Utrata wadium Zgodnie z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Ponadto zgodnie z art.46 ust.5 ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeliby wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - to w tym okresie , kanalizacje deszczowe lub sanitarne , o łącznej wartości brutto min. 350 000,00 zł, gdzie przynajmniej 1 robota z w/w zakresu była o wartości brutto min. 200 000,00 zł. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 2 ustawy pzp) - dokumentu : wykazu wykonanych kanalizacji deszczowych lub sanitarnych o łącznej wartości brutto min. 350 000,00 zł ,w tym jednej o wartości brutto min. 200 000,00 zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . Przez -wykonali- zamawiający rozumie, że roboty zostały zakończone i odebrane protokołami końcowymi odbioru robót w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena warunku nastąpi łącznie tzn. należy wykazać, że warunek wykonania 1 roboty o wartości brutto min.200 000 zł spełnia przynajmniej jeden z wykonawców , a łącznie (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) wykonali wymagane roboty o wartości brutto co najmniej 350 000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp) - dokumentu : wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Każdy wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, że : 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiada wiedzę i doświadczenie potrzebną do wykonania zamówienia; 3. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) Oferta jest jawna w całości / części. Strony oferty od .... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania. W przypadku braku złożenia oświadczenia lub braku wypełnienia formularza ofertowego w tym zakresie, zamawiający uzna, że oferta wykonawcy jest jawna w całości. 3) Oświadczenie, czy część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom. W przypadku braku złożenia oświadczenia lub braku wypełnienia formularza ofertowego w tym zakresie, zamawiający uzna, że wykonawca wykona całość zamówienia sam bez powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 4) Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie - w przypadku ich udziału w postępowaniu. 5) Oświadczenie osoby) osób podpisujących ofertę, że jest ) są uprawniona)-e do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń w imieniu wykonawcy. 6) Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i jej akceptacji. 7) Oświadczenie o związaniu ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca reprezentowany jest w postępowaniu przez pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej z wykonawcą umowy w zakresie: a. wartości umownej, w przypadku wprowadzenia zmian VAT, który będzie naliczany zgodnie z obowiązującą stawką; b. zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy z zachowaniem wymagań określonych w SIWZ, jakie osoby te powinny spełniać; c. zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia wykonania przedmiotu umowy, w szczególności zmiany terminów wykonywania robót budowlanych z powodu: niesprzyjających warunków atmosferycznych, zmiany przepisów, braku możliwości zakupu materiałów i urządzeń niezbędnych do prowadzenia robót, okoliczności, których nie można było przewidzieć przy udzielaniu zamówienia, siły wyższej; d. mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa; e. innych zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ, a które nie wykraczają poza zakres art. 140 ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 43-150 Bieruń, ul.Rynek 14 Wydział Inwestycji Miejskich i Remontów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski 43-150 Bieruń, ul.Rynek 14 , Kancelaria ( parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Dostawa ognioszczelnych stacji transformatorowych do ściany 996a w pokł. 209 w partii Va dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A. Odzdział KWK Piast-Ziemowit Ruch Piast.
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów
- Dostawa kompletnej wiertnicy hydraulicznej wraz z osprzętem do wierceń kierunkowych dla Oddziału Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w powiecie bieruńsko-lędzińskim w 2025 r.
- Dostawa wraz z montażem Systemu Sygnalizacji Pożaru dla Polskiej Grupy Górniczej S.A Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Racjonalizacja gospodarki wodnej na terenie Gminy Firlej
- Rozbiórka budynku komory sztuk padłych i stodoły-tuczarni na działce nr 109/8 obręb Siedliska, gmina Pasym
- Budowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie gminy Piątnica z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Przebudowa drogi w miejscowości Skrzynki, Przesiadłów, Ojrzanów i Tobiasze.
- Remont Biblioteki w Żarach w zakresie poprawy stanu technicznego budynku
- Dostosowanie infrastruktury Szkoły Podstawowej nr 1 im. gen. B. Prugara-Ketlinga w Sanoku do potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.